Gå til innhold

Hvordan går dere løs på forumet?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Kom plutselig på noe jeg har lurt på en stund...

Hva gjør dere når dere logger på eller kommer inn på forumet?

Leser dere gjennom de forskjellige rommene - ett for ett- eller velger dere "nye innlegg"?

Eller gjør dere ingen av delene?

Selv har jeg "nye innlegg" som snarvei under favoritter og blir kjempeirritert hvis jeg ramler ut eller må lukke nettleseren før jeg har kommet gjennom hele lista. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør som Scare jeg........... "viser nye innlegg" :enig_animasjon:

*tør ikke annet* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som Scare jeg........... "viser nye innlegg" :enig_animasjon:

*tør ikke annet* :ler:

Hermegåsa, susikker :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker funksjonen som sender mail hvis det kommer nye innlegg på de innleggene jeg har svart på, så det blir min snarvei inn på KG. Det hender også jeg abonnerer på tråder jeg er interessert i, men som jeg ikke har svart på.

Når jeg har lest de nye svarene på disse trådene går jeg inn på de forumene jeg er interessert i for å lese nye innlegg. Dagsform, og hvor mye tid jeg har avgjør hvor selektiv jeg er når jeg velger innlegg jeg vil lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går først inn på personlige meldinger for å se om det er noe som vedgår meg (noe det egentlig aldri er) og så går jeg inn på info for å se om det er noen beskjeder fra høyeste hold, deretter starter jeg på toppen og går nedover lista og ser om det er noen topicer jeg interesserer meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg ser vel først om det har kommet noen nye innlegg ja og så starter jeg med å gå inn på de forumene jeg liker meg i. Går da fra toppen og ned. Men siden jeg er her hver dag sjekker jeg bare med de som det kommer nye innlegg i. Er noen forumer jeg aldri er i faktisk. Men det kommer vel etterhvert det også tenker jeg, at jeg blir så nyskjerrig og må se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar alt som det kommer jeg.... He he, neida, logger meg inn på hvert av forumene jeg, og ser på de nye innleggene på den måten! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker "Vis nye innlegg", og ser "raskt" over de innleggene som er kommet, for så å gå "videre" til de forumene som int. meg mest.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først går jeg inn på "Vis nye innlegg" og ruller gjennom temaene....de jeg vil lese åpner jeg i nytt vindu....tar et kjapt blikk opp på Private meldinger for å se om der er noe nytt,noe det sjelden er....så begynner jeg å kjede meg og trykker på "Vis nye innlegg" ca.20 ganger.

Henter meg kaffe og ser på Discovery en times tid og gjentar prosessen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hm "nye inlegg".. så lurt!! Det skal jammen jeg begynne med!

min fremgangsmåte: Surre rundt, har noen få faste forum jeg må innom, ofte husker jeg at "der og der var det en morsom debatt" så går jeg dit og sjekker.

og ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg har faktisk bursdag i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer emd dagen Embla s :bursdag:

vis nye innlegg finner du øverst til høyre, under logg ut/logg inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Embla.

Min bursdagsgave til deg, blir å prøve å forklare hvor dene "knappen" er:

På høyre side, under der hvor det står Diskusjon - velg tema, så står det også - Vis nye innlegg

Ble dette dårlig forklart????

(Det står over knappene for "Erotisk butikk" og "Kvinne-shop" )

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagen, Embla! :blunke: Godt du sier ifra!

Jeg har automatisk pålogging, så når jeg kommer inn på KG (som ligger under favorittene mine) så er det markert alle som er nye siden sist. Da starter jeg på Aktuelle saker og jobber meg nedover. Åpner hvert forum, er det noen jeg ikke gidder å se mer på klikker jeg på "marker alle tema som lest". Veldig greit, for da vet jeg til enhver tid hvilke jeg har kikka på og ikke, og hva som fylles på mens jeg leser andre steder.

Jeg hopper konsekvent over "Bryllup", "Testing" og "Vi som sørger", fordi de er ikke noe som interesserer meg. Eller, "Vi som sørger" hopper jeg som regel over fordi jeg har vært der tidligere og da blir jeg sittende foran skjermen å sippe da.... :oops: Så jeg har lært, og kikker dermed på den siden veldig sjelden. Testing og Bryllup er uinteressant, jeg tester sjelden og ikke har jeg planer om å gifte meg. :)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg gjør som deg jeg Lillian. Har automatisk pålogging jeg også. Har aldri trykt på en knapp som viser nye innlegg, men jeg ser på ikonene om de lyser på nye innlegg, så går jeg inn på de forumene jeg liker fra toppen og ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg går gjennom lista med 10-20 mailer om innlegg i tråder jeg abonerer på, og svarer underveis på dem jeg har lyst å svare på. (og sorterer litt rekkefølga jeg leser mailene i da, min egen dagbok tar jeg alltid sist, for der tar det meg litt lengre tid å svare) Etterpå går jeg gjennom lista fra topp til bunn, og titter innom de tema som jeg ahr interesse av. (og ja, det inkluderer graviditet, enda jeg slett ikke prøver på slikt, og bryllup fra tid til annen, enda jeg slett ikke har planer om slikt. Eneste jeg hopper over er vel sorg-siden, pluss testing.)

Tar dem litt i rekkefølge nedover, men litt etter interesse også, de som ikke er så spennende, de kommer sist. Ikke ofte jeg bruker "vis nye innlegg" nei, men det er mest fordi jeg altså ser gjennom dem etter eget mønster (pluss at jeg alltid på et eller annet vis har lukket vinduet, eller åpnet kg i et annet vindu, før jeg er ferdig....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...