Gå til innhold

Truser-> 60 - 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp, jeg holder på å mutere til milla. men: enig.

Skrevet

Jeg var litt redd for det et øyeblikk jeg også... Men jeg tror det skal gå bra :ler:

Og hvis noen lurer; Jeg vasker 'a ikke med stålbørste og lut, da vett'u! Det er fali' det!

Skrevet

Hjemme hos en som ikke vasker truser med vaskeanvisning på 40 grader på 60 grader, ser det sånn måtelig rent og pent ut. Ja, du kan finne en hybelkanin under senga i ny og ne, og et skittent glass på kjøkkenbenken og noen ganger er senga ikke redd når jeg går på jobben ( :o ), men ellers er det rent og pent...

Jennifer

(som gjerne mottar flere henvendelser angående graden av renslighet i sitt hjem :blunke: )

Skrevet

Vel, Jennifer, betviler ikke at du er en drivende dyktig husmor :blunke:

Greia er jo det at vaskeanvisningen i alle mine truser sier 60 grader. Jeg kjøper ikke truser som bare kan vaskes på 40 grader :kul:

Her sitter jeg altså på nettet og diskuterer undertøyet mitt med totalt ukjente... Get a life, Leo!

Skrevet
Her sitter jeg altså på nettet og diskuterer undertøyet mitt med totalt ukjente... Get a life' date=' Leo![/quote']

Leo; den tanken slo meg her også... Litt ala "har jeg virkelig så lite å ta meg til????" :ler:

Forøvrig så synes jeg ikke det å vaske undertøy på 60 grader er overdrevent renslig, reagerer mer på det at folk vasker det som skal vaskes på 40 grader som overdrevent urenslig.

Jennifer

Skrevet

...og noen ganger er senga ikke redd når jeg går på jobben ( :o ), men ellers er det rent og pent...

Hvis noen skulle lure... Ja, noen ganger så er senga mi plaget av angst...

:hoho:

Jennifer

Skrevet

Senger får angst hvis ikke sengetøyet er vasket på 60 grader! All midden kiler og klør nemlig så forferdelig at de rett og slett blir psykisk ustabile :lol:

Skrevet

Bare så det er sagt: Den ENE trusa mi som skal vaskes på 30 eller 40 grader er ikke en G-string asså! Skjønner poenget der.

Men jeg tror nok ikke at de som vaske tøy på 40 grader (undertøy) trenger å ha det så veeeldig grisete hjemme.

Det finnes f.eks undertøy i silke. Skal det vaskes på 60 grader? Har ikke peiling jeg.. silke får ikke bevege seg inn i mitt hus likevel. (Hater sånne glatte ting).

Skrevet

Lea skrev:

(Hater sånne glatte ting).

Bruker du høyfriksjonstruser?!!

Skrevet

Undertøy i silke brukt på riktig måte blir ikke særlig skittent! Det ligger nemlig for det meste på gulvet evt. henger i taklampa!

:hoho:

Skrevet
Senger får angst hvis ikke sengetøyet er vasket på 60 grader! All midden kiler og klør nemlig så forferdelig at de rett og slett blir psykisk ustabile :lol:

Hmm.... Nei, det kan ikke være derfor, for jeg vasker sengetøyet mitt på 60 grader jeg, ene alene av den grunn av at det står det også på vaskeanvisningen. Nå er det også litt forskjell på holdbarheten (og størrelsen forsåvidt) på sengetøyet og trusene mine.

Jennifer

-Slave av vaskeanvisninger-

Skrevet

Jeg blir veldig beroliget av at trusene dine ikke er på størrelse med et dynetrekk, Jennifer! Det er virkelig noe å glede seg over :P !

Og i tilfelle noen lurer; Kjøper ikke sengetøy som ikke kan vaskes på 60 grader heller jeg.

På en måte er jo jeg også slave av vaskeanvisningene siden de faktisk er med på å avgjøre hva jeg faktisk skal kjøpe...

Skrevet
Jeg blir veldig beroliget av at trusene dine ikke er på størrelse med et dynetrekk' date=' Jennifer! Det er virkelig noe å glede seg over :P !']

Ja, uansett hvor trist og leit alt er, så er det alltid noe å glede seg over :blunke:

Jennifer

-Sporer av-

Skrevet

Både sambo og jeg skifter undertøy hver eneste dag, men jeg vasker alltid på 60*C uansett.

Tilogmed mine "silke"truser vasker jeg på 60, fordi jeg synes det høres rett og slett kvalmt ut og skulle vaske undertøy på 30-40*.... Men det er meg, da..

Jeg bruker heller mer penger på å kjøpe meg nytt undertøy ofte enn å vaske på mindre enn 60, jeg... :lol: For meg er truser forbruksvare :wink:

Lillian - muligens litt overrenslig når det gjelder intim hygiene

Skrevet

Kan ikke fatte at jeg nettopp har lest tre hele sider om folks undertøy og hygiene-vaner.......! Det er nesten så jeg :oops:

Men artig var det, lell!

Leo , du gjør meg glaaaad! :lol: :D :lol:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter her og humrer for meg selv av Leo og Jennifer..

Men jeg kan jo om ikke annet meddele at jeg vasker alle trusene mine og boxerne til samboeren på minimum 60 grader. Og jada, vi dusjer hver dag og bytter truser hver eneste dag... :ler:

Skrevet

Bare hyggelig, jenter :D

Selv om det kanskje er et litt spesielt tema...

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker som oftest stringtruser i bomull, disse vaskes på 60 grader.

Kjøper jeg silkeundertøy vasker jeg dette etter vaskeanvisningen, ofte 40 grader. Ihvertfall så lenge det er nytt og lekkert. Etter en stund går de som oftest i 60 graders vasken med de andre.

Føler meg ikke uhygienisk. Men jeg bruker som oftest truseinnlegg. Bokserene til resten av gutte/manne flokken jeg bor sammen med vaskes alltid på 60 grader.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Truser av bomull skal på 60 grader- dette burde de fleste som vasker klær vite fra før av. Silketruser går på 30-40 grader.

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...