Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok

Sympatia

Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg ble fortalt at jeg kunne levere liste som de kunne legge inn for meg på Glassmagasinet.

(Men det var kanskje fordi jeg har ei vennine som jobber der?!)

Uansett skader det jo ikke å prøve....så slipper du å gjøre det selv...he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk har motatt invitasjoner!!! :) Jippi!!! :) Forlover til samboer er her no, jeg spurte han om hva svaret blir til invitasjonen, han svarte: "har jeg noe valg?" hehehehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har 14 stk sagt ja til å komme...jippi...Jeg vet jo igrunn at det er flere, men vi tar ikke ja som et ja før de sier konkret ifra til oss etter invitasjonen er motatt. :) Ser ut som det blir et bryllup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir et bryllup....

Var du i tvil :ler:

Off topic:

Erlend lurer på når han kan komme til dere forresten.

Jeg prøvde å spørre min bror, men det var så mange om og men og kanskje den helgen eller kanskje den.

Kanskje det er bedre å spørre deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du i tvil :ler:

Off topic:

Erlend lurer på når han kan komme til dere forresten.

Jeg prøvde å spørre min bror, men det var så mange om og men og kanskje den helgen eller kanskje den.

Kanskje det er bedre å spørre deg?

Tvil,nei,egentlig ikke... :) No er vi oppe i 16 gjester... :)

Kansje jeg er den rette å spørre ja? Hehe... denne helgen passer det ikke da vi får overnattingbesøk av ei venninne av meg som bor i Gøteborg. Men neste helg passer det helt fint. Jeg kan til og med komme å hente han om det e ønskelig. Jeg skal til Son etter jobb, og kan komme til dere etter det :)

God helg :skaal:

God helg til deg også dinedama... God Helg til alle andre også, no blir det deilig med helg skal jeg love deg, og enda bedre blir det neste uke med påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja neste helg er helt flott!

Da noterer jeg det. Han spurte istad:

"Når KAN jeg dra til onkelog Siri?? Spør mange ganger da...kan du mase?" :ler:

Bare deilig for oss om du kan hente ja :)

Når tenker dere å dra på kino?

Lørdag?

Skal vi hente han på lørdag kveld da?

Dere vil vel gjerne ha litt av helgen alene?

Jeg tror han ville se Alvin og gjengen ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja neste helg er helt flott!

Da noterer jeg det. Han spurte istad:

"Når KAN jeg dra til onkelog Siri?? Spør mange ganger da...kan du mase?" :ler:

Bare deilig for oss om du kan hente ja :)

Når tenker dere å dra på kino?

Lørdag?

Skal vi hente han på lørdag kveld da?

Dere vil vel gjerne ha litt av helgen alene?

Jeg tror han ville se Alvin og gjengen ;)

God helg!

Ååå,jeg også vil se Alvin og gjengen!! Da blir det nok den om han ikke heller vil se Reven og jenta da. Han bestemmer. Og dere bestemmer også om han skal være hos oss til lørdag eller søndag, det passer helt fint for oss til søndag også. :) Treng da ikke å mase engang om å få komme til oss, bare å spørre når det passer? Min kjære bare glemmer å svare. :) Kanskje jeg er den riktige å spørre, hehe... :)

Sliter litt med å velge navn jeg, en ting er sikkert, jeg skal ta hans navn.

Jeg er himla glad i mitt eget navn, har jo tross alt hatt det i 25 år snart.... så igrunn vil jeg beholde alt... men da blir det så langt for jeg heter jo Siri S..... .......sen. Har to etternavn og det siste er et helt vanlig -sen navn.

Så er det mitt kjære sitt som er veldig få i Norge som har, bare hans familie som heter det.

Det blir jo himla langt med det navnet i tillegg... Jeg kommer til å bare kalle meg Siri O...... til vanlig da... Men hvor ofte får man brukt hele navnet da om man er folkeregistrert med det? Ungene våre vil jo hete ......sen O..... da, kanskje jeg skal ta det også...man da mister jeg et navn.. *snufs*

Hva skal/gjor dere andre da?

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det der med navn er vanskelig... egentlig så vil jeg ta hans navn, men er litt usikker... jeg har et veeeldig vanlig navn, men likevel så er det MITT navn! Har prøvd meg på om ikke begge kan bytte, men det er visst helt uaktuelt så da har jeg svart at da bytter ikke jeg heller... kanskje jeg bytter, men da skal jeg være heeelt sikker på at han er enig i at våre barn skal ha begge navn! Og det skal de bruke som etternavn, ikke som mellomnavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du har veldig mye følelsesmessig til -sen navnet ville jeg absolutt beholdt S.... navnet. Det er garantert færre som heter det og siden det er mye kortere syns jeg det klinger mye bedre sammen med O... Da kan eventuelle barn også hete S...O....Og kanskje du til og med kan overtale min tøffelbror ( :ler: ) til å ta S.. som mellomnavn. Så vil dere alle hete det samme.

Jeg heter jo O... H.... men bruker KUN det siste. O..beholdt jeg bare for å ha det på papiret sånn at det ikke skal bli borte (siden vi er så få som heter det.)

