Gå til innhold

vis din avsky mot hund/katt pelsindustrien

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

jeg har skrevet under på listen til norsk kennel klubb! synes det er bra at vi får muligheten til å markere vår misnøye! Dersom noen har andre linker til steder man kan skrive under så bidrar jeg gjerne!!!

For jeg vet ikke om vi kan stoppe dette - MEN vi kan iallefall tenke at vi har GJORT noe med saken - ikke bare sittet med hendene i fanget og med skylapper og nektet å se grusomhetene som foregår :evil:

Dyrene kan ikke snakke for seg selv når de lider- men VI kan snakke for de!

og når det gjelder tyrefekting - det er selvfølgelig like grusomt !" man kan ikke måle at "det er mer grusomt enn det" ......ALL dyremisshandling er grusom ......også det som er i små skala - f. eks kjæledyr som lever innesperret i små bur, eller kyrene som står på bås hele vinteren og ikke får løpe og strekke på beina, kyllingene som skoldes levende fordi ikke strømbadene virker som de skal , revene som sitter fanget i små bur og avlives med strøm inn i begge ender ....hunder som bankes eller utsettes for annen kadaverdressur, eller forlates hjemme når eier drar på ferie - uten mat og vann og lufting, katter som føder ungekull på ungekull - hvorpå noen druknes levende - eller slippes fri så de blir gående å sulte - og sommer kattene da ...nei huff - det er MYE grusomheter vi mennesker påfører dyrene våre !

Nå kjenner jeg at jeg blir så sinna at jeg må avslutte....grrrrrrr......*gir hunden en ekstra god og øm klem - fiskene litt mere mat, og en stor gulrot til marsvin og kanin - for at mine dyr i allefall skal ha det bra*.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Enig med Aline!! SElv om vi ikke klarer å gjøre noe med all mishandlingen mot dyr, så må vi jo gjøre det vi kan. Er i mot all dyremishandling og skriver gjerne under på opprop mot tyrefekting m.m. Stå på alle aktive dyrevernere!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt!! Mailet også linken til alle på jobb.(Firma med 250 ansatte) Har fått mange tilbakemeldinger på at de også har sendt inn !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna
Har sendt!! Mailet også linken til alle på jobb.(Firma med 250 ansatte) Har fått mange tilbakemeldinger på at de også har sendt inn !!!!

Det var en lur måte å gjøre det på!!!!!kanskje flere kan spre budskapet til venner- jobb el.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt protest.

Jeg blir skamfull av å være menneske noen ganger. Kan ikke fatte at folk klarer å være jævlige mot dyra. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt protest!

Når det gjelder fisk. Om fisken har følelser eller eller er ikke alltid det store spørsmålet. Om vi fortsetter å fiske på denne måten vi gjør nå, kommer det kanskje ikke til å være mer fisk i havet snart. Min stille protest er å la være å spise kjøtt og fisk..

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dyr bør behandles bra, enten vi spiser dem eller kler på oss skinnet fra dem. Har ikke noe i mot pels som sådan, bare dyrene som gir oss pelsen blir behandlet bra. Slik det er nå blir ikke dyr i pelsindustrien oppdrettet eller avlivet på en human måte, så da lar jeg være å kjøpe klær med skinnkant, vesker av skinn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...