Gjest Gjest_Rebekka_* Skrevet 30. november 2007 #161 Skrevet 30. november 2007 Takk for svar nå gleder jeg meg enda mer til kjolen kommer . Romantica-kjolen har egentlig hele tiden vært drømmekjolen :rødme: ,men må jo ihvertfall prøve den andre (siden jeg måtte kjøpe den da jeg vant den). Så kan jeg jo heller bare selge hvis jeg fortsatt føler at den første er den "rette" Jeg bydde også på en kjole som viste seg å være en MS kopi, noen du sannsynligvis har gjort også. Man får ikke MS kjoler til 1000 kr. Da den kom holdt jeg på å le meg i hel, for makan til dårlig kopi har jeg aldri sett. Kanskje jeg kunne brukt den på karneval Så ikke ha så altfor store forventninger i tilfelle du også blir lurt da...
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #162 Skrevet 30. november 2007 Det er fullt mulig å få MS kjoler til 1000lappen på salg i USA. Jeg bodde i New York frem til 2005 og kjøpte min ms kjole for 1100kr på salg, og det var i en butikk til fast pris...ikke auksjon. På ebay er det mye kopier (av alle typer merker), men er man rutinert og sjekker opp at selger er seriøs så kan man gjøre mange bra kupp.
øyenstikker Skrevet 1. desember 2007 #163 Skrevet 1. desember 2007 Her er min kjole :rødme: men skal rocke den til litt med kule sko og accessorier http://cgi.ebay.co.uk/WG0603-MICHELLE-BRID...bayphotohosting
Sympatia Skrevet 2. desember 2007 #164 Skrevet 2. desember 2007 Her er min kjole :rødme: men skal rocke den til litt med kule sko og accessorier http://cgi.ebay.co.uk/WG0603-MICHELLE-BRID...bayphotohosting Har du bestilt den her også? Kjempefin kjole!
jannamor Skrevet 2. desember 2007 #165 Skrevet 2. desember 2007 Her er jeg i kjolen min du giftet deg i amerika du sant? du er nydelig.
jannamor Skrevet 2. desember 2007 #166 Skrevet 2. desember 2007 Mange fine kjoler, elsker slike tråder:) Jeg bare drømmer enda, men her er min drømmekjole mod Lissette <span style='font-size:3pt;line-height:100%'>vet ringen ligger hjemme å venter, det må bare bli ferie så jeg kan dra hjem</span> oj, sånn kjole er vakkert det. Elsker sånn kjole ...sukk...
øyenstikker Skrevet 2. desember 2007 #167 Skrevet 2. desember 2007 Har du bestilt den her også? Kjempefin kjole! Har kjøpt den der ja. Kjempe fin var den! Akkurat som på bildet. Stoffet er og av bra kvalitet. Kjolen var pakket i en konvolutt på størrelse med A4, men hadde nesten ingen skrukker
LilleSolstråle Skrevet 2. desember 2007 #168 Skrevet 2. desember 2007 Jeg bydde også på en kjole som viste seg å være en MS kopi, noen du sannsynligvis har gjort også. Man får ikke MS kjoler til 1000 kr. Da den kom holdt jeg på å le meg i hel, for makan til dårlig kopi har jeg aldri sett. Kanskje jeg kunne brukt den på karneval Så ikke ha så altfor store forventninger i tilfelle du også blir lurt da... Var veldig klar over at det var en kopi altså men jeg tenkte at det var jo uansett kun 1000 kr,så det var ikke så farlig om den ikke var som på bildet. Kjolen har nå kommet,og som deg, så holdt jeg på å le meg ihjel. Stoffet var ikke fake-silke engang,bare noe som liknet på stoff som man bruker i duker. Selve kjolen var pen altså,men så veeeeldig billig ut. Tør ikke selge den på e-bay heller,for jeg tror seriøst ikke at noen vil ha interesse av å bruke den til noe bryllup Hva jeg skal gjøre med den nå vet jeg jammen ikke. Kanskje sy den om litt og bruke den til halloween neste år?
