Gå til innhold

Isa'a skrivehjørne


IsaCathrine

Anbefalte innlegg

Kjæresten min

Hvordan han bør være...

- Litt høyere enn meg (skal ikke så mye til), men ikke veldig høy.

- Litt opptatt av utseende sitt, men ikke såå mye.

- Ikke røyke.

- Være litt opptatt av kosthold og helse.

- Like å trene, uten å trene hveeer dag.

- Omsorgsfull

- Romantisk

- Glad i barn, og være klar for å få barn om ikke alt for lang tid

- Glad i dyr

- Klare å få meg til å prate om følelser og tanker, noe jeg egentlig er dårlig på.

- Klare å si at "Isa, stopp, nå lager du en sånn teit krangel igjen" eller "Vær så snill, nå er du den sjalu kjæresten du ikke vil være"

- Får meg til å stole på han/ha tillit til han

- Være kosete

Kan signere denne!

:vinke: Hei, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo Mrs Valentine.

Velkommen til min dagbok!

Sikkert utrolig mye mer jeg kan føye til den lista, men noen ting, som f.eks. tillit, ikke være utro, være ærlige osv, ser jeg på som en selvfølge i ett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Yvonne.

Så koselig å få besøk :)

Nå har jeg vært of trent (igjen).

Step intervall. Tror ikke jeg har surra så mye siden jeg begynte for 1,5 år siden. Dog var det nytt sted, ny trener, ny dans osv.

Bestemte meg for å ta litt tyngre vektere i dag, og typiskt nok så hadde vi da en intruktør som tok minst 100 repetisjoner på hver muskel!!

Fikk trent musklene godt da :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::sur: Hvorfor er han sånn?

Hvorfor er han på MSN og forumet også snakker han ikke til meg på MSN?

Men når jeg sier han hei så "later" han som at han er sååå glad for å snakke med meg. Er han det eller bare later han som? Hvorfor må han gjøre meg så usikker hele tiden :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:  :sur: Hvorfor er han sånn?

Hvorfor er han på MSN og forumet også snakker han ikke til meg på MSN?

Men når jeg sier han hei så "later" han som at han er sååå glad for å snakke med meg. Er han det eller bare later han som? Hvorfor må han gjøre meg så usikker hele tiden :frustrert:

Vanskelig å vita sikkert. Det kan henda han er interessert i deg, men at han var opptatt i ein samtale med nokon andre då du logga deg på. Men det kan såklart også henda at han berre synst det er koselig å snakka med deg, og kun ser på deg som ein venn.

Eg synst du kan foreslå at dåke møtest snart, så merkar du nok fort om han likar deg kun som ein venn, eller om han er interessert i noko meir. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg logga meg på så var ikke han her (borte), og når han da kommer på, så merker ikke jeg at han kommer på.. ettersom han bare endrer status.

Føler det er jeg som starter samtalen hveeer gang. Han pleier ikke oppdage at jeg er logga på heller, ved mindre jeg snakker til han..

Tror jeg må få møtt han snart ja.

Eller, så gir jeg opp snart! Så får jeg prøve igjen når jeg har flytta til Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demokrati

En sveitser som bodde her før sa at "dere i nordmenn tror dere har demokrati".

Sveits er visst ganske kjent for sine mange og hyppige folkeavstemninger.

Egentlig, så kunne jeg godt tenke meg ett slik system i Norge også. Føler litt at politikerne ofte lover at de skal fikse ditt og gjøre datt, fordi det er det folk vil, og når de først har fått makten, så er ikke de sakene så viktige lengre.

Selv om jeg stemmer på ett parti som vil bevare kontantstøtten, så er det jo ikke sikkert det er dette partiet vil bruke mye tid på å kjempe for om det faktisk blir valgt.

Nei, da hadde det vært bedre å la folket få bestemme. Skal vi beholde kontantstøtten eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hadde det vært bedre å la folket få bestemme. Skal vi beholde kontantstøtten eller ikke?

Jeg tror mange ikke vil være i stand til å sette seg inn i alvorlige saker. Mange vil heller ikke gidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange ikke vil være i stand til å sette seg inn i alvorlige saker. Mange vil heller ikke gidde.

Kanskje.

Men det fungerer jo tydeligvis i andre land da.. Så da kunne det jo fungert her også.

Men såklart, da krever det vel at madia ol. er med på å informerer godt om en sak før avstemningen.. Både for og imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg sier hei til ham på MSN, så sier han hei.

Og når jeg spør hva han gjør, så svarer han.

Så blir det stilt.

Og når jeg da spør hva han har gjort i dag, så svarer han.

Så blir det helt stille igjen

:sur::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han er interessert jeg. Sorry.

Sorry, men eg må nok seia meg enig med Donpedro her.