Jeg spurte Erlend nå om han ville hjem på lørdag eller søndag....han var ikke i tvil: SØNDAG :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tar hans ittenavn :sjenert: Siden eg har dobbelt fornavn blir de litt långt me dobbelt ittenavn og: L*** I*** H***** K************ :skratte: for den så sjønte nåke av de??? :skratte: Åsså syns eg de e en fin tradisjon å ta hans navn...Eg e jo meg sjøl forde, å vett kor eg komme fra :)

Men eg sjønne godt dei me sjeldne ittenavn, at dei vil beholda sitt! Tror eg e enige me Emma i at eg hadde tatt vekk -sen navne å gått for de andra, pluss hans..då får du litt av alt :ler: å alle e fornøyde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting.....det tar OVERRASKENDE kort tid å bli vant til sitt nye navn. Nå har jeg hatt mitt nye navn i snart 1 år....og jeg "skvetter" de gangene noe bruker mitt gamle navn....det er liksom ikke meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
En annen ting.....det tar OVERRASKENDE kort tid å bli vant til sitt nye navn. Nå har jeg hatt mitt nye navn i snart 1 år....og jeg "skvetter" de gangene noe bruker mitt gamle navn....det er liksom ikke meg....

Det var betryggende å høre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar navnet hans og han tar mitt... grunnen til dette er at datteren vår heter det, mitt først så hans! Så etter en laaaang diskusjon ble vi enige om at det var best at alle het det samme... men det blir seriøst rart å hete noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR FÅTT FAST JOBB FRA HØSTEN AV!!!! :) :) :):danser::danser::danser: Som lærer/adjunkt/pedagog eller hva enn tittel vi har no om dagene ved skolen jeg er vikar...sånn 500 m nedi gata for der jeg bor... PERFEKT! Kan livet bli bedre? Hus,bil, mann,jobb og katt!!! Og om et par år bebi kanskje.... :) (Og rundt jobben kryr det av barnehager... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med fast jobb!!! :juhu: :juhu:

Angående det med etternavn så skal jeg ta min sambos etternavn. Vi var forlovet da vi fikk sønnen vår, så derfor har han bare min sambos etternavn, ettersom vi visste at vi kom til å gifte oss. Er greiest om vi heter det samme alle tre synes jeg. Jeg har hele tiden vært bestemt på å ta hans navn, og gleder meg til det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame::duskedame: for fast jobb!!! Er det i Rygge eller? Gratulerer!!

Jepp i Rygge...beste skolen ever... :)

Gratulerer med fast jobb!!! :juhu: :juhu:

Angående det med etternavn så skal jeg ta min sambos etternavn. Vi var forlovet da vi fikk sønnen vår, så derfor har han bare min sambos etternavn, ettersom vi visste at vi kom til å gifte oss. Er greiest om vi heter det samme alle tre synes jeg. Jeg har hele tiden vært bestemt på å ta hans navn, og gleder meg til det! :jepp:

Navnet hans blir det uansett her...tror jeg går mot å beholde hele navnet mitt også... Takk for gratulasjoner dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnor

Det med etternavn er ikke bare enkelt. Jeg er så tradisjonell at jeg har veldig lyst å ta hans navn, også fordi det er et sjeldent navn, ikke mange som heter det. Men så er det det at jeg OG har et sjeldent navn, kun min familie som heter det... Så jeg har lyst til at han ska ha det navnet. Ungene våre skal ha begge navna, for jeg gir IKKE opp mitt. Men han er SÅ sta på det at han IKKE skal ha mitt navn. Jeg vil jo at alle skal hete det samme til ettenavn.

Men skjønner han litt da.. Han har to fornavn, så hvis han tar mitt blir det J*** A**** N****** R****... :fnise: Han ropte, "skal det stå ALT DET DER" på posten min?? Nei nei nei nei... :fnise:

Så det er ikke bare enkelt det der. Dere må jo bare komme fram til noe som dere begge kan leve med og er enige i :)

BTW Gratulerer så mye med fast jobb!! :):) Er det ikke litt rart å tenke på at nå har man fast jobb, hus, bil, mann og alt det der. Framtida er liksom lagt for oss :overrasket: Er litt skummel den tanken, men samtidig veeeldig god :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med etternavn er ikke bare enkelt. Jeg er så tradisjonell at jeg har veldig lyst å ta hans navn, også fordi det er et sjeldent navn, ikke mange som heter det. Men så er det det at jeg OG har et sjeldent navn, kun min familie som heter det... Så jeg har lyst til at han ska ha det navnet. Ungene våre skal ha begge navna, for jeg gir IKKE opp mitt. Men han er SÅ sta på det at han IKKE skal ha mitt navn. Jeg vil jo at alle skal hete det samme til ettenavn.

Men skjønner han litt da.. Han har to fornavn, så hvis han tar mitt blir det J*** A**** N****** R****... :fnise: Han ropte, "skal det stå ALT DET DER" på posten min?? Nei nei nei nei... :fnise:

Så det er ikke bare enkelt det der. Dere må jo bare komme fram til noe som dere begge kan leve med og er enige i :)

Jeg tror ikke jeg får kjære til å ta mitt navn også... :( Jaja...han sa nettopp at barna våre får jo begge...no sa han plutselig at han skal tenke på det...hihihihihi...så bra... :)

BTW Gratulerer så mye med fast jobb!! :):) Er det ikke litt rart å tenke på at nå har man fast jobb, hus, bil, mann og alt det der. Framtida er liksom lagt for oss :overrasket: Er litt skummel den tanken, men samtidig veeeldig god :):)

Takk så mye!! Veldig god tanke egentlig ja!!! No er man skikkelig voksen på en måte...

Idag har vi tre års dag, fikk en bukett med roser og vi har spist en god middag sammen her hjemme... og no snakker vi om å ta en tur i badekaret... :) Syns egentlig at det er rart at det bare er tre år siden vi ble sammen, føler vi har kjent hverandre hele livet jo! :love:

Vi er oppe i 28 gjester som har sagt ja til å komme... jippi! :) Og ennå bare en som har sagt at hun ikke kan komme. (Mormor til kjære, som jeg forstår egentlig)

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...