Gå til innhold

Er det virkelig mulig...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På siden av denne saken - dere må ikke tro at alle mødre tror på seksuelt misbrukte barn, selv om det er faren det er snakk om. Noen ganger er det lettere å lukke øynene. Forferdelig, ja, selvsagt - men det skjer. Min teori er at det rett og slett er for grusomt å ta innover seg, og at man dermed benekter det hele.

Beveger meg på tynn is nå, jeg har ikke førstehånds kjennskap til det, men har venner som dessverre har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er den egentlige faren til de jentene? hvorfor i helvete gjør ikke han noe, er han like handlingslammet som moren. det er greit at man som foreldre kan ha noe privatliv, men det får da være grenser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Nei, det er virkelig helt utrolig!

Med den handlingen (fortsette forholdet til stefaren) så forteller hun jo egentlig sine barn at hun aksepterer overgrepene han har forvoldt.

.........enkelte mennesker skulle definitivt IKKE hatt barn :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo i artikkelen at hun oppdaget det, og fremdeles fortsatte sitt forhold til denne mannen. Dermed utsetter hun barna sine for flere overgrep, og burde bli straffet for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Ja det håper jeg virkelig hun blir!!!!

Jeg grøsser ved tanken hvilket svik disse barna er blitt utsatt for, først av stefaren, og deretter av moren :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er jo ofte slik at det er mor som lukker øynene selv om hun har sine mistanker- man skal jo ikke tro slikt om noen... dermed lider barna unødig.

Hun burde sone like stor straff som overgriperen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgrepene varte visstnok i 10 år for en av jentene, fra hun var 5 år (samme alder som datteren min, grøss!!!) og til hun var 15. Snakker om å ødelegge et liv. Og den moren!...Fyfanisatan, det er skikkelig ille. Jeg sa det høyt til kollegaene mine her for litt siden, at hadde jeg bodd på denne plassen der dette skjedde og visst hvem vedkommende var og traff på henne, så ville jeg ha ropt høyt etter henne på gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Har rett og slett ikke ord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hun burde vært straffet på lik linje med han som har fysisk har gjort dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...