Gå til innhold

Hvordan går dere løs på forumet?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

jeg leser først de innleggene som jeg har fått mail om ....en laaaang liste hver dag :ler: - tar de som er mest interessante først.

Når jeg er ferdig med det - så går jeg enten direkte inn på de forumene jeg er interesert i - og så tar jeg de systematisk for meg - eller jeg går på "nye innlegg" - men er liksom ikke sikker på om jeg får med meg alt da ....så derfor må jeg inn å sjekke de selv *ler*

Noen forum er jeg aldri innom - de interesserer meg ikke ...eks graviditet, vi som sørger, skråblikk - (provoserer meg slik) *ler*....dagbøkene .....

Og jammen tar det tid å få gått jgnnom alt *ler*

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Ja, skråblikk glemte jeg, den er jeg heller aldri innom. Og det er mange jeg ikke er innom hver dag heller. Brullupsdagbøkene leser jeg stort sett heller ikke. Men følger med på mange andre dagbøker da, får jo mail om dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg bruker ikke forumet så bevist. Jeg lpgger meg bare på og derefter sjekker jeg de trådene jeg har medvirket de site par dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'vis nye innlegg', stopper og leser det som ser spennende ut, skriver et par ord der jeg føler meg inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får mail ved nye innlegg der jeg har skrevet. ellers så bare går jeg gjennom fra topp til bunn eller omvendt. noen ganger er jeg bare innom et og annet stted, kommer ann på. vi har fastlinje så hvis jeg ikke bruker pcen til noe mer fornuftig så lar jeg siden være oppe hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går inn på nye innlegg og ser på de trådene som virker interessange og eventuelt smokker inn et svar av mer eller mindre betydning her og der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker de gruppene jeg skal "passe på" først - så sjekker jeg personlige meldinger og ris og ros. Deretter går jeg systematisk fra topp til bunn, og leser og svarer på det som interesserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte på "nye innlegg" Men nå i det siste har jeg gått rett inn på de forumene jeg er mest interessert i. Det hender at når jeg går rett på "nye innlegg" at det er så mye nytt på forum som jeg ikke pleier å lese så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg begynner som regel øverst på lista og arbeider meg nedover. Er innom her ganske ofte, så jeg leser bare de temaene som har fått nye innlegg. Er som regel innom:

Aktuelle saker

Alternativt

Barn og familie (noen ganger)

Generell debatt

Karriere og utdanning (noen ganger)

Kropp, helse og trening

Kultur og litteratur (noen ganger)

Snikksnakk

Velvære, klær og sminke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...