*Tausa* Skrevet 2. desember 2007 #169 Skrevet 2. desember 2007 [...] Kjolen har nå kommet,og som deg, så holdt jeg på å le meg ihjel. Stoffet var ikke fake-silke engang,bare noe som liknet på stoff som man bruker i duker. Selve kjolen var pen altså,men så veeeeldig billig ut. Tør ikke selge den på e-bay heller,for jeg tror seriøst ikke at noen vil ha interesse av å bruke den til noe bryllup Hva jeg skal gjøre med den nå vet jeg jammen ikke. Kanskje sy den om litt og bruke den til halloween neste år? Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Har du bilde?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. desember 2007 #170 Skrevet 4. desember 2007 Her er min kjole! Kjempe enkel & kjempe fin synes jeg...! Hva synes dere? http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/sanpatrick08/ Kjolen min er "Bahia".
jannamor Skrevet 5. desember 2007 #171 Skrevet 5. desember 2007 Her er min kjole! Kjempe enkel & kjempe fin synes jeg...! Hva synes dere? http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/sanpatrick08/ Kjolen min er "Bahia". synes den var nydelig jeg. selvom bildet var litt lite
canica Skrevet 5. desember 2007 #172 Skrevet 5. desember 2007 Et lite tips til de som er redd for fake kjoler fra ebay... Kjøp fra ordentlige selger (som bare bruker auksjonene sine til å kvitte seg med lageret. Verifiser at den ordentlige butikken dems faktisk fører det kjolemerket som du ønsker å kjøpe. Det har jeg alltid gjort og alltid fått ekte vare. ..og ekte maggie kjoler (ubrukte) er det ingen problemer med å kjøpe til 1-2000 kr på ebay så lenge du kjøper en de har på lager. Dersom de skal bestille den fra fabrikken må du opp på retailpris, men selv da er det sjeldent maggie kjolene ligger på mer enn 5-6000 kr
*Emma* Skrevet 5. desember 2007 #173 Skrevet 5. desember 2007 du giftet deg i amerika du sant? du er nydelig. Ja jeg gjorde det Og tusen takk
Gjest Tøffe Tøfflus Skrevet 5. desember 2007 #174 Skrevet 5. desember 2007 Har ikke gifteplaner, men ville bare drømme meg bort i kjoler Og her var det utrolig mange fine kjoler!
Concertina Skrevet 6. desember 2007 #175 Skrevet 6. desember 2007 Her er min kjole! Kjempe enkel & kjempe fin synes jeg...! Hva synes dere? http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/sanpatrick08/ Kjolen min er "Bahia". Den var nyyydelig!
LilleSolstråle Skrevet 6. desember 2007 #176 Skrevet 6. desember 2007 Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Har du bilde? Har ikke bilde akkurat nå,men skal ordne det så fort kjolen er strøket. Venninna mi sa at det burde fint være mulig å prøve å selge den billig. Det er ikke silkestoff,men kjolen er pen,så jeg tenkte jeg skulle prøve allikevel. Men skal som sagt, legge ut bilde så fort jeg har ordna det,så kan dere gi meg tilbake-melding om hva dere syns
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #177 Skrevet 7. desember 2007 Her er min kjole! Kjempe enkel & kjempe fin synes jeg...! Hva synes dere? http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/sanpatrick08/ Kjolen min er "Bahia". Åh, den var lekker!! Når gifter du deg? Kjøper den gjerne brukt!! ;-) Hvor mye måtte du gi for den? Finnes den i flere farger?
foxy09 Skrevet 7. desember 2007 #178 Skrevet 7. desember 2007 jeg har kjøpt kjole, men har ikke noe bilde enda... skal ikke hente kjolen ør om en stunf, men fy søren så mye jeg gleder meg til å ha den på! <3
Frøken eple Skrevet 10. desember 2007 #180 Skrevet 10. desember 2007 MEN,så var jeg litt dum (kanskje) og bydde på denne kjolen,som jeg vant (men betalte kun 1000 MED frakt). Så jeg skal selvfølgelig bare prøve den når den kommer og bestemme meg da http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?li...amp;style=A3042 (kom gjerne med innspill hvis noen vil,om hvilken dere syns er finest... ) Jeg synes den var definitivt finest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå