Snuppedeisa Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Fikk plutselig den gode ideen at jeg kan få litt tips her til hvordan gripe denne saken an.. Er forelska i en fyr, eller hvertfall betatt, spørsmålet er om han er interessert i meg, eller hvertfall hvor interessert han er... Vi har noen felles venner, så har møtt han en del i det siste, og smelter bare hver gang jeg ser han.. Føler jeg viser at jeg er interessert, smiler, prater med han, osv.. Men vanskelig å komme på ting å prate om.. Han er høflig, vittig, snill med meg og alt det der, problemet er bare at han er en sånn utadvendt fyr, så føler han er slik mot alle.. Ingen av oss har sendt ei eneste melding til hverandre, så det er sørgelige greier. Har en venn som har prøvd å fiske litt for å finne ut om han er interessert i meg, og på svarene hans virker det som han er en smule interessert, men han gidder jo typisk ikke si noe direkte til vennen min.. Dette høres sikkert litt fjortis ut, problemet er bare at vi bor på et tettsted, og litt kjedelig å legge seg helt langflat for han, hvis det viser seg at han ikke er interessert, og jeg må gå å tenke på det hver gang jeg ser han, for det vil bli nokså ofte.. Dessuten har jeg littegranne dårlig selvtillit angående gutter, og føler bare selvtilliten vil rykke heilt til bunns hvis jeg prøver meg, og han ikke er interessert.. Så, hvilke tips har dere? Hvordan kan jeg, på en diskret måte, finne ut om han er interessert? Og hvordan kan jeg evt få han mer interessert i meg? Håper veldig på respons her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Helt umulig og si i grunn. Men seriøst, du må jo bare gamble selv om du er sjenert og bor på et lite sted. Det er ingenting som er så ille som å ha tapt i et spill man ikke var med i gang. Se mannen dypt i øynene, dra han med på en dans og gi han ett kyss. Så tar vi analysen derifra, ok ? Hva har du å tape egentlig ? Endret 16. mars 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Dere erfarne. Ja. vet ikke om det er meg, men .. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke heller bare vil finne mer ut av det enn å gå å tenke på han. Finn det ut på en eller annen måte. Spør om å få nr av en venn av han også finner du det ut derfra. Det verste som kan skje er at han sier nei og du vil vel heller høre nei'et nå, enn om 3-4 mnd? Endret 16. mars 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er vel ikke så mye verre enn å be han med på ettellreannet slik at dere får litt tid sammen, og så ser du om det blir noe mer tilnærming. Det er ikke noe farlig. bare hopp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystiq Skrevet 17. mars 2007 #5 Del Skrevet 17. mars 2007 Spør om han ikke vil finne på noe en dag... Enkelt, uskyldig og gir deg signalet om han er intr. i å bli bedre kjent med deg eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2007 #6 Del Skrevet 17. mars 2007 Har ikke svar, men hvis du vil ha han må du bare stå på. Mas, vær latterlig, spill patetisk osv. Lag show. Men, hvilket må du bestemme sjæl. Det avgjør du.. (ubs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 18. mars 2007 #7 Del Skrevet 18. mars 2007 Skjedde det noe i helgen ? Du vet, vi kommer ikke til å la deg i fred inntil du i det minste har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppedeisa Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mars 2007 Hå, blir heilt stresset av å lese det dere skriver, tror det er litt flere modige sjeler enn meg her.. Var sammen med han blant annet i helga ja, prata en god del med han, riktig så trivelig, og føler han er litt interessert, men virker bare som han tar det skikkelig kuli, at han ikke gidder å stresse med det, bare drøyer det.. Og jeg vet egentlig ikke om jeg vil ha en som jeg må dra med inn i det, som ikke tar initiativet selv.. Men vet jo egentlig at jeg bare må se å få spurt han litt om hvordan ting ligger an og greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 18. mars 2007 #9 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Klarer du å glemme han om han tar det "kuli" de neste ukene da ? Neppe. Gjør det du må. Hvis det er noen trøst så går den som tar sjansjen på noen smeller, men også noen veldig fine opplevelser Det er verdt det. Bedre å angre på noe man har gjort enn å angre en evighet på at man aldri hadde guts... Livet er ikke laget for feiginger Feiginger; ja du underer, undrer, undrer, og dør saaaakte (og ensom). Endret 18. mars 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppedeisa Skrevet 11. april 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 11. april 2007 Tenkte jeg skulle komme med litt oppdateringer her igjen Siden sist så har jeg altså hørt på dere, tok mot til meg og sendte ei melding der jeg spurte om han var interessert i noe mer enn vennskap, osv. Var klar for et ja/nei- svar der, for enten å kunne hive meg i det, eller glemme han. Selfølgelig var det ikke et sånt svar jeg fikk... Men svaret var jo egentlig positivt, han hadde lyst til å bli bedre kjent med meg, for så å se om vi passer sammen. Er bare det at jeg føler vi er over det stadiet, at vi kjenner hverandre. Men jeg sa meg enig i det. Men ikke har han sendt ei eneste melding etter det, var for to dager siden, og nå er det liksom hans tur til å ta initiativet, føler jeg har blottlagt meg nok.. Så hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. april 2007 #11 Del Skrevet 11. april 2007 Men ikke har han sendt ei eneste melding etter det, var for to dager siden, og nå er det liksom hans tur til å ta initiativet, føler jeg har blottlagt meg nok.. Så hva tenker dere? ← Jeg tenker bare at dette høres slitsomt ut. Strever med omtrent det samme sjøl for tida, og har vel ikke annet råd enn å ta tida til hjelp. Du har gjort det du kan, og vil han ikke, så kan han ikke tvinges til å ta kontakt. Hvis jeg var deg så ville jeg ikke tatt kontakt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå