Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Næmmen  :hoppe:

Der var du jo!

Klart jeg er her ;):ler:

...så går vi rundt om et eplefrukttre

eplefrukttre

eplefrukttre

Så går vi rundt om et eplefrukttre

tidlig en sommerkve-eld...

:sjenert:

:hoho:

Du har virkelig ikke tenkt å la meg få glemme den episoden du nei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Følte du deg truffet av den lille sangen min? Jeg kan jo ikke synge om jula nå i mai, og siden epletrærne blomstrer enda, så må det jo bli eplefrukttre? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Nå har jeg tenkt å endelig puste ut for kvelden. Nesten då. Men nå har jeg bakt en gulrotkake (jada Svimle, di oppskrift ;) ), på etterspørsel fra min kjære - som vi skal ta med oss til foreldrene hans i morgen. Så er jeg nesten ferdig med å bake en Oreo kake som jeg skal ha med på jobb som fredagskos. Har bare å legge et lokk med krem på toppen igjen. Det er en godt halv time til samboeren min kommer hjem, så nå skal jeg bare slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte du deg truffet av den lille sangen min? Jeg kan jo ikke synge om jula nå i mai, og siden epletrærne blomstrer enda, så må det jo bli eplefrukttre? :sjenert:

Jeg skjønner egentlig ikke hva du sikter til i det hele tatt :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... I kveld er jeg litt sliten.. Ting har igrunnen gått i ett i hele dag. Har feiret dagen i Moss vi i år. Sett jentungen gå i tog, festligheter på skolen hennes etterpå, og så besøkte vi "svigers" til slutt. Jeg har hatt en koselig dag, med mye gåing og kakespising... :sjenert: Kjenner at det skal bli godt å legge seg i sengen om ikke så alt for lenge. For i morgen er det påan igjen med jobb, og tidligvakt. Men så er det jo helg etterpå, så det blir deilig :)

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du i helgen da? :kyss:

Egentlig ikke så mye.. Har igrunnen bare slappet av. Laget pizza som vi koset oss med i kveld, og sett film. Mannen her har lagt seg, så jeg vurderer å følge etter.. Kanskje jeg da klarer å komme meg litt tidligere opp i morgen, og får noe ut av dagen... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Egentlig ikke så mye.. Har igrunnen bare slappet av. Laget pizza som vi koset oss med i kveld, og sett film. Mannen her har lagt seg, så jeg vurderer å følge etter.. Kanskje jeg da klarer å komme meg litt tidligere opp i morgen, og får noe ut av dagen... :sjenert:

:klem:

Vurderer å finne senga snart jeg også, er jo hele 13 timer siden jeg stod opp! :roll:

Blir nok en lang dag med lesing i morgen, så sikkert ikke så dumt om jeg køyer og blir ordentlig uthvilt.

Ta med meg en meditasjon på mp3-spilleren kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
:kose:

Dagboka mi var jo borte, sånn egentlig... :D Jeg følte virkelig for en frisk "start" nå om dagen så da ble det det. Vart du skræmt eller?! :tunge1:

Her går det ganske bra om dagen ja. Lite nytt her i gården egentlig.

Jeg ble faktisk veldig skremt :overrasket:

Ny dagbok er en god idè synes jeg, siden du selv sier at du er på ny frisk. Gleder meg til å være med å prege denne også.. Hvis jeg får lov da :engel:

Nå må du forresten komme deg opp av senga. Dagen er ennå ung :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Svimle og Kosejokeren! :klem:

Hyggelig at dere stakk innom, og det er bare å komme igjen og gjøre ditt preg på boka mi Kosejokeren! ;)

Ang 13 timer... Jeg endte opp med å sove 13 timer i natt jeg... :sjenert: Stod opp kl 12 idag.. Men har masse energi da, så har faktisk fått sett på en maskin med klær, laget klar en ny maskin, ryddet litt på kontoret her, og laget middag sammen med min kjære. Nå slapper jeg bare av, så får jeg se hva jeg tenker å bruke kvelden på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
:hallo: Svimle og Kosejokeren! :klem:

Hyggelig at dere stakk innom, og det er bare å komme igjen og gjøre ditt preg på boka mi Kosejokeren! ;)

Ang 13 timer... Jeg endte opp med å sove 13 timer i natt jeg... :sjenert: Stod opp kl 12 idag.. Men har masse energi da, så har faktisk fått sett på en maskin med klær, laget klar en ny maskin, ryddet litt på kontoret her, og laget middag sammen med min kjære. Nå slapper jeg bare av, så får jeg se hva jeg tenker å bruke kvelden på :)

Flinke du :tommelsmil: Godt å få seg noen timer søvn da, så er du jo som du sier, sprek og fresh dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke du :tommelsmil: Godt å få seg noen timer søvn da, så er du jo som du sier, sprek og fresh dagen etter :)

Tenk om den fresh-heten kunne ha vart til idag da... idag forsov jeg meg nemlig, og kom ca 30 min for sent til jobb... :sjenert:

jaja..

:klem:

:blomst::5::skaal::kline: :kline: :kline: :kline: :humpe:

Merker at du ikke har mannen hjemme så mye om dagen.. så klinesjuk som du er :lol:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pompel og pilt :ler: Skumle de ;)

Klinesjuk? JEG?!?? hmpf!

Husker ikke så veldig mye av den serien jeg igrunnen... Bare sett de så vidt det er.. Men sangen passe bare litt bra akkurat i denne settingen :)

Du er da vel aldri klinesjuk nai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig... så skulle jeg ønske at jeg hadde viljestyrke nok til å tråkke litt på elipsemaskinen min i kveld.. men jeg er bare lat... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...