Gå til innhold

Hår


tove

Anbefalte innlegg

JEg har et forferdeligt stress hår. Oppå toppen er det liksom alltid en "sky". Masse småhår som krøller seg og er iriterende.Det går ikke ann og klippe de vekk eller bruke spray eller skom. Noen gode går til og få disse hårene til og ligge? Vertfall være usynlige??? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å ta matolje i håret ca 1 gang i måneden. Dette tar jeg i tørt hår og lar sitte i ca 1 time.

Ta i shampo før du tar i vann og skyll ut. Du må muligens ta i shampo en gang. Bruk en god balsam eller helst en hårkur for tørt hår til slutt.

Vet ikke om det virker på alle, men håret mitt blir liksom blankere og kanskje litt tyngre av dette.

Verd å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk voks, pomade, glans spray el.l.

Fordel produktet godt i hendene og ta det i det brusete håret og form det som du vil.

Jeg er frisør og det er dette vi gjør for å dempe brusete hår.

P.S det er veldig viktig å bruke en shampo for tørt hår og bruke en god fuktighets kur en gang i uka. (et krøllete hår er naturlig tørt og trenger gode fuktighets givene produkter)

Håper det hjalp litt icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg pleier å bruke en gloss, geleaktig i kosistensen for å dempe krusen min. Ellers bruker jeg shampo og kur for tørt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Isj ja, jeg vet hvordan det er, håret mitt er også sånn...det dumme er at håret mitt blir så fort fett hvis jeg bruker shampo for tørt hår (synes jeg)...mamman min er forøvrig utdannet frisør, men har ikke jobbet som det på ca 18 år, så hun er jo av naturlige årsaker ikke helt oppdatert på hva som finnes av produkter *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...