Gå til innhold

Isa'a skrivehjørne


IsaCathrine

Anbefalte innlegg

Åja, der ja. Der har jeg vært:P

6 kjærligheter ja, jaja.

Vi hadde russebusskåring i dag vi. Gøy. Alle stemte på samme buss! Fikk skikkelig sommerfølelse da, når vi satt der i gresset og så på bussene i strålene sol, varm luft og lukten av røyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt irritert på veninna mi og nå.

Har fått intrykk av at festing ol. er teit og kjedelig (ikke det at noen av oss har vært på fest noen gang da). Jeg har egentlig hatt lyst til å dra på fest, men vil gjerne ha med henne da, ettersom jeg da har en jeg vet jeg kan være sammen med..

Siden hun har gitt utrykk for at festing er så teit, så har jeg ikke giddi å spurt om vi skal dra på fest eller noe sånt..

Så i dag så satt vi ute og prata i friminuttet, og da kom andre venninner av henne, og de begynte og snakke om en av russefestene som de hadde sååå lyst til å dra på. Og det haddde jaggu venninna mi og gitt :overrasket: Da vi så på sånn reklamefilm for den festen så hadde hun bare himla med øya omtrentlig.. Men nå hadde hun såå lyst da. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt halvdagsprøve i matte. Tror det gikk bra. Svarte på alt uten om en sånn liten oppgave.

Så helt håpløst ut først, men ble bedre etter hvert. Så, om jeg svarte rett på alt tror jeg dette ble veldig bra.

Når jeg lette etter en passer i går så fant jeg ca 900 kroner i skuffen min :-D en fn overraskelse.

Delte ut mine første russekort til mindreårige i dag og. Så mange at jeg nå må fylle opp buksa igjen. Hadde tydeligvis ikke putta oppi så mange..

Satt ute i sola ganske lenge etter heldagsprøven. DEILIG. Skikkelig sommevær nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så opptatt med russefeiring at du ikke har tid til å skrive her, Isa? :P

Ble syk i dag jeg, så dagene fremover blir kanskje litt amputerte. Men men. Hvordan har feiringa di gått så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke russeferinga som tar KG tiden min. Bilogiprøven derimot.. Huff. Den gikk dårlig tror jeg.

Fikk igjen matte halvdags i dag og. Fikk 4. Jeg ville ha 5. En del slurvefeil. Sinna på meg selv nå.

Kjipt å bli syk i russetiden da. Men kanskje ikke så rart at man blir det. Immunforsvaret blir jo litt satt ned av all feiringa.

Feiringa mi har vært ganske kjip. Eller, feiring? hva er det? Gå i russeklær? Ca der det ligger hos meg.

I morra skal vi tal bilde med all russen da. Det blir litt kult. Eller, det blir kult å få bilde. Dessuten skal det henge bilde på skolen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget meg blogg også :hoppe:

www.freewebs.com/cathrine-blogg

I går var jeg og prøvde kvantebehandlig eller hva man kaller det.

Merkelige greier.

Fikk en reim rundt hvert av håndleddene og rundt hvert av bena. Så sendte den frekvenser inn i meg som fikser på ting. Merkelige saker, men virker som det funker. Skulle først få noe for å slappe av ordentlig. Ble skikkelig trøtt, klarte nesten ikke holde øynene åpne. Tenkte egentlig at det var fordi jeg for en gangs skyld satt meg ned og slappet av uten tv, data ol, men på slutte fikk jeg ett eller anna for å bli "normal" igjen, og da forsvant trøttheten gitt. På sekunder. Merkelig. Blir spennende å se om jeg merker noen forandringer. Må nok fler behandlinger til, og kanskje merker jeg ikke noe som helst, men kan hende det forebygger en del fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, hva skal det forandres på?

Alt. Auraen f.eks. Herpesvirus. Forkjølelse. Genfeil.

Hun sa at den jobbet fælt med lungene mine, men det kommer ikke opp nøykatig hva den jobber med. Kan ikke si at jeg har noe galt med lungene.. men det kunne være at f.eks. oldemoren min har hatt tuberkulose.

Masse sånne helt uforklarlie ting.

Har ikke merket noe særlig, men hun pleier visst å ta det "pent" første gangen. Mamma derimot får kjørt seg skikkelig hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Hva er det mora di har merket?

Kanskje du å får tuberkulose?!?

