Linemor Skrevet 4. mai 2003 #21 Del Skrevet 4. mai 2003 og jeg trodde jeg trengte mannen for og spare på verkstedregningen jeg da, og får at noen skal klatre og skifte de lyspærene jeg ikke når opp til, men er det bare snømåkingen, da kan jeg jo bare flytte til et sted uten snø. mye lettere enn og bo i hus med en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. mai 2003 #22 Del Skrevet 5. mai 2003 Har verken dildo eller snøfreser - men mye snø og mann det har jeg. Vil ikke bytte, nei. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 5. mai 2003 #23 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg jobber med å lære opp dildoen min nå... Er jo mye enklere å ha med å gjøre da....gleder meg til den kan skifte hjul på bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. mai 2003 #24 Del Skrevet 5. mai 2003 Og jeg da som har hatt utallelige krangler med min dildo om dette med snømåking... :-? For ikke snakke om alle kranglene om at Mayamannen bare skal skifte batteri og holde ut noen runder til... :evil: Ja, ja - lærte noe i dag også... Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå