Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Jerle skrev:

:ler: Hva ble det til?

 

Jeg feiget ut... :unsure: jeg prøver å vrir hodet mitt for å komme på noe fornuftig og lurt å skrive, uten å virke teit og desperat.. :klo::flau:  så da endte jeg med å sitte på hendene mine istedet... kanskje like lurt det... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Loevinna skrev:

Jeg feiget ut... :unsure: jeg prøver å vrir hodet mitt for å komme på noe fornuftig og lurt å skrive, uten å virke teit og desperat.. :klo::flau:  så da endte jeg med å sitte på hendene mine istedet... kanskje like lurt det... :blink:

Ja, det er kanskje ofte greit å ikke være for ivrig, i alle fall tenke seg godt om før man tar et steg som er litt skummelt.

Men man kan jo også snu på det... Ville du likt å få en meldig, litt ut av det blå? Jeg tenker at selv om jeg ikke skulle vært interessert, så ville jo det vært koselig å få en meldig uansett... *heier litt på deg.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎11‎.‎2017 den 10.07, Jerle skrev:

Ja, det er kanskje ofte greit å ikke være for ivrig, i alle fall tenke seg godt om før man tar et steg som er litt skummelt.

Men man kan jo også snu på det... Ville du likt å få en meldig, litt ut av det blå? Jeg tenker at selv om jeg ikke skulle vært interessert, så ville jo det vært koselig å få en meldig uansett... *heier litt på deg.*

Jeg skal love deg jeg har tenkt mye på begge versjoner: "hva om..." og "hva om hvis ikke...."..... Jeg sitter fremdeles på hendene, tenker og grubler.... får se hva jeg ender med til slutt.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så rart at man egentlig får mest lyst til å kaste seg over forsømt husarbeid når man egentlig må skrive skoleoppgave..... :roll: :ac::filer:

Så er man i tillegg litt sånn her for tiden --> :nori::bond: så ikke så enkelt å samle hodet heller.... jaja... og slik går nå dagene... :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Jerle skrev:

Det er utrolig alt man får gjort i huset når man skal lese til eksamen eller gjøre oppgave. :ler:

Håper helgen var fin :)

 

Det er ikke bare hos meg med andre ord... :fnise:

 

Joda, helgen min var veldig fin den. :) mye av tiden gikk til sms-skriving gitt....... :rolleyes: :plystre::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2017 den 20.35, Loevinna skrev:

Det er ikke bare hos meg med andre ord... :fnise:

 

Joda, helgen min var veldig fin den. :) mye av tiden gikk til sms-skriving gitt....... :rolleyes: :plystre::flau:

Fortell!!! Så nå er dere på sms-kjøret? :hoppe::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jerle skrev:

Fortell!!! Så nå er dere på sms-kjøret? :hoppe::hjerte:

Er vel egentlig ikke så mye å fortelle... når to sjenerte skal prøve å bli kjent så går det veldig saaaakte over sms.... :lol: men om ikke annet så blir det noen sms frem og tilbake... så blir spennende å se hvor dette kan føre til.... :rolleyes::fnise:

9 minutter siden, loffen skrev:

Innom og snoker i kveldinga. :klem: 

Snok i vei du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Loevinna skrev:

Er vel egentlig ikke så mye å fortelle... når to sjenerte skal prøve å bli kjent så går det veldig saaaakte over sms.... :lol: men om ikke annet så blir det noen sms frem og tilbake... så blir spennende å se hvor dette kan føre til.... :rolleyes::fnise:

Høres koselig og spennende ut! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åååh så bra jeg har det om dagen!! :hoppendeglad::strix:
En ørliten oppdatering er vel på sin plass, selv om de fleste som leser her inne er oppdatert på facebook... :fnise: 
siste oppdatering her inne var i slutten av november.. da var man begynt å sende en del sms til en kar.. desember kom, sms'ene fortsatte, og i midten av desember begynte vi å møtes. Kort fortalt så endte vi med å bli sammen i romjula.. :rodmer:  
Jeg har egentlig et veldig ambivalent forhold til hjemstedet mitt.. det var en grunn til at jeg flyttet vekk da jeg var tenåring, og familieomstendigheter gjorde at jeg flyttet hjem igjen og har blitt værende.. Så det er veldig rart å nå ha blitt sammen med en jeg egentlig har visst om siden jeg var ganske ung.. og som jeg har felles kjente med.. som faktisk kjenner bygda bedre enn meg.. men som jeg utrulig nok ikke har snakket med før i høst, til tross for at stedet ikke er så stort.. men jeg har klart å finne en kar som er tvers gjennom snill og god, og jeg har det så sagt veldig bra om dagen :bolledeig:

 

I tillegg så leverte jeg bacheloroppgaven min i begynnelsen av januar... julen ble så som så med.. (den tar jeg igjen til desember i år...) noe i hjemmesituasjonen min (noe annet enn denne nye karen som "dukket opp"...) preget meg slik at desember absolutt ikke gikk som jeg hadde planlagt studiemessig, og jeg kom rett og slett i tidsnød fullstendig. Er nesten så jeg ikke tør si det høyt, men drøftingsdelen og konklusjonen ble skrevet rett før innleveringsdagen, jeg rakk ikke lese igjennom den ferdige oppgaven for korrekturlesing og bearbeiding av det jeg hadde skrevet... og jeg måtte levere senest tidlig på morgenen før jeg skulle på jobb.. på grunn av tidsnøden og alt ble gjort i hu og hast, så var jeg så sikker på at jeg kom til å stryke på hele oppgaven... men jeg leverte og prøvde å overbevise meg selv at jeg dermed hadde et godt utgangspunkt til videre bearbeiding før innleveringsfrist nr 2.... tårene og lettelsen kom som en sjokkbølge da jeg fikk karakteren, og resultatet ble en B!! :nordvesta::nori::mynona::bolledeig: Nå har jeg bare 4 måneder, 3 "små" oppgaver, og en hjemmeeksamen igjen, så er jeg faktisk i mål med denne utdannelsen min!! :hakeslepp::hoppendeglad:

 

Jeg har innmari mye å :hoppe: for, for tiden gitt! :D

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:forkjola: og sånt tull har man egentlig ikke tiden til... :sukk:
Jeg fleipet i julen med at våren kom til å bli hektisk, så jeg skulle bare trekke pusten og så kunne jeg puste igjen i juni.. har hatt noen kjempe stressende uker/måneder, og på mandag våget jeg meg til å senke litt skuldrene for å puste litt.. så klart blir jeg syk da.. jaja.. er bare å lytte til kroppen når det sier stopp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...