Gå til innhold

Noen som har prøvd


lolitamus

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dan_*

Hei!

Bruker Phase 2, funker veldig bra for meg. Søtsuget er borte, og alle blodsukker-ups and-downsene er borte. Anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

I dag har jeg kjøpt phase2!Gleder meg til å prøve de ut!Drikker oxo kinesisk balanse te!Spent på om phase2 vil utgjøre noe forskjell..det skader jo ikke å prøve:)Skal skrive inn senere når jeg har brukt det noen uker!

Hejdå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har prøvd phase2, og det fungerer veldig bra helt til du slutter å ta de. da la jeg på meg det jeg hadde gått ned pluss 3 kg ekstra.

Et tips er å fjerne mye av karbohydratene (poteter, ris, pasta, brød og sukker) fra kostholdet ditt på egenhånd. I 3 måneder gjorde jeg dette, prøvde å holde meg til mellom 40 og 60 gram karbohydrater om dagen, og jeg gikk ned 16 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har trent knallhardt en stund, opptil 7 dager i uka med kondisjon og styrke, jeg spiste sunt, men LIKEVEL gikk jeg opp. Årsak? Dårlig forbrenning som følge av traumene jeg ble påført høsten 2008. Jeg har etter det lagt om livsstilen, fortsatte å trene og gjort alt, men likevel gikk jeg OPP 6 kg på et knapt halvt år! Derfor har jeg begynt med disse pillene, som jeg riktignok fikk anbefalt på helsekosten etter å ha fortalt om mitt problem (fødte et barn - mistet melken og fikk ikke ammet så lenge - fikk i tillegg store psykiske påkjenninger pga en hendelse - forbrenningen gikk kraftig ned) og da fikk jeg høre at karboblokker hjelper på forbrenningen. Igår, som var 1.dagen jeg begynte for fullt med pillene, gikk jeg på do etter hvert måltid, noe som indikerer at her skjer det noe med kroppen. Mitt mål er da å gi kroppen et dytt i riktig retning, ikke å erstatte riktig kosthold og trening. Det er de som prøver å ta snarveier, som gir slike produkter dårlig rykte. Så her får vi se hva som skjer altså, jeg håper å gå ned en del kilo, og jeg er ikke fornøyd før jeg har tatt av minst 15 da BMI-en min er nå oppe i 27 mens den alltid har vært på 22 :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
5 timer siden, dentree skrev:

har bestilt en gratis prøve på phase2... :forvirret: nysgjerrig og må prøve om de virker på meg og..

Søker du opp gamle tråder får å kunne få lagt inn innlegg,eller hva?

Anonymkode: d070e...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...