Gå til innhold

Isa'a skrivehjørne


IsaCathrine

Anbefalte innlegg

Høres utrolig gøy ut da! Gleder meg utrolig.

Høres ut som matte på mitt nivå, hihi.

Ha en fin kveld du også Mirabella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg og venninna mi gått tur og prata om barn.

Dessuten har jeg fått henne med til å hjelpe meg til å lage en snøggle bøggle til kusinen min i bursdagsgave.

Vi skal lage en prototype neste helg, så hvis mamma syns det er en god idé til bursdagsgave, så skal vi kjøpe stoff, strikker ol. og lage en mer ordentlig en. Også skal jeg sende mail til tante om hun kan måle dukkevogna!

Trur det blir skikkelig bra. Gleder meg til å lage sånt til mine egne barn.

Er ikke så veldig god på dette selv, Så kan trenge litt hjelp i starte, men tror det kan bli veldig gøy om jeg bare kommer igang med litt sånn hobbyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi i byen for å handle, hovedsakelig til lillebror, som er 16(!!) år.

Burde lære meg at jeg ikke må bli med på de shoppingturene. Lillebror behandles som en baby. Bare fordi han ikke liker å gå i butikkene. Det gjør også at han forventer å bli behandlet som en baby. Forventer å ikke måtte gjøre noen ting. Forventer at alle andre skal være blide og glade mens han er potte sur. Forventer at hans mening alltid skal bli hørt. Og sånn blir det.

Greit at vi ikke trenger å gå innom klesburtikker og sånne ting, men ikke en kaffepause engang går an. Og så sur da HAN måtte stå i kø for å kjøpe is mens jeg og mamma spise anna mat, fordi HAN skulle ha is. GRR.

Dakar lille babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BO

Nå sitter jeg på skolen og skal liksom gjøre prosjekt. Men dumme lærerern (helt færsk lærer) skjønner ikke at han gir alt for store og vanskelige oppgaver, og alt for kort tid. Så da blir det bare til at man blir sittende å se på alt annet i stede for å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆ, nesten ikke plass til navnet mitt på russebuksa!! :frustrert:

Og om det er noen her som har facebook så er det bare å legge meg til [email protected] :hoppe:

Nå må jeg gjøre ferdig historieoppgavene :grine:

Endret av IsaCathrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har høyrt mykje om det der Facebook i det siste. Er fleire som har sagt at eg må registrera meg, men eg veit ikkje heilt... Er det noko gøy då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har høyrt mykje om det der Facebook i det siste. Er fleire som har sagt at eg må registrera meg, men eg veit ikkje heilt... Er det noko gøy då?

Vet ikke helt ennå.

Sikkert gøy om man bare får satt seg inn i det.

Jeg har så mye rart for tiden (3 forumer, 2 hjemmesider, lekser ++ ) som jeg skal oppdatere/holdes oppdatert på, så jeg får liksom aldri satt meg ned å gjort noe med noen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge gledet meg til å skulle få kjøpe bursdagsgave til min lille kusine som blir 4 år i morra. Har spurt mamma flere ganger når vi skal dra og kjøpe gave, og hun har sakt ting som "det er jo lenge til hun har bursdag" og "N har bursdag før S, så vi må finne på noe til N først".

Og i dag kommer mamma: "S har bursdag i morra, så jeg må ut og kjøpe gave i dag.. drar mens du er på skolen".

Gjett om jeg ble irritert da! :frustrert:

Og enda værre, grunnen til at hun ikke kunne vente til jeg kom hjem fra skolen, var fordi gaven måtte sendes før klokka X. Rett etter jeg kommer hjem fra skolen så kommer mamma hjem. Med gaven. Den var enda ikke påsta. Og det er den ikke nå heller. Da ble jeg i alle fall sinna :frustrert::frustrert::frustrert:

Fikk mensen i går også, og det gjør jo ikke saken noe bedre :sjenert:

I kveld så tok jeg og mamma å strøyk på merker på russebuksa mi.

Mamma syns alle bamsene og sommerfuglene var søte, og mente vi burde ha "bamsetema" på det ene buksebenet (hvor er dåne-smileyen?).

GRR. Og den ene som hadde noe med sex å gjøre (ett hjerte med 4 fotspor i), nei den syns hun ikke jeg trengte å ha på buksa.

Prøvde å fortelle at det som går igjen hos alle andre er sex og drikke, men det hjalp ikke så mye. Jaja, jeg fikk da med det hjertet da.

Mamma har litt tendens til å overta styringa helt. Det er en av tingene som blir deilig med å flytte hjemmenifra. Jeg kan styre alt helt selv.

Men jeg tror buksa ble bra da :hoppe:

Jeg og venninna mi snakket for lenge siden om at vi skulle dra i russetoget på 17. mai. Så jeg spurte for noen dager siden om vi skulle dra dit sammen da. Neida, da hadde hun avtalt med ei anna venninne om at hun og denne venninna skulle til Oslo på 17. mai. Hva er poenget med det da?

Masse folk, ingen man kjenner, ikke tivoli, ser ikke noe spesielt av toget eller noe. Dessuten er det jo ikke noe morsomt å se på ett barnetog med masse barn man ikke kjenner.

Vi som skal gå forrerst i russetoget og greier. Jeg som hadde gleda meg så mye til russetoget. Det var liksom det jeg skulle være med på i russetiden. Men har ingen andre å dra dit sammen med. Kan jo da med S og J da, men ett friminutt med dem er jo slitsomt, hva med en hel dag da? Orker ikke tanken engang. :sur:

Må få overtalt venninna mi altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sammlet inn en del russekort, og lurte på hva jeg skal gjøre med dem, for at de ikke skal forsvinne.

Så jeg har tenkt til å utnytte mine kreative sider, og begynne med ett fotoalbum, minnebok eller hva man vil kalle det.

Lime inn russebilde av meg selv, russekortet mitt, og alle de andre russekrotene (under overskriften "Englebarna 07").

Også skal jeg få fremkalt flere bilder utover som jeg skal lime inn :-D

Tror det blir bra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er russ i år.

Tok knute i dag:

§15. Lage kor og synge kontinuerlig gjennom et storefri - Noteark

Terrassen er ett område på skolen hvor det er masse stol og border, hvor man kan sitte i friminuttene og sånt.

Var ikke så mye folk der da, siden det er mange heldagsprøver for tiden.

Men vi var da en gjeng på rundt 20 stykker som sto der og gaula alt fra "Ja, vi elsker", til Beatles og "Fader Jacob". Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker noen av mine russeknuter, men jeg angrer på at jeg ikke var mer russ. Savner det å kjøre rundt med vanngeværet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker noen av mine russeknuter, men jeg angrer på at jeg ikke var mer russ. Savner det å kjøre rundt med vanngeværet :sjarmor:

Hehe.

Hadde dere russebusser?

Så det sto i Aftenposten at Oslo hadde 110(?) russebusser, og resten av landet 15. Men på vår ikke spesielt store skole (ca 100 3 klassinger) er det 3 busser!

Nå har jeg sett på program om frimurerlosjen, og egentlig skremt meg selv ganske mye. Så måtte skru på datan for å roe nervene litt. Funka bra det. :ler:

Nå er det program om vampyrer, og jeg fant ut at jeg ikke skal følge med på det.

Endret av IsaCathrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er mye større da, og de har busser, her har vi biler ;)

Men tror ikke det er så veldig mange. Jeg hadde ikke russebil, men sambo hadde. Men han var blå og jeg rød, så det ble litt krasj der da jeg var i en blå en :-D

Jeg fant den lappen med russeknutene i buksa mi, da jeg rydda for litt siden. Det var tider det :ler: Men jeg er glad det er over. Så forresten en rødruss i dag som var svartruss i fjor, ufattelig teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten en rødruss i dag som var svartruss i fjor, ufattelig teit.

Jeg så ei (russ altså) i går som stod med en litt eldre mann (litt eldre enn henne altså), en unge på 8-9 år, en på 4-5 og en baby i barneavogn. Vet ikke helt hvorfor, men reagerte litt på det. Syns liksom ikke helt det russen "står for" passer når man er mamma, eller noe sånt.

Nå holder jeg på å skal gjøre prosjekt. Vanskelig greie. Lærern er nyutdanna og kommer rett fra universitetet, og han gir oss oppgaver på universitetsnivå tror jeg.

Valgte å være på gruppe med C og S da jeg tenkte at de i alle fall ville jobbe effektift med dette. Eh, har vi gjort noe? Nei.

Tenkte jeg skulle prøve å gjøre prosjektet i går, men det rakk jeg aldri. Eller, begynte sent på kvelden, men det ble ikke at jeg kom noen vei. Så jeg må gjøre det i dag. Det har da resultert i at jeg både har rydda rommet, vaska badet, støvsugd og tatt av sengetøy :sjenert:

Men nå MÅ jeg gjøre detta. Vi skal jo fremføre i morra, og de andre har neppe gjort noe, dem som har vært på fest hele helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk mld av C istad. Vi har delt oppgaven, og jeg skal gjøre de to siste punktene på arket. Men nå finner jeg ikke arket da, så aner ikke hva jeg skal gjøre. Ingen på gruppa mi eller i den klassen er på MSN heller, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært russ i snart to dager. Ikke så mye æksjn enda, russedåp i går, me påfølgende tur til marinen i Trondheim, hvor ca alle byens ungdommer mellom 14 og noen og tyve samler seg for å bli sørpe fulle.. Yeah. Ikke helt min greie:P Men i dag har jeg sulla rundt og fisket i kumlokk med svartrussgutter og spist is. Jeg tror jeg er av type sløv russ, men satser på at det tar seg opp litt;)

Hva har du gjort så langt som russ? Tatt mange knuter? (jeg har.. *telle*.. 3. Skuffende:/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på tekstTV at det hadde vært politi på Marinen. Hvor i byen er det egentlig?

De fleste her i området var på Tryvann i helga og natt til i dag. Ikke helt meg det nei. Er nok av den sløve typen jeg også. Men har i motsetning til deg ingen planer om å bli mer aktiv:P

Jeg har fortsatt bare den ene knuten.. Veldig skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, politi og flombelysning var det. Marinen er et diiigert plenområde helt nede ved Nidelva, bak Nidarosdomen.

I dag satt jeg i sju minutter med 6 kjærligheter i kjeften. Alt man gjør for de knutene.. (siklet gjorde vi også! det var ganske ekkelt igrunn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...