Gå til innhold

Noen som har prøvd


lolitamus

Anbefalte innlegg

Virker som folk er fonøyd og har gått ned i vekt når de har brukt dette. Men har noen andre en annen erfaring, eller er det bare juks? er dere fornøyde? Jeg trener og spiser sunt, men jeg spiser bare 3, men sstore måltideer hver dag:s jeg får ikke til å spise ofte og lite. går aaaldri ned i vekt. så bestemte meg for å prøve denne phase 2 karboblokker. Hva som egentlig skjer med kroppen har jeg ikke helt skjønnt, men... ¨jeg fant det på helsetorget.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

oi, nå har jeg prøvd disse. Tatt de siden jeg skrev første innlegg og GUESS WHAT! jeg har gått ned 5kg!!!! Uten og trent! Men sikkert 5 USUNNE kg..:S

Jaja.. HAPPY ANYWAY!;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

:grine: hei har prøvd disse karboblokkerne i 3 uker. å er kjempe skuffet! har ikke funket i det hele tatt å det er til å grine av.. :grine::grine::grine: er det noen andre som har noen erfaring med disse tablettene? tror dette er bare juks.... snufs..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt, jenter. Gjør det slikt bare for å irritere meg? Seriøst, sitter dere sammen og konspirerer om dette?

Karboblokkere?

For det første, disse har i BESTE FALL en absolutt marginal effekt, som ikke på noen måter står i forhold til prisen, med mindre du er milliardær. I dollar.

For det andre, hvis dere ikke klarer å gå ned i vekt UTEN slikt, er det andre områder som burde prioriteres. Som innkjøp av kalkulator og kaloritabell.

For det tredje, hvis disse karboblokkerene mot formodning skulle virke (noe de ikke gjør og dette forblir et hypotetisk scenario), så vil tarmbakteriene deres få det største herremåltidet de noengang har blitt servert. Resultatet kan dere tenke dere selv, men det vil IKKE dufte roser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sagt, når noe virker for godt til å være sant så er det som regel det. Om det hadde eksistert en snarvei til vekttap hadde det vært på resept og allment kjent for lenge siden. Tabletter som dette ER juks, det er sprøyt og tull og noen tjener seg søkkrike på andres dumhet.

Skal man ned i vekt må man spise mindr enn man forbruker. Så enkelt ( og så vanskelig....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

"Så kan vi unne oss spisedager i helgen" :sjokkert:

Skal man først slanke seg, er det veldig smart å gjøre det på en måte som man kan leve med resten av livet. Det vil si livsstilsendring. Det hjelper lite med visunderkurer som får oss til å gå ned ti kilo på to uker, når kiloene kommer på igjen med det samme vi begynner å spise "normalt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt en viss effekt på meg, søtsuget er nesten borte pga bedre kontroll på blodsukkeret. Men jeg trener ganske mye vekter for tiden for å øke muskelmasse og har derfor ikke gått ned i vekt, men har hatt tydelig fetttap :hoppe:

Jeg tar blokkerene tre ganger om dagen, de reduserer uansett bare opptil 60% av inntaket. Og nå etter noen uker har jeg blitt mer og mer bevisst på inntaket mitt av diverse næringsstoffer, disse pillene bare hjelper meg på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phase 2 har effekt på meg.

Har gått på de i 2 uker og har gått ned i vekt og det er ikke bare vann som er borte nei.

Jeg trener også ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...tror eg må kjøpe... skal snart på ferie og hadde kanskje vært kjekt å hatt med i kofferten...hindrer kanskje to feriekilo å snike seg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kan disse kjøpes?!

Den kan bestilles på www.helsetorget.com, eller kjøpes hos helsekostkjeden Naturli`Vis.

Endret av Even Benløs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett at det er mange typer phase2..og forskjellige styrker? Hvilke type er det dere har god erfaring med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

har bestilt en gratis prøve på phase2... :forvirret: nysgjerrig og må prøve om de virker på meg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piropa

Til dere som har prøvd phase2, og faatt gode resultater; hvilket merke prøvde dere? ser ut som om det er mye forskjellig..

Og hvor mye gikk dere ned/(og evt opp igjen etter at dere sluttet..)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått gratisprøven min ennå, sukk... venter i spenning.

Trenger de kanskje ikke, bruker vektklubben og logger matinntaket hver dag, ligger mellom 1300-1600 vanlivis. så vekten kryper sakte nedover.Hrmm...igår ble det 2200, både øl, vin, nøtter og en liten whisky..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...