Gjest Tweek Skrevet 3. september 2007 #61 Del Skrevet 3. september 2007 Det er jo 2 da, men håper på det jeg liker best. dvs det som har vært lengst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 6. september 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 6. september 2007 Det er nok den nye hehe:p I dag har jeg hatt en nydelig ettermiddag. Har fått slappet av ordentlig, og laget en kjempegod middag bare til meg selv. Jeg er ganske stolt, ettersom jeg ikke er mesteren på kjøkkenet, og min lille hybelkomfyr tillater ikke så mye malaging. Enkel og grei oppskrift, kanskje litt ensformig og lite tilbehør, men perfekt billigmat mens jeg venter på lønning: 1 frossen laksefilet 2 ss smør litt paprika 1 ss kryddersmør (det ble faktisk godt) maasse agurksalat (typisk vann, eddik, pepper og sukker) rømme legg laksefileten i folien,og legg rundt smør og paprika. stek i ovnen i ca 20-30 min. bland litt eddik i vann, og tilsett pepper og sukker. riv litt agurk med ostehøvel, og la stå i kjøleskapet til fisken er ferdig. Det finnes nok bedre oppskrifter, men denne funka for meg:) nå skal jeg koke meg en kopp te og se på film mens jeg venter på at kjæresten skal bli ferdig på jobb. så blir det middag igjen:p Har spist så lite de siste dagene at det gjør meg faktisk ingenting. (da blir det kyllingsandwich) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 6. september 2007 #63 Del Skrevet 6. september 2007 De er så dumme disse hybelkomfyrene. Kan jo ikke lage noe jo og de steiker så ujevnt! Men godt du har funnet en måte så du kan lage litt mer spennendes mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 7. september 2007 Hehe ja, har funnet ut en del måter og trikse og mikse det til. Det som er værst, er når jeg skal lage kake. Prøvde i sommer å lage eplekake, og den ble helt svigg på toppen og blaut inni. så jeg snudde hele greia i formen og steika den opp ned. Den ble kjempegod! Har hatt den i tre år så begynner å kjenne den litt hehe. -- Dagen i dag har vært utrolig strålende til nå sett bortifra at jeg ikke har fått i meg frokost, og har vært på jobb siden 6. Begynner å romle litt i magen hehe. Noe annet fantastisk har ikke skjedd i det siste, så jeg har ikke så veldig mye å fortelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er tilbake, som arbeidsledig og med altfor mye tid forran pcen. (men det er kanskje en bra ting, så får jeg oppdatert meg litt igjen?) Det var utrolig trist å bli ferdig på jobb. Men sålenge det ikke er seilinger på vinterstid, er det ikke bruk for meg. Så nå driver jeg bare dank mens jeg seg meg etter en ny jobb. Noe jeg håper jeg gjør fort. Jeg begynner å bli trist og lei, samtidig som jeg er oppmerksomhetssyk og har enorme humørsvingninger. Stakkars kjæresten min, jeg skjønner ikke hvordan han holder ut alle utbruddene mine. Heldigvis er jeg den personen som holder ting inni meg, og blir bare innesluttet og sier ikke et ord når jeg blir sinna eller lei. og takk gud for det. Hadde jeg kjefta ut alle de bagatellene jeg blir sinna for fortida, er jeg redd kjæresten ville trodd jeg hadde tørna. Jeg føler meg så utrolig dum. Får håpe det går over snart, jeg er virkelig ikke meg selv for tida. Anyways, så har jeg fått en stoor siste-lønning, så jeg får ta meg en tur til byen og pleie meg selv med litt shopping Det er ufattelig lenge siden jeg har brukt lønninga på annet enn husleie og regninger. Har verdens lengste jeg-trenger-liste: *Oppbevaringskasser (til å stu bort ting under senga) *Vintersko til å traske i snøen med når den kommer *sort dongeribukse (umulig å finne en jeg føler meg fin i!! tips?) *Nye sminkekoster fra bodyshop *nytt solpudder (de kulene fra b.s gjorde meg bare orange) *Melkeskummer *ny rød blender (min knakk..) *nytt sengesett *stoort avlangt speil til å ha på veggen i gangen (1 prioritet) Tror jeg stopper der. Må vel spare litt penger til neste måned i tilfelle jobbsøkingen går dårlig.. Off to bed I go! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. oktober 2007 #66 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kjenner igjen sinnautbrudd fo ingenting, og jeg er ikke det som holder det inni meg Vi søker nye folk hos oss tror jeg hvis det hadde vært noe? Vet ikke om du vet hvor jeg jobb da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei det aner jeg ikke:p får grave litt i bloggen din Men alt er aktuelt:) I morra skal jeg endelig få kommet meg til frisøren. Gleder meg enormt! skal klippe det noe ala slik blandet med , men er redd jeg ikke klarer å få forklart godt nok til frisøren hvordan jeg vil ha det og ender opp som sist -skamklipt og lei meg. oppklipt med litt lang skrålugg? help anyone til hvordan jeg kan forklare? Jeg har forresten fått gjort mye i dag. Rydda og vasket ned hele leiligheten, laget good kylling-salat-sandwich til middag og vasket en del klær. Verden smiler litt mer til meg i dag, og jeg får lyst til å gå ut å gi et monsterglis tilbake. Men skal heller legge meg på sofaen med nyeste episode av Greys Anatomy. Peace out, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. oktober 2007 #68 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du kan jo bare ta med bildet Jeg er dolly-hore, men er veldig grei jobb og konge firmafester et par ganger i året (dvs ca 7 fyllefester). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 9. oktober 2007 aha:) hvaslags stilling er det? baking eller servitør eller kjøring? har ikke lappen enda da:sukk: (er det på senteret/byen?) Alt er bedre enn nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. oktober 2007 #70 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg jobber i sørlandsparken og tror vi egentlig trenger alt, men mest baker, kokk og sjåfør. Vi har bare servitør i helgene nå for på kveldene i ukedagene er det ikke så mye lengere siden det går mot høst. Jeg er ikke helt sikker, men det skader jo ikke å gi en cv uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 15. oktober 2007 uff jeg kan ingen av delene:p Men skal ta meg en runde rundt med cver i morra, så jeg får håpe det dukker noe opp:) skulle egentlig gjøre det i dag, men jeg er enda veldig redusert etter lørdagen. Begynner å komme meg litt nå, men jeg glemte å kjøpe inn fyllesyk-ting før helga. Nå tør jeg ikke gå på butikken, og alt jeg har i frysen er brød. (fyllesyk ting innebærer: hamburger og masse salat, cola/fanta, kiwi og masse grønn te, ikke tørt brød med leverpostei.. ) kanskje jeg skal ringe etter kinamat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2007 #72 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg går alltid på lotus når jeg har vært på dolly fest for da har jeg de verste fyllekulene og de verste dagen derpå og det hjelper Men det har jo ikke noe å si om du kan det eller ikke, du lærer det jo på 3 dager. Det er bare en som har utdannelse i det han jobber som,. resten av oss bare lærer underveis. Det er jo mest en studentjobb så ingen forventer noe av deg annet en innsats og godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) For en produktiv dag, avogtil elsker jeg søndager. Har fått vaska hele leiligheten, og skal si vaskemaskinen får kjørt seg. (Har vaska klær konstant siden klokka 4 i dag..) Synes litt synd på naboen min som hele tiden er inne å kikker på vaskerommet, iogmed at i helgene så er det fritt fram for bruk av vaskemaskinen. (ellers er det en dag hver..) Siste vasken min nå, inneholder den stakkars finjakka mi. Jeg har latt den ligge i en bøtte med en halv flaske eddik nå i tre timer, og har klemt og vrengt på den. Så jeg satser på at spylukta har gått ut. hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det er den eneste vinterjakka jeg har, og helt siden den ble nedspydd har jeg gått med den tynne safari jakka mi fra H&M. (Den med litt utringning, to knapper og supertynne stoffet) Skal si jeg har fryst ræva av meg nå som det er kaldt! Ikke har jeg råd til å kjøpe vinterjakke heller, har 60kr som skal vare til sosialhjelp søknaden min blir behandla.. og den skal jeg levere i morra. Så 60kr på 4 uker skal bli en hard nøtt og knekke.. Jeg vil ha jobb! har forøvrig levert 7 søknader rundtforbi, så satser på at jeg får en jobb snart. Er litt spent, hun på nav sa at jeg hadde en altfor dyr husleie til at de kunne hjelpe meg godt nok foreløpig. som om jeg ikke leter etter noe billigere 4300 er ganske mye å betale når man bor alene, iallefall når man er jente med tilgang på ellos og H&M konto.. Jeg må innrømme at de har kommet litt ute av kontroll, uøkonomisk og usmart som jeg er.. blir nok ikke kvitt regningene i posten på en stund derfra nei.. Nå er det på tide å sjekke om jakka mi har overlevd. spennende Endret 28. oktober 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 28. oktober 2007 #74 Del Skrevet 28. oktober 2007 HUff, det går nok seg til etterhvert! Det er ikke lett å ta seg hardt sammen, når det er ingen der til å kjefte når det sklir ut. Men det går seg nok til etterhvert Og du er veldig flink som har fått gjort å mye i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skal bare reklamere for at jeg har fått meg mobilblogg wihu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 28. oktober 2007 #76 Del Skrevet 28. oktober 2007 ÅÅ, du fikk bokstavkjeks heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 29. oktober 2007 jaa:) fikkfryktelig lyst på det nå, de er så gode. husker da jeg var liten så kom de i en blank stooor avlang pose. (mulig posen bare var stor fordi jeg var liten:p) Det var det beste jeg viste:) Har sjekket jakka mi nå, og den er neesten tørr og lukter ingenting. Nå kan jeg trygt skrive under på at eddik er genialt på klær som lukter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 29. oktober 2007 #78 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det var jo godt at jakken er som ny igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 29. oktober 2007 ja, var litt redd for at jeg måtte fryse et par uker til:p Denne dagen har blitt en stor frustrasjon. som om jeg ikke har lite penger fra før av, dunker det på døra. nyskjerrig som jeg er, åpner jeg og kikker rett i trynet på en eldre mann. "vi utfører en lisenssjekk bla bla.." "du er ikke registrert i vårt system, hvorfor ikke?" Jeg blir helt overgitt, iogmed at jeg ikke har peiling på hvordan slikt fungerer, og sier som så at tven er mamma sin, og jeg ikke visste at det var jeg som måtte betale for den. Så gir han meg et sjema som han ber meg fylle ut. Det var like før jeg kastet hele tven ut av vinduet. "Nå har jeg ikke tv lengere". For noe møkk! Det er kjipt å betale såå mye for å se på tv når jeg nesten aldri gjør det, og tven er faktisk like stor som pc skjermen min. vurderer faktisk å kvitte meg med tven nå. såh da var dagens frustrasjon ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 29. oktober 2007 #80 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er jo likegreit å ikke ha tv Selv ser jeg nesten aldri på den, bare so you think you can dance og kanskje god morgen norge en gang i blandt. De fleste laster jo ned o.l og da kan man jo se på det når man vil. Det eneste er at tvén er godt selskap. Høres rart ut, men da F var på ferie tidligere i år hadde jeg tvén på mye fordi jeg så personer som snakket o.l Det var noe rart med det, men da han kom tilbake igjen kunne det ta mange dager før jeg skrudde tvén på igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå