Gå til innhold

En form for prøvedagbok


Gjest Adrianna

Anbefalte innlegg

Gjest Adrianna

Da er det på tide å joine prøverne føler jeg, da min kjære og jeg nå er i gang med å prøve å skape et levende lite nurk :) Jeg har nå vært uten p-piller (høres ut som jeg har vært på avvenning jo!! :ler: ) i snart 1 år,vi har ikke prøvd særlig aktivt på å få barn før nå i det siste. Syklusen min har vært et kapittel for seg selv - men heldigvis viser det seg at ingenting "alvorlig" er i veien med meg så langt - etter en del undersøkelser. Altså: Sunn og frisk og klar for barn!

Min samboer og jeg har vært kjærester i ca 15 måneder, og forlovet oss i august ifjor. Har hatt en turbulent periode - en historie jeg kan fortelle en annen gang - men det ser veldig lovende ut for at vi nå kommer styrket ut av det. Vi har ganske nytt hus, to biler, i faste jobber begge to, aktive både sammen og på hver vår kant - han er 37 og jeg snart 28..med andre ord; "alle" har en mening om dette med å få barn; bør det ikke bli på tide snart..? Og det bør det jo, for vi har lyst til nettopp det :) Men - nå skal det være sagt - vi har det veldig bra idag også, bare oss to. Vi kan gjøre akkurat det vi vil når vi vil - og vi har nieser og nevøer på begge sider som vi kan se så ofte vi vil :) Vi er så heldige at vi bor nært store deler av nærmeste familie, dermed er det opptil flere småtroll å øve seg på :ler:

Og nå sitter jeg her da.. PÅ JOBB - og holder på med dette...får gjøre noe produktivt snart, men håper å bli kjent med flere prøvere her inne - spennende å følge med :tommelsmil:

Er forresten nettopp ferdig med et 4-dagers tantebesøk, så dermed kaller jeg denne fasen for prøveperiode 1. Nå begynner det....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Vil bare ønske deg :velkommen: til oss

Og masse lykke til fremover. Skal bli spennende å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrianna

Takk takk Liljen, så hyggelig!! :) Skal også følge med i din dagbok - spennende...Herlige :kaffe: -pauser på jobb det - lese dagbok og surfe på KG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrianna

Idag har vi fått nye sykler!! :hoppe::tommel: Nå skal formen finpusses før sommeren settes inn, heretter skal bilen stå mest mulig!! :Nikke: Bare jeg husker det da når jeg skal ut på noe.. :overrasket:

Selv om vi veldig gjerne vil få planta dette lille frøet snart, så er det nå fint nå også, jeg er glad for at vi har det bra bare oss to.. viktig før man starter familie tror jeg.. og så blir vi forhåpentligvis ikke så opphengt i å bli gravide at vi "glemmer" verden rundt.. Vi gjør mye sammen nå som vi kan se tilbake på når vi får barn.. og når vi er vant til å "hive oss rundt" å dra ut på turer, blir det kanskje lettere å fortsette også etter barn har kommet til? Det vil jo bare bli enda bedre det tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei og hopp og :velkommen: som prøver!! Håper du får en fin tid fremover, og at prøvetiden ikke blir altfor lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adrianna

:vinke::vinke: Leiababe og Gopia, kjempeglad for besøk!:) Skal nok inn å snike litt hos dere etterhvert, alltid morsomt å følge med andre prøvere :sjenert: Håper å se mer til dere her inne! :Nikke:

Endelig fredag!! :hoppe: Litt oppgitt over at Norge ikke gikk videre igår, særlig siden min kjære og jeg hadde planlagt hjemmelagd pizza og Grand Prix-kveld imorra :forvirret: Men men,da får vi vel finne på noe annet!

Satser på hagestell og sykling på min fine nye sykkel i helga. Noen som har noen hagetips?? Er HELT grønn på sånt, og vi har ingenting på plenen vår enda siden huset fortsatt er ganske nytt. Ikke så mye som en hestehov engang.. :sjenert: Får ta en tur på hagesenter og spørre om råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrianna

Da var det søndag kveld etter nok en helg som går altfor fort! :grine: Som regel er det helgene som skal være hjemme og rolige som blir de mest hektiske :overrasket: Har hatt komfyr fremme og vasket/skrubbet, vasket kjøleskapet, renset boblebad, annet husarbeid og vært ute på sykkelturer med de nye fine syklene våre :) Har hatt en litt roligere dag idag, med migrene :sur: Været har vært herlig, så kunne gjerne vært litt mer ute, men sollys er ikke akkurat det som frister mest ... sliter med nattesøvnen for tiden, sannsynligvis pga lyset ute, og det går visst litt utover dagsformen til tider.. heldigvis var det fridag da ;)

Nå skulle jeg egentlig bake en kake som skulle fryses ned til bursdagen min til helgen, men tror jeg heller venter et par dager til før jeg baker den - tar jo ikke lange tida egentlig.. :sjenert: Så da blir det litt surfing her på KG istede, før jeg skal tappe i karet og ta et laaaaangt avslappende baaaaaaad! :dusje::smilorange:

Ble forresten litt :humpe: :rødme: igår, men det er nok ikke noe sjans for EL, nettopp ferdig med besøket! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Du har jo virkelig vært effektiv i helgen. Greit når man får mye unnagjort.

Blir spennende og følge med deg videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-D

Fin presentasjon du har.

Jeg synes også det er spennende å følge med på de andre brukerne, se om det har hendt noe i det siste osv.

Jo, vi har kost oss mye sammen ette han kom hjem, så får se om det hjalp.

Han er jo mye mer rolig og sikker enn meg.

Han sier bare; bare slapp av, det skjer snart.

Han er bare så sikker, jeg vil også være så sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Adrianna

Jøsses, her var det endringer siden sist!! Har ikke fått vært her på en stund, hektiske dager rundt 17.mai, og så har jeg hatt besøk i 4 dager av to gode venninner, det var utrolig koselig!!:) Har også hatt bursdag med ikke mindre enn 3 (!!) selskap; et med "voksne", et med de som har barn og så et skikkelig rock-n-roll med full fest :) Veldig morro! Men nå har jeg jo allerede kommet godt ut av det her inne, så nå gjelder det å oppdatere seg.. Mye å gjøre på jobben om dagen også, men noen minutter kan vel ikke skade...?

HVOR ER ALLE SMILEY-ene OG DE ANDRE UTTRYKKENE BLITT AV?? Hjelp......

Ja, og så var det denne syklusen da. Nå er det ca 3 uker siden jeg hadde tantebesøk, og vi har jo fått kost oss til tross for venninnebesøk og sånn - så vi får bare vente og se:) Samboer er ganske avslappa til dette, og mener at det skjer når det skjer - det syns jeg er litt godt for det samme vil jo jeg tenke! Men det hender han spør etter EL-testing og om jeg kjenner noe i kroppen osv. Tror nok han er ganske klar ja :)

Nei nå skal jeg ta meg en runde her til dere som har sendt meg hilsen i disse dagene jeg ikke har vært innlogga. KJEMPEKOSELIG :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Lykke til med babylaging. :) Det blir nok spennande!

Eg og kjæresten min startar prøvinga i juni, og eg gledar meg kjempemykje til det. :hoppe: Kanskje me blir gravide omtrent samtidig, eg og du?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...