Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok

Sympatia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med baby :juhu:

Det er morsomt å bli tant for da kan man skjemme bort tantegullet masse :lur:

Jeg ble tante i mars og den ungen skal bli skjemt bort til de grader av oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa!

Jeg har jo allerede sagt det, men gratulerer så mye med vesla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for tantegratulasjoner folks... :)

Er ikke mye bryllupstanker i denne frøkenen for tiden. Driver med timeplanlegging for neste år, nettopp fått vite jeg skal være 3.klasse lærer til høsten. Noe jeg tenker blir super gøy, men litt skummelt. Kontakt med foreldre, grøss og gru.... Og så har jeg eksamen 26.mai og 11.juni...

Og så er det lille snuppa mi jeg gleder meg mye til å få se for første gang til helga... :)

Men jeg er flink å trene for tia, håper på å bli litt mer smekker før bryllupet.. trener faktisk før jeg drar på jobb, er jo genialt, bli ferdig med det...så imorgen skal jeg på spinningtime klokken 06.45... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning er så gøy :) Jeg har totalt dilla på det. Ser for meg den lekre bakenden nemlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Jeg kjøpte meg strømper og sko idag. Her er skoene jeg kjøpte! Så fine! :)

Så har kjære vært å bestilt seg dress til bryllupet. Om det svigermor sier er riktig, så har jeg fått vilja mi som bare det med hva han skal ha på seg. :)

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg kjøpte meg strømper og sko idag. Her er skoene jeg kjøpte! Så fine! :)

Så har kjære vært å bestilt seg dress til bryllupet. Om det svigermor sier er riktig, så har jeg fått vilja mi som bare det med hva han skal ha på seg. :)

Så fine sko! :-D Har prøvd dem og de er kjempegode på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine sko! :-D Har prøvd dem og de er kjempegode på :)

Ja,de er kjempegode.. slipper å gå dem inn også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefine sko sympatia :)

og gratulere så mye med jobb i 3 klasse fra høsten av. Det kommer til å gå kjempe bra vil jeg tro.

Spennende med nytt familiemedlem :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Her er det aaaalt for lenge siden jeg var innom.

Kjempefine sko!

Så heldig du er som vet at du har jobb fra høsten av!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da er vi ferdig med gjestelista...og det blir 39 stk til middag med oss og to gjester ekstra til kaffen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sko , så myke og gode ut også .

Ja,heldigvis!! Hehe... :)

Gratulerer som ferdig utdannet :)

Tusen hjertlig takk!! :) :) :) Er veldig herlig tanke, føler ikke det helt på kroppen ennå, men det vil jeg nok til høsten når jeg får 9 små 3.trinnskontaktelever som jeg har ansvar for, samt 44 andre elever som jeg skal undervise for, samt være elevrådslærer, samt at jeg godt mulig kommer til å bli knyttet inn i flere IKT opplegg på jobben. DA merker jeg vel at jeg er ferdig utdana adjunk/pedagog. Så slutta jeg utdannelsen med et bang da føler jeg... fikk B på eksamen... :) Så ganske nøyd no, og no er det bare å konse på bryllupet.

Ringte organsisten idag da, nei han skulle ha ferie og ante ikke hvem som skal være vikar... da ble jeg litt stressa så skal ringe kirkeverge imårra.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...