Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg får bare opp en 'zurück'-knapp...

Skrevet (endret)

Denne tror jeg skal funke.

Edit: Fikk forresten opp samme sko i svart i linken din, Spire.

Endret av brumma*
Gjest Elfrida
Skrevet

Se der ja! Jeg har som nevnt disse i pumps/mary janes-variant, og jeg syns de er både kule og utrolig komfe å gå i. Det var litt uvant med rund hæl til å begynne med, men det ble jeg fort vant til.

Skrevet

Takk for hjelpen, Brumma. :)

Synes de er stilige, ja. Har sett etter de lenge, men her i trondheim blir de jo dessverre utsolgt før man får sukk for seg. Lurer litt på hva jeg kan forvente i toll...Men egentlig bryr jeg meg ikke så mye bare de passer! Er jo uansett litt billigere enn her, så kanskje det går opp i opp med tollen..

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Der var de ja! De var veldig fine!

Hvor fant du de hen i Trondheim? Retro eller?

Skrevet
Lurer litt på hva jeg kan forvente i toll...

130 euro er ca 1053 kroner. Du må betale 25% moms (av hele beløpet, inkludert frakt), pluss ca 80 kroner i gebyr til posten.

Håper de passer da! :)

Skrevet
130 euro er ca 1053 kroner. Du må betale 25% moms (av hele beløpet, inkludert frakt), pluss ca 80 kroner i gebyr til posten.

Håper de passer da! :)

Det var ikke så ille...Blir ca 80 kr mer enn det ville blitt hvis jeg hadde kjøpt de her, men det gjør ingenting. :)

Skrevet
Der var de ja! De var veldig fine!

Hvor fant du de hen i Trondheim? Retro eller?

Har Retro Camper? Har bare funnet de på Bello, jeg...

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Retro har (har hatt?) noen Camper sko ja, men veldig lite utvalg da. Visste ikke at de hadde på Bello jeg. Er redd for å gå dit i tilfelle jeg får lyst på noen dyre sko. :)

Skrevet (endret)
Retro har (har hatt?) noen Camper sko ja, men veldig lite utvalg da. Visste ikke at de hadde på Bello jeg. Er redd for å gå dit i tilfelle jeg får lyst på noen dyre sko. :)

Vet hva du mener... Er derfor jeg er der så skjeldent, og da er jo alle størrelsene utsolgt når jeg en skjelden gang titter innom.

Så forresten ikke at det var en salgsavdeling ved Shupaket før nå nettopp. Det resulterte i at jeg i tillegg har bestilt disse: http://www.schuhpaket.com/Pictures/Liefera...rmal/82840n.jpg

Kan legges til at de trekker fra endel (tyske skatter og avgifter?) på prisene når du bestiller, så portoen på rundt 19 Euro blir "inkludert" i prisen som oppgis.

Endret av Spire
Skrevet

Tror DesignForum også har Campersko, i hvert fall i Oslo. Ellers har jeg funnet ut at Trondheim ikke er byen å handle sko i - ekstremt lite utvalg i de "vanlige" butikkene, i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...