Gå til innhold

Tines pizzadeig på rull

Anbefalte innlegg

Gjest Alou
Skrevet

Noen som har testet Tines pizzadeig- rull? (Den serien med blant annet vaffelrøre og andre ferdig-til-bruk-produkter.)

Jeg er bare litt nysgjerrig, det kan jo være et greit alternativ dersom jeg har veldig dårlig tid en dag eller får uventet besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forsøkt ett annet merke av samme type... Mao. fersk og ikke frossen. Gjorde pizza-lagingen kjapp og enkel og ganske god ogå! Ingen her som klaget i alle fall.

Skrevet

tenkte å prøve vi også, teste ut så vi vet om det kan være aktuelt til "kriseløsning" eller ei;)

Skrevet

Den skal prøves, kanskje allerede i kveld. Liker produkter som gjør ting enklere.

Skrevet

Vi har testen den. God bunn!

Skrevet
Den skal prøves, kanskje allerede i kveld. Liker produkter som gjør ting enklere.

Fortell oss hvordan den var da, hvis du har brukt den! Kan jo som de andre sier være grei som en kriseløsning...

Skrevet

Vi postet likt! Og da fikk jeg jo svar

Tusen takk

Skrevet

tynn bunn, tykk eller normal? :sjenert:

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Ferdig pizzadeig på rull, selvoppløsende embalasje på vaskemidler og hurtigris i kokeposer. Denne latskapen fantes ikke da bestefar var ung..... :ler:

Skrevet
Ferdig pizzadeig på rull, selvoppløsende embalasje på vaskemidler og hurtigris i kokeposer. Denne latskapen fantes ikke da bestefar var ung.....  :ler:

:ler:

Men jammen er jeg glad den finnes nå i min tid ;)

Skrevet
Ferdig pizzadeig på rull, selvoppløsende embalasje på vaskemidler og hurtigris i kokeposer. Denne latskapen fantes ikke da bestefar var ung.....  :ler:

Hehe, ja...alt var bedre når man måtte lage sin egen lettmelk og ost! ;)

Skrevet

Vi prøvde den i dag. Kommer ikke til å kjøpe den igjen, synes ikke den var spesielt god.

Skrevet
tynn bunn, tykk eller normal?  :sjenert:

Lurer jeg også på? Vil ikke ha sånn kjempetynn bunn... Men latskapen lenge leve - jeg har lyst til å prøve sånn pizzabunn :)

Skrevet

Vel, både selvoppløselig emballasje og ris i poser kan de få beholde for min del. Synes det er like mye jobb med risposer og 'løs ris', jeg. Og den selvoppløselige emballasjen fordrer jo at man er tørr på henda! Jeg er sjelden tørr på henda når jeg setter i oppvaskmaskina. Pleier å vaske og tørke meg etterpå, for å få av evt oppvaskpulverrester. Nå må jeg jo gjøre det to ganger.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg så å disse produktene for litt siden, men jeg vil prøve pannekakerøra jeg :)

Men jeg har ikke sett den noen steder..

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har bare vært på kiwi og maxi da, for det er der jeg handler.. Paideigen, vaffelrøra og pizzabunnen har vært der

Skrevet
Jeg så å disse produktene for litt siden, men jeg vil prøve pannekakerøra jeg :)

Men jeg har ikke sett den noen steder..

prøvde pannekakene idag, helt greie - lettvint ja;)

kjøpte forøvrig på ica

Skrevet

Jeg prøvde den i kveld, og synes den ble veldig god. Medium tykk, og sprø. Kommer nok til å bruke den igjen, for dette var jo veldig lettvint. Slipper oppvasken og sølet det blir etter å lage den selv også, det er fint.

Skrevet

Skal difinitivt prøve den pizzabunnen! Det er jo bare helt genialt å slippe å bake deig når man skal lage pizza ;)

:danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...