Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg prøvde noen parfymer i dag og falt helt for Versace bright crystal som jeg ikke engang har hørt om, men som visstnok kom ut i fjor høst...

Jeg var litt sånn usikker på hvilken jeg likte best, helt til to arbeidsmenn som stod bak meg i køen på safari i dag sa til meg at de kunne ikke unngå å legge merke til hvor godt jeg luktet :overrasket::ler:

Lurer litt på om det er mange som har denne parfymen...? ;)

Skrevet (endret)

Jeg har denne parfymen. Liker lukta KJEMPEGODT, men får dessverre hodepine av den...

Så langt er det bare jeg som har den av mine venninner ( vi diskuterte faktisk parfyme på forrige jentekveld )

(Det er forresten Iselin Steiro som er modellen i reklamen til denne parfymen. Litt artig det da.)

Endret av Nicole Bitchie
Skrevet

Prøvde den parfymen på flyplassen i Brussel, selvsagt rett etter at jeg hadde kjøpt en annen på Gardermoen... Men kommer definitivt til å kjøpe Bright Crystal neste gang jeg reiser, for den lukter så utrolig godt! Men frykter kanskje litt at den blir "allemannseie" etter hvert. Men nå vet jeg ikke om noen som bruker den, så foreløpig er den nok et trygt valg!

Gjest blixen
Skrevet
Jeg har denne parfymen. Liker lukta KJEMPEGODT, men får dessverre hodepine av den...

Jeg får også hodepine av enkelte parfymer. Eller rettere sagt, jeg blir svimmel og uvel, veldig ubehagelig.

Jeg liker Versace bright crystal kjempegodt. Har litt lyst på den, men modern har den, så da vet jeg ikke helt...

Vanskelig det der med parfyme. Sist gang jeg skulle kjøpe parfyme til meg selv, Jean Paul Gaultier 2, ble jeg så dårlig at jeg bare måtte komme meg hjem. Hadde fått prøve på bodylotionen i samme serie, så jeg skulle bare ta et siste sniff før innkjøp, men nei, ble ikke noe av den handelen.

Skrevet

Prøvde den i dag og den lukta kjempegodt. Hadde det ikke vært for at jeg har skapet fullt av parfymer, skulle jeg kjøpt den! :)

Skrevet

Jeg fikk den til jul, liker den veldig godt :)

Skrevet

Hehe, jeg er lettpåvirkelig..

Hvordan lukter denne? Og hva slags andre parfymer liker dere?

Skrevet

Åh nå ble jeg fristet dere.. Tror jeg må teste den! Så en prøve på Cubus men den var tom.. så får se etter den et annet sted! Jeg vil og ha!

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg hadde den på ønskelisten til jul, men så at den var ganske dyr. Over 500,- for flasken.

Skrevet

Jeg kjøpte meg denne i høst, synes den er kjempegod, men den er litt tung!

Men for en herlig duft

Skrevet

Den minner meg litt om blanding av C.K Euphoria og Gucci 2. Liker begge de + Elisabeth Arden 5th Avenue og og Escape fra Calvin Klein.

Skrevet

Jeg fikk en Ghost limited edition parfyme for noen år siden, syns Versace bright crystal minner veldig om den. Syns den er ganske frisk, er ikke enig i at den er tung. (selv om den gir meg hodevondt)

Av andre parfymer er jeg veldig glad i Anna Sui dreams, Chanel chance og Hugo Boss woman.

Jeg hadde den på ønskelisten til jul, men så at den var ganske dyr. Over 500,- for flasken.

Hvilken størrelse var det? Jeg gav 360 kr for min og den er 30 ml.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Jeg fikk en Ghost limited edition parfyme for noen år siden, syns Versace bright crystal minner veldig om den. Syns den er ganske frisk, er ikke enig i at den er tung. (selv om den gir meg hodevondt)

Av andre parfymer er jeg veldig glad i Anna Sui dreams, Chanel chance og Hugo Boss woman.

Hvilken størrelse var det? Jeg gav 360 kr for min og den er 30 ml.

Den koster 360 kr i den butikken jeg så den i + man får med en miniatyr dusj gele, en body lotion og en liten mini parfyme ;)

Jeg synes den var veldig god, men ikke tung som en annen nevnte.

Tror jeg skal kjøpe den når jeg får lønning ;)

Jeg kan nesten ikke å slutte å tenke på at jeg vil ha den parfymen for den var så god... ;)

Kom på hun parfyme damen sa jeg hadde veldig god smak. hehe :)

Jeg kjøpte calvin klein sin euphoria parfyme for to tre mnd siden, men er litt lei nå..

Skrevet

Ja den er god, prøvet den på en gang hos en venninde. Synes å huske at den lignet på gucci envy mee, stemmer det?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tek opp igjen ein gammal tråd. Held denne lukta lenge? Eg prøvde den på eit parfymeri, men no ein time etterpå så kjenner eg den nesten ikkje?

Skrevet

Den holder lenge på meg i alle fall- Det er EdT, men den er sterk :)

Skrevet

Jeg har den parfymen og den sitter lenge på meg ;)

Skrevet

Den er ikke helt min parfyme sånn luktmessig..men flakongen er veldig pen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...