Gå til innhold

Trønderrocks bryllupsrock

trønderrock

Anbefalte innlegg

Har nå skrevet mail til brudepikene.no og spurt om priser på bryllup i utlandet, og spesielt Dubrovnik.

Så får vi se da hva de sier, og hva samboeren sier når han kommer hjem. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og ser på tiara/diadem og lignende. Likte denne og denne godt. Skal ikke ha det for prangende. Kanskej lurt å bestille på nett. Kjempedyrt i alle brudebutikker tror jeg. Er gjernest dyrere i spesialforetninger. Skal sjekke på e-bay også :)

Har satt opp et budsjett for et bryllup her til lands. Tror det blir liggende på ca 65.000. Men da kan jeg ha glemt noe, men tok utgangspunkt i oversikten på VG.no.

Utlandet blir selvfølgelig litt dyrere. Pass til ungene, flytur, overnatting.....

Har lånt boka til Mona Gruth i dag. Ser det er på tide å øve på vals :) Blir verst for brudgommen det tror jeg... ;) Vi får ta i bruk kveldene til vinteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte egentlig opp på 61.000 men tok i litt for sikkerhets skyld, he he. Det kommer an på om planene med frisør og fotograf går i boks. Svigerinna mi er nemlig frisør, så jeg regner med å få rabatt hos henne. Hun har egen salong og er kjempeflink :) Mannen til søskenbarnet mitt er hobbyfotograf, så jeg håper det er mulig å få han til å ta bilder for en "billig penge".

Har regnet 6500 for kjole, men det ser ut til at den blir billigere også. Det blir vel rundt 5000 for den.

Diadem/tiara er jeg ikke sikker på om jeg skal ha enda, men noe hårpynt vil det jo bli. Jeg skal ikke ha slør. Fant flotte sandaler i en dansk nettbutikk til litt over 300 NOK. Lurer på om jeg bare skal bestille dem med en gang. Billigere får jeg det ikke noe annet sted likevel, og de ser ut som det går an å bruke senere også. Synes nå det er litt greit også jeg da :)Sko

Vi blir vel ca 30 til middag, og 10 av dem er barn (mellom 2 1/2 - 15 år)

Blir 110 - 120 til kaffe/fest.

Ser det er alkoholen som blir den største utgifta. Vi skal to turer til utlandet i år, og det er nok ingen tvil om at det er bare å begynne å handle. Ja ja, blir 4 l vodka det og 6 l vin. Riktig nok dråper i havet, em det hjelper uansett :ler:

Har også tenkt å få min bror til å lage rødvin. Rødvinen hans er kjempegod, pluss at vi skal lage ferskenvin selv. Den skryter alle av, så det blir bra. Må nok ha litt "kjøpavin" i tillegg. Ikke sikkert det blir så ille likevel.

Kanskje kalaset blir så mye som 10.000 billigere enn jeg har regnet med... Det er lov å håpe :sjarmor:

Endret av trønderrock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh...pokker. Skjønte jeg det ikke.... Har da vel 6 barn som skal ha klær.... Men de skal jo h aklær til konfirmasjonen tidligere på året, så jeg tar det ikke med på utgiftene her. Tror jeg kjøper dresser til guttene til jul. Regner med de da hyrer til sommeren. Eldstejenta skal ha bunad til konfirmasjonen, så hun bruker den. Da blir det kjoler til de to siste jentene som mangler da.

Typisk å glemme noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...