Gå til innhold

Verden gjennom Luzi`s øyne

Luzi

Anbefalte innlegg

Keira står sammen med sin 10 år gamle sønn og speider utover horisonten. så kommer william seilende tilbake. de fikk en kjempeskjønn sønn, med pirathatt:D

det var en litt finere slutt. ikke fullt så trist:)

stakar synes jeg ser deg der du står og prøver å overtale de:p var såvidt jeg også lot meg overtale. men nyskjerrig som jeg er ble jeg.bare sånn i tilfelle:)

Endret av Luzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tweek

Jeg ble driit irritert over at jeg ikke sto igjen alene bare.. De trodde jo jeg var en dust som trodde på at de la til mer film etter rulleteksen :(

Men jeg orker ikke se en 3 timer lang fil m igjen..

Hvordan fikk du ideen om å sitte til etter rulleteksten egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det var kjæresten min som sa det kom noe etter rulleteksten jeg ikke kom til å angre på at jeg så:) trodde egentlig han bare tulla, men nysjerrig som jeg er så venta jeg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Tweek:

Fant slutten til deg på youtube: her

Det var den eneste jeg fant med litt god kvalitet, og det ser ut til at filmen har vært dubba på ukrainsk haha.

MEN det gjør ikke noe, for de sier ikke noe annet en at han gutten synger yoho yoho a pirates life for me:)

ååh var kos å se den igjen!

Endret av Luzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Ukrainsk, haha! Akkurat osm tyskere som dubber alt ;)

Åååå, selv om det ikke va mye så var det så fiiiiiiiiint :hjerte:

Kiera knithly (jeg orker ikke stressew om å stave det riktig) er så pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin scene. men teit at de ikke putta den inn i filmen, er jo maaange som har gått glipp av den!

-----

Har vært på jobb i det fine været i dag:( og nå er jeg så sliten at jeg ikke orker å ut. skjønner ikke når jeg skal få tid til å bli brun før jeg reiser til kreta! jeg ser jo ut som et hvitt laken. må vel kanskje bite i det sure eple og hive meg i ei solariumsseng et par to ganger før jeg reiser..

ting å gjøre før kreta (slutten av juli)

*bli litt brunere

*få meg pass (!!!)

*kjøpe mange snasne bikinier ( :) )

*og ikke minst klær som er små, flagrende og hvite

*kjøpe solbriller (uff.. har aldri klart det)

*kjøpe masse solkrem

*kjøpe hatt/caps (hvordan skal jeg få det til!!)

*samle sammen adresser (postkort, yey!!:D )

*finne fram masse masse kjoler

*øve meg på å sette opp håret (må jo pynte meg litt der)

hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek

Så delig med ferie da!

Du må bestille pass i morgen. Det tar sikker kjempelang tid nå og ingenting er jo verre hvis du ikke har fått passet før du reiser!

Disse solbrillene har jeg, de er passe form og jeg kan gå uyten sminke uten at noen ser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja. skal bestille pass til fredag, når jeg får inn lønninga:) er heldigvis ikke før rundt 20ende juli jeg reiser, så satser på at jeg får det før da :)

De solbrillene så faktisk ut som de kunne passe min ansiktsform, hvor får man tak i dem? *kikke litt på nettet*

er superkresen på solbriller skjønner du:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, så at de hadde oasis på postgården:) får stikke innom der i morra og prøve solbriller hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant noen fiine svart-lilla solbriller på wedings (er det det det heter?:P) som passet bra. så nå er jeg meget letta, og kan ta sommeren med storm :sol: de var kanskje litt i det største laget til ansiktet mitt, men jeg får overleve det.

fikk også parfymen min fra strawberry net i dag. måtte betale toll selvom de hadde skrevet gift, og pakken så svært anonym ut. verdien var på 220 kr, så var litt surt å betale 151 i toll. men pytt pytt den er gooood:) *lukte på seg selv*

så nye solbriller, parfyme, lønning, øl og hyttetur. kan det bli en bedre dag?

tvilsomt. Yey:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Så gøy :-D

Men du kan sende kvitteringen til strawberrynet så betaler de penger tilbake som du måtte ut med for å hente pakka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var helga over:( har virkelig lært meg å sette pris på den nå som jeg jobber hele uka. en annen ting jeg har lært meg å sette pris på er stampa rett borti her. :hjerte: Det har vært forferdelig varmt i helga! og jeg har blitt bitt ihjel av mygg. har allerede fått fire store på ryggen, og da mener jeg store:( kommer aldri til å få sove i natt, har ingenting å smøre på, og kommer til å klore og klø i søvne. menmen slikt hører sommeren til:)

nå må jeg komme meg i seng, hvis jeg skal klare å komme meg opp i morra og dra ræva mi på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

jeg er absolutt ikke flink til å skrive her for tida. Men jeg er såvidt hjemme, og jobber forferdelig mye for tida. i dag jobba jeg fra 9 om morraen til 9 på kvelden, og nå stuper jeg i seng snart. Det er så surt når jeg ikke har jobba der lenge nok til å få ferie penger, og ferien varer i en hel måned. jeg må liksom jobbe inn for 1 måned for å kunne klare meg økonomisk i juli. og det er forferdelig slitsomt. det er kun jobb det går i, og når jeg kommer hjem klokka 9 er det rett i seng.

no time til å nyte sola og bade sammen med vennene mine nei!

tenker tilbake på den tida jeg absolutt ALDRI i livet skulle få meg en kjedelig 9 til 4 jobb. jeg skulle være freelance grafisk designer, og aller helst kunstner på heltid. kunne jeg ikke være det, så skulle det bare være det samme. heller dårlig råd en en jobb som dreper meg kreativt. det var den drømmen. nå har jeg den kjedeligste minst kreative jobben det går an å ha, og jeg har pisslønn og lange arbeidsdager. Så mye for de sterke prinsippene mine.. :tristbla:

heldigvis har jeg helgene da, til å slappe av i.

men nå er det sovetid, før jeg starter nok en 9 til 9 dag i morra..

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Huff da! Det går nok over.. Var ikke du telefonselger da? Jeg vet de er drepen på alt, men da jeg var det satt jeg å tegna mens jeg snakket. Jeg var ikke noe flink på mersalg uansett så jeg ville bare bli ferdig med dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:) sitter og tegner jeg og. eller kludre heter det vel:p tror jeg vasker meg på hendene etter hver økt, fordi jeg har penn over alt:p må alltid dille med ting når jeg sitter i telefonen hehe.

men nå wæææh. nå skal jeg sove. har jobba fra 9 til 9 nok en gang. :forvirret: Har drukket maange liter vann og spist en haug bananer, så det er kanskje noe av det som har skylda at jeg har klart meg gjennom dagen hehe. Det er på slike dager jeg virkelig skulle ønske jeg drakk kaffe ;)

meeen kun tre dager igjen, så har vi en måneds ferie woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tweek

Så deilig! Men de tre dagene går nok seint da :(

Men det blir jo dritdigg med ferie og alle pengene du har jobbet for :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg er nesten litt flau over hvor lite jeg har skrevet her inne i det siste, men jeg har rett og slett ikke vært noe særlig på internett. Har fått meg ny jobb, og jeg stortrives. Det er nesten så jeg blir glad når jeg får jobbe overtid. (ok det er å overdrive litt, men det gjør meg faktisk ingenting å være mye på jobb..)

Som følger av at vakta mi starter klokka 06.00, har jeg også dratt på meg en stor avhengighet for kaffi.

Så om noen har en god oppskrift på kaffi, tar jeg gjerne imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tidlig ja hehe. men får så utrolig mye ut av dagen, at det bare er deilig. (Selvom det har vært mye kaos i sommer.) Jobber i et fergeselskap, og da kan du jo gjette hvilket hehe. Men nå må jeg komme meg i seng. Må være klar til å rise and shine tiidlig i morgen tidlig. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...