Du skreiv i eit tidlegare innlegg at han var glad for å snakka med eg på MSN, når du først sa hei. Men det stemmer vel ikkje heilt? For når han kun svarar på det du spør om, og ikkje tar initiativ til å halda igang samtalen sjølv, så er nok det eit rimelig sikkert tegn på at han ikkje er interessert.

Du kan gjera to ting:

1) Spør om han vil treffa deg ein dag i veka. Finner han på ein unnskyldning, og seier at det ikkje passar, så er han nok IKKJE interesert. Er han derimot positiv til å treffast, så er det håp!

2) Ta ikkje initiativ til å kontakta han fleire gangar, og sjå om han tar kontakt med deg. Går det ei veke uten at du høyrer frå han, så kan du nok berre gløyma han! Tar han derimot kontakt etter nokre dagar, og lurer på korleis det går med deg, så er det fortsatt håp.

Testar du ut ein av desse tinga, og får negativ/ingen respons frå han, så anbefaler eg deg å gløyma han, og finna ein annan gutt å vera opptatt av! Lykke til. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke han er interessert jeg. Sorry.

Begynner å tro det jeg også!

Mirabella:

1. Før har det vært han som har vært mest ivrig på at vi skal møtes, mens jeg har vært mer sjenert og ikke turt :sjenert: Kanskje han gikk lei fordi jeg aldri tørte?

2. Huff, det er såå vanskelig. Men får vel virkelig prøve. Så får vi se hvordan det går, om han tar kontakt etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg skikkelig støl i låra etter treninga i går!

Skikkelig støl.

Så i dag var jeg på stretching. Noe så vondt. Fryktelig vondt. :grine:

Men sikkert veldig sundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Før har det vært han som har vært mest ivrig på at vi skal møtes, mens jeg har vært mer sjenert og ikke turt :sjenert:  Kanskje han gikk lei fordi jeg aldri tørte?

Han hadde fint klart å vente litt om hn var superinteressert. Han burde ha forståelse for at ikke alle ønsker å møte noen fra nett med en gang. Jeg er sikker på at du finner en ny potensiell kjæreste, bare vent til høsten med studier! Kjekt å være fri og frank da, da blir man lettere kjent med andre enn om man akkurat var blitt sammen med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:-D Så gøy at så mange har vært innom her!!

Når det gjelder russetiden så har jeg litt lyst til å dra på noen ting, menne.

En del av det er jo så langt unnav og veldig dyrt. Kjipt om det ikke faller i smak da..

Skolen er skikkelig dårlig på å arrangere ting selv!!

Hadde vært lettere om det var noe i nærheten som ikke koster mange hundre kroner!

Uansett, skal se om jeg får blitt med på noe!

Mee mee, når begynte du på ny skole? Mens du gikk på barneskolen?

jeg begynte da jeg skulle begynne på ungdommskolen, da flyttet jeg inn til moren min og begynte på ny skole..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tro det jeg også!

Mirabella:

1. Før har det vært han som har vært mest ivrig på at vi skal møtes, mens jeg har vært mer sjenert og ikke turt :sjenert:  Kanskje han gikk lei fordi jeg aldri tørte?

2. Huff, det er såå vanskelig. Men får vel virkelig prøve. Så får vi se hvordan det går, om han tar kontakt etter hvert.

Ja, kanskje han rett og slett gjekk lei, sidan du har vegra deg for å treffa han tidlegare? Synst at nettopp derfor burde du foreslå at dåke skal møtast, så blir han kanskje positivt overraska over at du tar initiativet!

Trur nesten eg ville prøvd det alternativet, framfor å venta og sjå om han tar kontakt med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde fint klart å vente litt om hn var superinteressert. Han burde ha forståelse for at ikke alle ønsker å møte noen fra nett med en gang. Jeg er sikker på at du finner en ny potensiell kjæreste, bare vent til høsten med studier! Kjekt å være fri og frank da, da blir man lettere kjent med andre enn om man akkurat var blitt sammen med en annen.

Ja, sant det.

Har lurt litt på om det er best å vente til høsten ja.

Er jo uansett litt kjipt å bli sammen med han nå, for så å bo 7 timer ifra han de neste 3 åra..

Bedre å vente litt og bli sammen med en som bor 7 minutter unnav da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte da jeg skulle begynne på ungdommskolen, da flyttet jeg inn til moren min og begynte på ny skole..

Ja, okei.

Vi så etter nytt hus da jeg gikk på barneskolen, og da var det aktuelt å bytte skole.

Så bygde vi hus enda nærmere skolen jeg gikk på, så ble ikke noen ny skole på meg da. Var jo veldig kjekt den gangen, men har i ettertid ofte tenkt på hvordan ting kunne vært om jeg faktisk hadde bytta skole den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...