ÅÅååååååååååå :dåne:

Jeg må snart gå å legge meg, jeg er i skikkelig dredent humør :-D

Dessuten skal jeg på jobb 11.15 i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det mora di har merket?

Kanskje du å får tuberkulose?!?

ÅÅååååååååååå :dåne:

Jeg må snart gå å legge meg, jeg er i skikkelig dredent humør :-D

Dessuten skal jeg på jobb 11.15 i morgen tidlig.

Hun er mest slapp og sliten foreløpig. I alle fall som jeg kommer på i farta.

Ja, får nok helt sikkert Ttuberkulose jeg ja.

Må legge meg snart jeg og! Merker jeg begynner å bli skikkelig trøtt. Og om jeg ikke legger meg nå så kommer jeg meg vel aldri opp i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noe mer. Hun fikk svie/vondt i det ene øyet. Hun er da nærsynt, sjeler og mangler samsyn. Dessuten fikk hun vondt i den ene foten.

Det går vel ut på at kroppen, eller cellene i kroppen, styres av energier.

Også kan disse energiene rette opp feil ol. Men så påvirkes vi av så mye, som stråling fra mobiltelefon og feil kosthold, at kroppen ikke klarer å rette det opp av seg selv eller noe. Så da skal dette hjelpe til med å sende energiene til rett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle, annet enn at jeg skulle gå i russetog, var ikke helt sikker på hvor vi skulle møte til det heller. Satt på med mamma og pappa til Drammen, og de satt meg av rett ved der vi fant resten av russen. Surret litt rundt der, på jakt etter noen som det for meg ville vært "normalt" å prate med (ikke alle i klassen det nemlig). Møtte på L etter noen minutter, og vi satt oss på en gressflekk i sola og prata sammen. Etter en time fikk vi beskjed om at vi skulle stille opp for russetoget. Røyken skulle gå først, jippii!! Gikk heeelt forran, hehe. Delte ut 350 russekort fra skolen til ca midt på torget. Da var det tomt. Ble med helt til slutten, men det var ganske lite folk de siste meterne, og det virka som vi hadde mista resten av toget.

Møtte mamma og pappa igjen etterpå og vi dro hjem. Slappa av hjemme en stund og skifta til andre klær før vi gikk ned til naboene hvor vi skulle spise.

Fikk spekemat og hamburgere til å spise og etterpå så vi "barna" på film. Koselig kveld, selv om filmen var ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått hybel på Moholt (Trondheim). Akkurat det jeg ville! :danse: Får bare håpe jeg kommer inne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :klem: Du kommer nok inn skal du se!

(Jeg ble intervjuet fra Sverige i går, så nå får vi snart se hvor det blir av meg til høsten og ^^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis! :klem: Du kommer nok inn skal du se!

(Jeg ble intervjuet fra Sverige i går, så nå får vi snart se hvor det blir av meg til høsten og ^^)

Takk :D

Du får fortelle hvordan det går med deg da.

For tiden rekker jeg så vidt bare å holde min egen dagbok oppdatert, rekker ikke å holde meg oppdatert på andres!

Er såå mye som skjer, Sk prøve i dag, historieprøve i morra, journaler som burde vært levert, naturfag vi skulle gjøre i timen i dag hvor jeg heller gjorde Sk også øve til norsk eksamen neste uke da. Skal jo ha sånne faggreier. Trodde vi skulle skrive novelle eller noe jeg. Neida, vi får sikkert om dialekter eller nyromantikken eller noe sånt. GRR. Har ikek tid til å lese nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har tid til å sitte på kvinneguiden :tunge1:

Ja, hehe. Klarer meg ikke helt uten.

Ei i Biologiklassen fortalte at x'en til en gutt vi gikk i klasse med på ungdomsskolen har termin i dag (eller i går nå da).

Rart å tenke på.

Klarer ikke se for meg lille spirrevippen som far.

Men i motsetning til veninna mi så tror jeg han blir en god far. Tror han kommer til å ta ansvar og stille opp for ungen..

Kan ikke være gøy å bli ufrivillig pappa i en alder av 19 år når man bare bryr seg om damer og festing liksom.

Gleder meg til jeg får barn selv jeg.. men håper det blir under litt bedre forhold da. OG kanskje litt mer planlagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos farmor og farfar i farfars 80 års dag.

Koselig med masse folk og familie jeg ikke har sett på en stund.

Også to hunder da (+vår egen).

Men blir slitsomt med så mye mennesker i ett så lite hus!

Merket det godt på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...