Gjest Lott@ Skrevet 4. mars 2003 #1 Del Skrevet 4. mars 2003 ..... at en mor kan fortsette sitt forhold til en slik mann?????? http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/03/363036.html Etter min mening fortjener dette groteske kvinnemennesket straff på lik linje med stefaren som forvoldte overgrepene :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. mars 2003 #2 Del Skrevet 4. mars 2003 Har sagt det før jeg: Det er pinadø ikke alle som burde ha barn! :evil: FY FAEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 På siden av denne saken - dere må ikke tro at alle mødre tror på seksuelt misbrukte barn, selv om det er faren det er snakk om. Noen ganger er det lettere å lukke øynene. Forferdelig, ja, selvsagt - men det skjer. Min teori er at det rett og slett er for grusomt å ta innover seg, og at man dermed benekter det hele. Beveger meg på tynn is nå, jeg har ikke førstehånds kjennskap til det, men har venner som dessverre har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvor er den egentlige faren til de jentene? hvorfor i helvete gjør ikke han noe, er han like handlingslammet som moren. det er greit at man som foreldre kan ha noe privatliv, men det får da være grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 Nei, det er virkelig helt utrolig! Med den handlingen (fortsette forholdet til stefaren) så forteller hun jo egentlig sine barn at hun aksepterer overgrepene han har forvoldt. .........enkelte mennesker skulle definitivt IKKE hatt barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 4. mars 2003 #6 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg blir helt målløs!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. mars 2003 #7 Del Skrevet 4. mars 2003 Det står jo i artikkelen at hun oppdaget det, og fremdeles fortsatte sitt forhold til denne mannen. Dermed utsetter hun barna sine for flere overgrep, og burde bli straffet for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 4. mars 2003 #8 Del Skrevet 4. mars 2003 Ja det håper jeg virkelig hun blir!!!! Jeg grøsser ved tanken hvilket svik disse barna er blitt utsatt for, først av stefaren, og deretter av moren :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2003 #9 Del Skrevet 4. mars 2003 hun skulle hatt bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #10 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er jo ofte slik at det er mor som lukker øynene selv om hun har sine mistanker- man skal jo ikke tro slikt om noen... dermed lider barna unødig. Hun burde sone like stor straff som overgriperen. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. mars 2003 #11 Del Skrevet 4. mars 2003 Overgrepene varte visstnok i 10 år for en av jentene, fra hun var 5 år (samme alder som datteren min, grøss!!!) og til hun var 15. Snakker om å ødelegge et liv. Og den moren!...Fyfanisatan, det er skikkelig ille. Jeg sa det høyt til kollegaene mine her for litt siden, at hadde jeg bodd på denne plassen der dette skjedde og visst hvem vedkommende var og traff på henne, så ville jeg ha ropt høyt etter henne på gaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 4. mars 2003 #12 Del Skrevet 4. mars 2003 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Har rett og slett ikke ord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hun burde vært straffet på lik linje med han som har fysisk har gjort dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå