Gjest Ola Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Dette stod i Dagbladet: Eneste grunnen....til at kvinner fortsatt vil ha menn, er at ingen har funnet opp en dildo som måker snø... http://debatt.dagbladet.no/debatt/read_pos...hread_id=871078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 hvorfor skulle jeg skamme meg..? jeg har en dildo OG en mann som måker snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er jo sant det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 Fordi om en idiot har lagt inn et utsagn på en diskusjonsside som driftes av Dagbladet så "står det" ikke "i Dagbladet" vet du. Blir alt som blir skrevet her inne "Det sto på KG så da er det sant...?" Skjønt hvis dette er nok til å tro du er innehaver av sannheten, så er utsagnet kanskje ikke så dumt likevel...? Tok du den, eller...? Forresten har jeg også begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. mars 2003 #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg også har begge deler.. men ingen gressplen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. mars 2003 #6 Del Skrevet 6. mars 2003 Herlig, Tusenfryd!!! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. mars 2003 #7 Del Skrevet 6. mars 2003 Dette er gammelt nyt, Ola. Er det virkelig først nå du skjønnner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mars 2003 #8 Del Skrevet 6. mars 2003 Har en bærepose med dildoer og vibratorer, SAMT en snømåkende OG gressklippende samboer........ JATAKK - begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 6. mars 2003 #9 Del Skrevet 6. mars 2003 Tror nok man må finne opp en dildo som kan gjøre atskillig mer enn å måke snø før jeg vil erstatte en mann med den. Begge deler er for meg den perfekte løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. mars 2003 #10 Del Skrevet 6. mars 2003 Har elektriske hjelpemidler til alt mulig jeg. Dildo i nattbordskuffen og snøfreser i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 6. mars 2003 #11 Del Skrevet 6. mars 2003 Den var ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. mars 2003 #12 Del Skrevet 6. mars 2003 Siden det står i dagbladet, så er det vel sant da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 6. mars 2003 #13 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan jo hende det er noe i det.....:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 6. mars 2003 #14 Del Skrevet 6. mars 2003 Å??? Hvor får jeg kjøpt dildoen som tar død mus ut av musefella innerst i garasjen? (mus blir støv før jeg tar i dette rotet) Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2003 #15 Del Skrevet 6. mars 2003 Hihi ... Og Dagbladet har jo alltid rett ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. mars 2003 #16 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja ja, du Ola du Ola.. Jeg må jo innrømme at jeg er enig med Doy i et og annet, men noe orakel er han likevel ikke. Dessuten ville jeg heller hatt en som tok oppvasken da jeg ikke har behov for snømåking om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #17 Del Skrevet 7. mars 2003 Må vel være en stakkars forlatt man som kom med de ordene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 4. mai 2003 #18 Del Skrevet 4. mai 2003 og så???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 4. mai 2003 #19 Del Skrevet 4. mai 2003 er ikek alltid så mye snø her i Stavanger, men det er jo praktisk med en mann som klipper plenen da 8) Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 4. mai 2003 #20 Del Skrevet 4. mai 2003 Dildo som måker snø ?? i steden for mannen min ??? Tru'kke det gitt.... Har innkjøring/gårdsplass på ca. 300m2 og med tanke på hvor lang tid det ville tatt en dildo og måke så mye snø, ser jeg for meg et rimelig nitrist vinterhalvår for meg selv. Hadde jo ikke hatt tid til annet enn og bytte batterier jeg da jo Tja, jeg kunne jo kanskje hatt 2 ?? men hva da med lyspærene, bære ut søppel, osv osv.... Nei mannen min blir her hos meg han. Den dildoen som erstatter ham, er nok ikke funnet opp enda. :kysse: Cita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå