DDuck Skrevet 18. april 2008 #441 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Så godt å få gjort masse da Bryllupsreisen deres høres knallfin ut God helg Endret 18. april 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 18. april 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 18. april 2008 Så godt å få gjort masse da Bryllupsreisen deres høres knallfin ut God helg Jepp veldig godt egentlig!! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 18. april 2008 #443 Del Skrevet 18. april 2008 Hei vennen Det er så deilig når ting går i orden. Høres ut som en deilig bryllupsreise dere skal på *missunnelig* Men du får ha en god helg og kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 18. april 2008 Forfatter #444 Del Skrevet 18. april 2008 Hei vennen Det er så deilig når ting går i orden. Høres ut som en deilig bryllupsreise dere skal på *missunnelig* Men du får ha en god helg og kose dere masse! Blir sikkert super deres tur også vøttø! God helg til dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 18. april 2008 #445 Del Skrevet 18. april 2008 god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 18. april 2008 Forfatter #446 Del Skrevet 18. april 2008 Stjal denne fra min venninne Shabana jeg...hihi... Koder: Tjukke bokstaver=klart og ferdig... Tynne bokstaver-Skal ordne innen kort tid Kursiv-har ikke tenkt på noe særlig og ordner det sikkert når det nærmer seg. Div. kirke -Bryllupsdato: 2.august. Kl.14.00 -Vielsesform: Kirkelig -Vielsesomgivelser: Skøye kirke -Prest: Øystein -Brudepike: Lille kusine (som ikke er så liten, hele 14 år) -Samtale med presten: Hatt...skal møte han igjen kl. 12 1.august til generalprøve. -Forlovere: A.M og G.O -Pynting av kirken: Ehhh... -Musikk: Skal ringe organist snart, og sjekke ut mulighet for solist. -Transport til og fra kirken: Pappa ordner veteranbil... Type bryllup -Mottagelse: Jentekolonien -Pynting av lokale: Familie,nermeste venner og oss to. -Mottagere: Foreldre tenker jeg og tante (toastmaster) -Gaveåpnere: Ene kusine og en tante, kjære skal lage excel skjema som de skal plotte inn i etterhvert på en av våre PCer -Gjesteliste: Er i boks på første runde...etter svarfrist får vi se hva det blir.. -Budsjett: Ja,vi har et budsjett, men ser ikke ofte på det. -Bryllupsmarsj: Marsj,kor? Opp kirka? Vel den...den....kursiv... -Bryllupsfarger: Hemmelig, men i boks... -Mat/kokk: Sjøholt Catering -Drikke: Kjøpe inn selv -Kaker: Familiedugnad Brud-Kjole -Undertøy: Korsett er klart, ikke truse.. -Underskjørt: Yess.. -Strømper: skal ordne... -Strømpebånd: Trenger da vel ikke det? -Diadem: I boks... -Smykker: Må ordne snart...kanskje låne et halssmyke av svigermor...får se om det passer kjolen først... -Kjoletilpassing: Den har krympa...grøss....slanking i gang... -Frisør: I boks! -Make-up: I boks.. bestilt... -Negler: Skal bestille time til dagene før bryllup...bestiller vel i juni... Brudgom -Tøy: Han sier han skal ordne snart.. -Sko Liker de skoene han har fra før jeg...hihi.. Annet -Prøvelsespapirer: Skal sende inn innen få uker -Navneendring: Skal sende inn innen få uker -Blomster: hemmelig..i boks.. -Invitasjoner: Ferdigsendt. -Oversikt over hvem som kommer og ikke: Den blir oppdatert hele tia på vår bryllupshjemmeside. -Ønskeliste. Den blir også oppdatert litt etter litt på hjemmesiden. -Bordkort: vi lager det... -Fotograf: Bestilt.. -Videofilming: En fetter... -Bordplassering: Fikser det nærmere dagen... -Morgengave: MEG! hihihhihihi... Dagen før -Ta en siste sjekk av lokaler: Jada -Gå over klær og tilbehør:Jada -Overnatting for bruden: Jeg skal vel bo hos mamma og pappa -Overnatting for brudgom: Han skal muligens bo hos broder`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 19. april 2008 #447 Del Skrevet 19. april 2008 You're welcome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. april 2008 #448 Del Skrevet 23. april 2008 Ser ut som at du er i rute gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #449 Del Skrevet 24. april 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 100 dager igjen!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 24. april 2008 Forfatter #450 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) JA, JEG VET!!! OH MY GOD!!!!! 100 DAGER!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Endret 24. april 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 24. april 2008 #451 Del Skrevet 24. april 2008 OH MY GOD!!! JEIJ!!!!!! :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. april 2008 #452 Del Skrevet 25. april 2008 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 25. april 2008 #453 Del Skrevet 25. april 2008 så ut som en bra liste med god oversikt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. mai 2008 #454 Del Skrevet 2. mai 2008 3 måneder igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #455 Del Skrevet 2. mai 2008 3 måneder igjen!! Å...herre...dette begynner å gå altfor fort for meg!!! Begynner å bli mega stressa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mai 2008 #456 Del Skrevet 2. mai 2008 :kaklehone: :kaklehone: 3 mnd igjen!!!! :kaklehone: :kaklehone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #457 Del Skrevet 4. mai 2008 Er helt i hundre idag!!! Klokken 16.23 ble jeg for aller første gang tante til ei lita , på 3200 g og 50 cm, 10 fingre og ti tær... Linnea skal hun hete!! Måtte bare få det ut her... jeg reiser oppover til sunnmøre for å se skatten vår neste helg, gleder meg masse. :) Kommer til å bli skikkelig bortskjemt, første barnet i min familie på 14 år, og første oldebarn og barnebarn på begge sider. Så til uka skal jeg ut å handle rosa ting..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 4. mai 2008 #458 Del Skrevet 4. mai 2008 Så herligt Å bli tante e heilt fantastisk Gratulera så masse me ditt fysta tante-gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #459 Del Skrevet 4. mai 2008 Så herligt Å bli tante e heilt fantastisk Gratulera så masse me ditt fysta tante-gull Tusen takk... Snakket nettopp med min bror og han er veldig stolt, og sliten...svigerinne var så sliten at hun orket ikke å si annet enn takk til meg...hehe...tøffe dama... Svigerinne har samme yndlingsfarge som meg som er lilla, så blir vel endel ting til babyen i den fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 4. mai 2008 #460 Del Skrevet 4. mai 2008 Kjempe skøy med familieforøkelser Skulle ønske jeg også fikk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå