hello kittyen Skrevet 22. desember 2007 #341 Del Skrevet 22. desember 2007 GO JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 23. desember 2007 #342 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul vennen! Du får hilse gemalen din også. Kos dere skikkelig i jula og sørg for å holde dere friske Så håper jeg vi sees i 2008 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #343 Del Skrevet 24. desember 2007 Mye hilsener i boka mi her... Jeg får bare si GOD JUL TIL ALLE SAMMEN, SÅ HÅPER JEG ALLE FÅR DET DE VIL HA TIL JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 2. januar 2008 #344 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nytt år! Endelig er 2008 her og vi er inne i gifteåret :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 6. januar 2008 Godt nyttår folks! Skal gifte meg i år jeg... sææært.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. januar 2008 #346 Del Skrevet 6. januar 2008 Godt nyttår folks! Skal gifte meg i år jeg... sææært.... Godt nyttår!! :-D Ja, vi skal gifte oss i år... weird... men det blir da koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 7. januar 2008 Har det såå koselig no. Min kjære lager bryllupshjemmeside, og jeg sjekker bryllupsreise på nett.... No tenker vi på å dra på roadtrip nedover i Europa i en og en halv uke som bryllupsreise! Ha med telt i tilfelle vi ikke får annen overnatting, bare reise der det måtte passe seg, men samtidig ha en liten idè om hvor vi vil dra. Vi er enig om Frankrike, men han vil til Spania og jeg vil til Italia. Og vi må nesten velge en av de to landene. Men blir gøy å planlegge mer om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. januar 2008 #348 Del Skrevet 8. januar 2008 Du får min stemme Det er da så mange spennende land man kan reise innom om man tar Italia-veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #349 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du får min stemme Det er da så mange spennende land man kan reise innom om man tar Italia-veien Tror han har forstått at Italia er det beste valget. Men er litt redd landeveisrøvere jeg da... Min kjære var kjempeflink igår med å lage bryllupsbudsjett!! :love: Så no har vi superkontroll...tror vi....hihi... Edit: Må jo si at jeg hjalp til med budsjettet også da!! Endret 8. januar 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. januar 2008 #350 Del Skrevet 8. januar 2008 Italia er jo et land - som iallfall jeg - ikke hadde reist til med det første. Mest pga. kjære som heller ville ha reist til Spania Føler at vi nordmenn er flinkere til å reise til Spania... Men Italia virker ut som et fantastisk land å reise til når man er på bryllupsreise! :-D Så jeg støtter deg der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 10. januar 2008 #351 Del Skrevet 10. januar 2008 Så morro hjulene begynner å spinne ordentlig snuppa. Skulle ønske ting var i like stor kontroll her. Prøver å ordne ting, men føler vi bare ender opp med å stange hodet i veggen. Enda en stemme... heller Italia enn Spania. For som *Emma* sier, så finnes det flere muligheter den veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #352 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Tenkte jeg skulle for en gangs skyld legge ut link til min kjole, her i en litt tynnere persons versjon på finn.no. MÅ si at jeg har mer champagne farget kjole, samt litt mer gull og perler...vanskelig å forklare... en varmere kjole på en måte... Kjolen min er vel mer lik den kjolen som den originale benjamin roberts modellen i den annonsa, MEN detaljene vises ikke såå sterkt som på denne modellen. Som det ble sagt i Shabanas dagbok skulle jeg gjerne hatt bredere ermer slik som hun har i sin kjole, men kanskje det ikke passer til min kjole... Når jeg ser på disse bildene så er jo jeg kjempefornøyd med kjøpet mitt da.. Så skal jeg ha bolero til når jeg er ute... Reagerte på en ting...hvor mange navn er det en kjole skal ha...her heter den plutselig "Reyna" samme navn som hun i salongen sa til meg som var feil. STEIK, kor mange nye annonser det har kommet på denne kjolen. Men alle er str som er for små til meg uansett.... Endret 11. januar 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. januar 2008 #353 Del Skrevet 11. januar 2008 Nyyydelig kjole!! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. januar 2008 #354 Del Skrevet 11. januar 2008 Reagerte på en ting...hvor mange navn er det en kjole skal ha...her heter den plutselig "Reyna" samme navn som hun i salongen sa til meg som var feil.Den har nok bare ett navn: Juliet. Så har salongen kalt den Reyna. Jenta i annonsen har vel kjøpt den der og vet den kalles begge deler og er smart nok til å legge både det ekte navnet og det falske i annonsen sånn at eventuelle andre som prøver den i Lillestrøm og leter etter Reyna finner kjolen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 11. januar 2008 Nyyydelig kjole!! :love: Takk,no når jeg ser den i bryllupene til de to linkene her så får det meg bare til å forstå mer at jeg har gjort riktig valg. Min sin kjole ligger hos foreldrene mine på sunnmøre (jeg bor på østlandet) Så jeg får på en måte avstand fra den og blir litt usikker på om det var riktig valg. Men no er jeg sikker igjen.... Den har nok bare ett navn: Juliet. Så har salongen kalt den Reyna. Jenta i annonsen har vel kjøpt den der og vet den kalles begge deler og er smart nok til å legge både det ekte navnet og det falske i annonsen sånn at eventuelle andre som prøver den i Lillestrøm og leter etter Reyna finner kjolen hennes Jeg får være like smart når jeg selger min da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jeg har funnet ut a kjolen min ikke er champagne, men ivory, så det så...tror det gjør ting lettere...hehe... Meneh...jeg fant en ny Finn annonse med kjolen som jeg likte kjempegodt. Hun som er i annonsen har alt akkurat slik som jeg vil ha, en slik bolero som jeg vil ha, og håret mer eller mindre slik som jeg liker. Og likte tiaraen hennes veldig godt også... Her kan du se den. Utrolig fin var hun i den kjolen, beste bildet jeg har sett med noen i den. Sr skikelig godt hvrfor jeg vil ha bolero til... En ting jeg reagerte på når når det gjaldt den annonsen var prisen hun sa hun kjøpte den for på Kristins brudesalong, til meg sa de at kjolen kostet 13 900 kr, denne jenta som selger den sa hun kjøpte den for 12 800... De er bare 1000 kr, men allikavel...sier de forskjellig pris altså?? Endret 12. januar 2008 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 15. januar 2008 Snakket med presten idag, og vi skal i møte med han den 20 Februar!! Første gang jeg gler meg til å møte en prest! (henv.til grufulle konfirmasjonstid,annen prest den gang) Meneh han mente at vi ikke trenger å planlegge noe til det møtet som salmer,valg av liturgiversjon,inngangs og utgangsmars.. Han sa at det kunne vi finne ut i det møtet. Men jeg kan ikke helt se for meg at vi står der og skal diskutere sammen med presten hva vi ønsker...tror vi skal ha en viss tanke og visse ønsker allikevel... Grunnen til at vi skal treffe han så tidlig er at min kjære ikke skal oppover annet enn i vinterferien og noen dager før bryllupet... Vi har så mange planer for det kommende året at feriedagene hans kommer til å bli fort brukt opp... En uke vinterferie/bryllupsplanlegging, en uke ca rundt bryllupet, to uker bryllupsreise og en uke ca romjula i New York... så av de 6 ukene han har i år får han bare en uke til overs som han ønsker å bruke på enkeltdager. Mens jeg derimot er lærer og har det helt annerledes... Er såå spent på den ene vinterferieuken vi skal ha der oppe, da må vi ordne endel, sette opp bordene for å sjekke bordsetting, snakke med catering, jeg sjekke frisør, finne sammen hva slags duker vi vil ha på binders eller noe slik, snakke med prest, prøve å få snakka med fotografen, jeg vil ha en time hos min favoritt tannlege...osv...mye planleggingsarbeid... gler meg...ønsker å bli ferdig med alt der oppe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 23. januar 2008 Denne kjolen her vurderer forloveren min å kjøpe for å ha på seg i bryllupet...hva syns dere? Setter pris på ærlige svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 24. januar 2008 #359 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg likte den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. januar 2008 #360 Del Skrevet 24. januar 2008 Kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå