waco Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 når kvinner på forumet her fornekter skaperverket (jordkloden) med at dem ikke tror på big-bang fordi det må jo ha vært noen som satte igang det hele. Man kan ikke si at Gud finnes bare fordi man ikke forstår sammenhenger her i livet. Eller for å forklare på en bedre måte, - det må vel være vanskelig å si at det hele begynte med disse ord, "I begynnelsen", selv om bibelens åpningsreplikk henspeiler på at i begynnelsen sa Gud blablabal, for det begynner ikke der, spørsmålet er da hvor gud kommer fra, man kan ikke bare stikke fra virkeligheten. 4 av 10 kvinner fornekter evolusjonslæren, jeg prøvde å spørre om hvorfor, men fikk bare mye svadapreik om at da var det jeg som var ape, istedetfor å kanskje granske sin egen overtro. Men etter å studert tråden i noen dager forsto jeg hvorfor kvinner er så virkelighetsfjerne, det henger sammen med at de ikke skjønner noen ting. La meg gi dere et konkret eksempel, nå står det i avisen at hun ene alenemoren på svenske BB har hatt sex selv om hun sa at hun ikke skulle ha sex. Hallo??? Selv om vi har festet kvinners helt vanlige opptreden, er det allikevel en stor nyhet, men det aller værste er at kvinner nekter for at de er billige, selv om jeg og alle andre gutter har masse bevis og fotografier. Men å avdekke ubehageligheter om kvinner og deres vesen fører ofte vil masse sjikaneringer og uforskammenheter, men litt må man tåle når man avslører så mye. Waco Holder et øye åpent
aline Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 to spørsmål før jeg slår av pcn for idag: 1) hva er sammenligningen mellom evolusjonsteorien og at ei i BB hadde sex selv om hun sa hun ikke hadde det? 2) disse bildene og bevisene på at kvinner er billige, siden jeg er kvinne ville jeg egentlig satt pris på om du kunne spesifisere litt mer hva slags bevis du og andre venner av deg har på at nettopp JEG er billig! (for du snakker jo om bevis for at alle kvinner er billige sant? og siden jeg er enkvinne så må du jo også ha bevis for at nettopp jeg er billig sant?9
waco Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2003 Sammenhengen er at dere ikke ser virkeligheten slik den egentlig er, - å være billig er ikke nødvendigvis noe negativt, men det er bedre å være ærlig omkring seg selv enn å late som man dydigere det man egentlig er. Man kan ikke snakke om å være dydig og sparsommelig når man har vært drektig tidligere allikevel. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er så viktig og være mest mulig "ikke-billig" da blir det nesten en parodi. Sexy, hvis det plager deg at jeg stiller spørsmål omkring kvinnetilværelsen du synes er ubehagelig å snakke om så kan du heller la være å lese og svare, jeg vil helst ikke at vi skal gå inn for "ignorer funksjon" med meddebatten. W Aline, bare spør hvis det er mer du lurer på.
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #6 Skrevet 26. februar 2003 en gang klarte jeg og min kollokviegruppe nesten å motbevise jordens eksistens, hvis det er den gamle historien du tenker på. det var imidlertid flest gutter i denne gruppen, så her må nok skyldfordelingen bli mer rettferdig. vi ble også enig om å ikke gjøre det igjen. *ravna*
waco Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2003 ravna, det er norsk gallup som har funnet ut at kvinner oftere enn menn fornkekter evoulusjonslæren, og da må vi finne ut hvorfor damer har så anstrengt forhold til virkeligheten, eller hva? W
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #8 Skrevet 27. februar 2003 hver sine interesser, sier nå jeg. men jeg kan jo tenke meg at flere menn regner det som sannsynlig at de er i slekt med apene. *ravna*
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #10 Skrevet 27. februar 2003 Men etter å studert tråden i noen dager forsto jeg hvorfor kvinner er så virkelighetsfjerne, det henger sammen med at de ikke skjønner noen ting. ????? Tror det må noen holdnings-endringer til her. Greit nok å stille spørsmål ved enkelte innlegg, men du leser EN tråd på KG, og drar alle kvinner over en kam. Hva med å ta den diskusjonen med den personen det gjelder? Og en annen ting:nå står det i avisen at hun ene alenemoren på svenske BB har hatt sex selv om hun sa at hun ikke skulle ha sex. Hallo??? Å trekke frem denne alenemoren som representant for alle kvinner generelt, er like dumt som å bruke Rune Rudberg som representant for dere menn. Og når vi først er inne på Big Brother; hva med Ramsy og Rodny? Er de representative for dere menn? Synes det er fryktelig feil av deg å føre en sånn nedlatende tone til kvinnene her på KG på bakgrunn av de dårlige TV-programmene DU følger med på! Og enda en sak... litt må man tåle når man avslører så mye. Bare vær saklig, du, så tåler vi det nok!
Gjest Lott@ Skrevet 27. februar 2003 #11 Skrevet 27. februar 2003 Waco, det er jo ikke rart at vi kvinner er billige....... det er jo slik dere "menn" vil ha oss......... Og siden vi kvinner er flokkdyr og uten egne meninger, ja, så må vi jo bare være billige
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #12 Skrevet 27. februar 2003 Fra profilen: Interesser: tjueseks år gammel kranglefant.....
waco Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2003 Livets datter... hva var det første ramsey sa, "bliiiir det noko knulling"... Mens jenter, hva sier dem? "Jeg er iiiiiikke såånn, jeg skal iiiikke pule, ikke jeeeeg".... bare løgn og bedrag fra dere allesammen. Dersom jenter hadde vært kjent for sin ærlighet, ja da hadde det vært jeg som driter meg ut.... men det er ikke sånn, alle er enige om jenter strort sett har ganske "lemfeldig" holdning til moral og sannhet. Men jeg tror problemet har en tendens til å forverre seg ettersom de blir eldre, kranglete og vanskelige, alle de jeg kjenner som arbeider med gamle kjerringer enes om at de er svært nebbete og lite hyggelige, mens menn derimot.... vi er kjent for å beholde vårt gode humør og forsonede gemytt hele livet ut..... vi er blide og snille, allrighte og hyggelige og gidder til og med ta vare på dere selv om dere er masete og fæle.... Hvor mye stiller ikke mannen opp for kvinnen? Se nå.... selv i ski-vm, så får dere egne løyper og egne dager, HVORFOR KAN IKKE MENN OG KVINNER GÅ PÅ SKI på samme dag, og med samme løype??? Hvorfor skal vi sløse bort masse penger og skape andre kostnader bare fordi at det passer damer best at ingen ser hvor treige dem er på ski???? Her er Waco's forslag, menn og kvinner begynner samtidig i fellesstarten, så får vi se hvilken rekkefølge vinnerne fortjener. Jeg tror ærlig talt ikke at sport er sunt for damer i det hele tatt, mange damer blir utakknemlig.... se bare på Skari, hun har det jævlig svarte hun.... da hun bly litt dårlig dagen etter VM-gull..... SELV EN MEDALJE GJØR IKKE JENTER FORNØYDE..... =( W
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #14 Skrevet 27. februar 2003 fatter ikka at dere gidder å svare denne ramsey-diggende amøben av en misslykket fyr som bare er her inne for å hive dritt i håp om at det skal hjelpe på hans (forståelig nok) hanglende selvtillit.. bare overse ham.. han fortjener virkelig ikke oppmerksomheten deres! (ps: er dere i tvil, så ta en titt på hjemmesida hans.. )
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #15 Skrevet 27. februar 2003 mens menn derimot.... vi er kjent for å beholde vårt gode humør og forsonede gemytt hele livet ut..... vi er blide og snille, allrighte og hyggelige og gidder til og med ta vare på dere selv om dere er masete og fæle.... Yeah right!!! De kvinnene du snakker om som er så masete og fæle... hvorfor tror du de er det? Når oppvasken renner over på benken, når alt skittentøyet ligger på gulvet vedsiden av dunken, når dere skal ligge på sofaen hele dagen og se på sport. Osv osv. Nå skal ikke jeg påstå at du IKKE er slik du beskriver ovenfor, for jeg kjenner deg ikke. Men det er nettopp det som er poenget. Du drar alle over en kam!!! hva var det første ramsey sa, "bliiiir det noko knulling"... Mens jenter, hva sier dem? "Jeg er iiiiiikke såånn, jeg skal iiiikke pule, ikke jeeeeg".... bare løgn og bedrag fra dere allesammen. Der har vi det igjen; alle sammen, sier du. Har du møtt "alle sammen"? Hva er det som er så mye bedre med det Ramsy sa??? Poenget ditt er altså at han "i det minste var ærlig"? Hva med holdningene hans til kvinner og andre mennesker generelt? Er DEN noe særlig å forsvare? HVORFOR KAN IKKE MENN OG KVINNER GÅ PÅ SKI på samme dag, og med samme løype??? Jeg trodde en normalt oppegående 26-åring var klar over forskjellene på menn og kvinner på dette området. Du får spørre pappa'en din, da vet du. Her er Waco's forslag, menn og kvinner begynner samtidig i fellesstarten, så får vi se hvilken rekkefølge vinnerne fortjener. Hva i all verden har fysiske prestasjoner å gjøre med temaet vi diskuterer??? Hold deg i det minste til saken! ...men for all del, ha en god dag!
waco Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #16 Skrevet 27. februar 2003 Jeg bare lufter noen tanker jeg... tenker høyt... dere må ikke bli så fatale... en diskusjon så må det vel være lov til å si hva man mener... og ikke hva jenter vil at man skal mene... for da blir det jo bare saker opp til kvinners fordel hele tiden. Oppvasken får stå, det kommer ingen næringsmiddeltilsyn og sjekker oppvasken din, trenger man bestikk eller glass er det bare å skylle... i rennende vann noen sekunder så forsvinner fargene etter den gamle maten, og voila så har du nytt glass. Om skittentøyet ligger på golvet ved sien av dunken er jo selvfølg fordi man har grovsortert... jeg gjør det samme selv, i min leilighet, og her er det heldigvis jeg som bestemmer og mørkt tøy går i dunken, mens det lyse er i en haug ved siden av. En av de største forskjellene mellom gutter og jenter er at gutter har innebygged ro og orden, mens dere kvinner har kaos og forvirring i deres sinn, derfor blir dere så bitre pga bagateller som oppvask og klesvask. Mener du virkelig at man ikke kan trekke frem eksempler fra tv...? Radio?? Selv om det kanskje er uheldig å bruke virkelighetstv som sannhentsvitne er det ikkeno galt i å si at det forekommer.... OFTE!!! Alle jenter er sånn, det finnes ingen unntak... alle jenter har sagt til seg selv..."jeg trodde ikke jeg var sånn...." Tror ikke du skjønte hva jeg mente med skivm... man begynner samtidig!!! Og kommer i mål ved forskjellige tider... da kan begge kjønn prestere samtidig, og vi tv seere forstår hvor underlegne damer er menn i praksis. W
Gjest Scampi Skrevet 27. februar 2003 #17 Skrevet 27. februar 2003 Tenk å måtte bruke et kvinneforum for å få vrenge av seg så utrolig gammeldagse holdninger som det du gjør... Kanskje fordi du ikke ville ha vart i 10 sekunder i en diskusjon i det virkelige liv?? Synes faktisk litt synd på deg. Du er rett og slett umoden.
waco Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #18 Skrevet 27. februar 2003 Scampi, jammen det er ikke min skyld at dere er sånn, skjønner ikke hvorfor dere angriper meg istedetfor å prøve å se problemene, slik at vi kan løse dem, men nei da, det skal vi ikke ha noe av, det er mye morsommere og trakassere og mobbe spørsmålsstilleren, eller hva? W
Gjest Scampi Skrevet 27. februar 2003 #19 Skrevet 27. februar 2003 Hadde du enda stilt et spørsmål som det går an å svare på, men det du gjør her er å komme med beskyldninger som du håper vi skal ta oss veldig nær av og komme med masse "adrenalin-svar". Men det får du ikke av meg - jeg angriper deg fordi det er du som sier masse utrolig dumt her, og sier ikke at alle menn er idioter fordet.. Du ler av oss, og jeg av deg.. :D
waco Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #20 Skrevet 27. februar 2003 Desverre for deg så er det ikke lov å trakassere enkeltbrukere så du må nok heller si hva du er uenig i. W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå