Gå til innhold

menn skremt av damer som vet hva de vil?

OnlyMee

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Men altså, det finnes noen kvinner som sier det de mener og mener det de sier... Og vi blir da altså raskt forbisilt fordi dere menn regner med at hvis vi sier noe så mener vi noe annet?

*note to self* Slutt å være ærlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Viktor
Men altså, det finnes noen kvinner som sier det de mener og mener det de sier... Og vi blir da altså raskt forbisilt fordi dere menn regner med at hvis vi sier noe så mener vi noe annet?

*note to self* Slutt å være ærlig!  :)

Det finnes mange måter å uttrykke seg på, Glamourgirl. Å bruke floskler som "jeg har bein i nesa", uten i det minste å gi nærmere uttrykk for hva dette innebærer, faller ikke nødvendigvis i så god jord.

Selvsagt skal du ikke slutte å være ærlig. Man kan jo ikke være noen andre enn seg selv. Det er også forskjell på å være seg selv og det å være seg selv nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*note to self* Slutt å være ærlig!  :)

Du blir silt vekk hvis hva du sier ikke stemmer med den realiteten jeg opplever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Med på den, Viktor. Skrev over her at jeg hadde ben i nesa, fordi det har vel stort sett alle, neseben altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner endel såkalt superselvstendige kvinner og jeg tror en del av problemet deres er at de enten bevisst eller ubevisst sender ut signaler om at de klarer seg selv og ikke trenger noen.

Det skremmer nok vekk endel menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med på den, Viktor. Skrev over her at jeg hadde ben i nesa, fordi det har vel stort sett alle, neseben altså.

Humor er viktig!

Så hvis det var dette du mente hadde du blitt silt vekk på grunn av tørr humor.. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Viktor

Mhm.. Og jeg tror så sannelig du er mye søtere sånn også - med neseben i nesa, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Humor er viktig!

Så hvis det var dette du mente hadde du blitt silt vekk på grunn av tørr humor..  :eeeh:

:ler: Fjols!

Til info skulle jeg beskrevet meg selv for en mann, så hadde jeg ikke brukt floksler, vært ærlig og latt ham finne ut resten selv hvis han ønsket det.

Siden alt er individuelt, og siden vi som nevnt leser andre gjennom egne erfaringer så vil jeg ikke ramse opp gode sider jeg mener jeg har.

Som at jeg har humor, for eksempel, det har jo Punktom motbevist, og hvis noen sier jeg er søt, tar jeg det ikke som et kompliment, for søte ting er det kjedeligste jeg vet. MEN, hvis en mann sier jeg er søt, så må jeg jo velge å tro at for han er det et kompliment...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viktor
(..) og hvis noen sier jeg er søt, tar jeg det ikke som et kompliment, for søte ting er det kjedeligste jeg vet. MEN, hvis en mann sier jeg er søt, så må jeg jo velge å tro at for han er det et kompliment...

:ler: Det er godt du har et slikt pragmatisk og rundhåndet vesen. Det å gi komplimenter er jaggu skumle greier..

Men det jeg mente å si, var jo at det sannsynligvis er en fordel dersom nesen faktisk henger fast og fin der den skal.. At den ikke henger og slenger som hos en tungvektsbokser med litt for mange runder i ringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Hm.. så hvis jeg har ben i nesa liker jeg å krangle?

Greit, jeg har ikke ben verken her eller der :ler:

Jeg er bare som en liten myk marshmellow klatt...

Jeg har faktisk nesten ikke bein i nesa. Jeg kan trykke den helt flat. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har bein i nesen og har problemer med at det stadig blir tomt i kølappmaskinen min.

Så, jenter; ut og kjøp dere neseben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Er det forresten noen her som vet om noen steder de selger billige kølapper?

Jeg blakker meg jo på disse rullene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...