Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #842 Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes det var skikkelig flaut å fortelle det jeg! Er litt rar sånn kanskje. Særlig til mamma og pappa. Er ikke så god på sånn "meg og min kropp"-snakking. Håper du får en fin jul med familien, det får du nok, for julenissen har gitt deg en fin presang på forskudd må jeg si!
Eve Luna Skrevet 11. desember 2007 #843 Skrevet 11. desember 2007 Jeg syntes også det var merkelig å fortelle til folk at jeg var gravid, når jeg hadde en slik symptomfri graviditet. Det var bare så vidt jeg selv trodde jeg var gravid. Men sikkert veldig greit at familien får vite det, siden dere skal feire jul sammen. Det hadde nok dukket opp spørsmål om hvorfor du ikke drikker uansett. Jeg syns også det var tidlig du fikk time hos legen. Men sikkert greit. Trist å høre at om overrenstemmelser mellom deg og kjæresten. Har selv vært gjennom en slik periode hvor tilliten ble brutt og det tok god til å bygge den opp igjen. Der er det egentlig kun tid som hjelper. Og være snill mot hverandre. Ha en fin dag.
MellonCollie Skrevet 11. desember 2007 #844 Skrevet 11. desember 2007 Håper dagen i dag blir mye bedre enn den i går Jeg er litt motsatt av de andre her, jeg gleder meg veldig til å fortelle det jeg. Synes ikke det er så rart, bortsett fra den uvirkelige følelsen selvsagt! Jeg krysser fingrene for at alt går bra for oss begge Når er det du har termin etter beregninger? Fikk forresten ikke til å få lagt inn samme ticker som deg - fikk ikke kopiert adressa. Prøver på nytt når jeg er hjemme etterpå. Liker tickeren din kjempegodt nemlig!
Simpleminded Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #845 Skrevet 11. desember 2007 Imli; Jeg har ikke problemer om å snakke om meg og min kropp da jeg alltid har vært åpen om det. Men sier selvfølgelig ikke alt! JEg gleder meg masse til å fortelle familien min det som jeg vet kommer til å bli overlykkelige på mine vegne Det neste de spør om blir vel når vi skal forlove oss?! May Helen; Foreløpig er min graviditet også symptomfri, så det føles egentlig fortsatt uvirkelig må jeg innrømme. Tror jeg kommer til å ta en graviditetstest til før jeg drar hjem til familien og forteller det.. Nå har det vel blitt 8-10 tester snart! Hun på legekontoret spurte om jeg ønsket time nå før jul og jeg sa at jeg gjerne kunne tenke meg det - og dermed ble det sånn Tilliten blir ikke bygd opp igjen over en dag, noe jeg har presisert for kjæresten min, og han må selv finne ut hvordan han skal få tilbake tilliten min.. Men det føles hvertfall godt at vi har fått snakket om det, og jeg tror nok alt kommer til å ordne seg for oss. Jeg elsker ham jo overalt på jord :love: MellonCollie; Etter beregningene på babyverden.no har jeg termin ca. 15. august.. Når har du? Så gøy at det klaffet for begge nesten samtidig! :-D Jeg gleder meg også til å fortelle det til andre at vi venter barn. Tror det vil komme som et sjokk på noen, men når sjokket har lagt seg vil de nok bli veldig glade på våre vegne.. Jeg skrev adressen inn for hånd av tickeren, så det var litt mer tungvint enn å bare kopiere den men ikke noe problem Jeg syns også tickeren min er fin og jeg deler den gjerne :-D
MellonCollie Skrevet 11. desember 2007 #846 Skrevet 11. desember 2007 MellonCollie; Etter beregningene på babyverden.no har jeg termin ca. 15. august.. Når har du? Så gøy at det klaffet for begge nesten samtidig! :-D Jeg gleder meg også til å fortelle det til andre at vi venter barn. Tror det vil komme som et sjokk på noen, men når sjokket har lagt seg vil de nok bli veldig glade på våre vegne.. Jeg skrev adressen inn for hånd av tickeren, så det var litt mer tungvint enn å bare kopiere den men ikke noe problem Jeg syns også tickeren min er fin og jeg deler den gjerne :-D Så lenge du bare skrev den av, så forsøkte jeg på nytt på "gamlemåten", og det funka så fint så Måtte endre litt på termindato der i forhold til babyverden for å få det riktig da. I følge babyverden har jeg termin 20. august. 5 dager forskjell bare :-D Tror mange av våre blir rimelig sjokkerte også Ikke familien kanskje, men venner forventer nok ikke denne helt..
Simpleminded Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #847 Skrevet 11. desember 2007 I dag skal jeg på to jobbintervjuer! :hår: Skal bli godt å få det overstått.. I dag våknet jeg opp med veldig vond hals og måtte forsikre meg om at stemmen fortsatt var intakt (har en tendens til å miste stemmen ved sykdom) men heldigvis var den der, dog et par toner dypere men likevel intakt Slik jeg har opplevd av å lese her på KG ser det ut til at alle nygravide blir sjuke..! Enten det er influensa, forkjølelse eller spysjuka.. Har vi nedsatt immunsystem når det vokser en baby inni oss?
Ella* Skrevet 11. desember 2007 #848 Skrevet 11. desember 2007 Du sier noe der... Jeg mener at jeg fikk halsvondt, feber, hodepine og hele pakka rundt de tider jeg fant ut at jeg var gravid... Og det hang i ganske lenge. Om det var tilfeldig eller ikke er jo vanskelig å si da... God bedring! Og håper det ordner seg mellom deg og kjæresten
Amused Skrevet 11. desember 2007 #849 Skrevet 11. desember 2007 Lykke til på jobbintervju! Håper forkjølelsen ikke blir verre. Ja, det er visst mange som blir syke i begynnelsen av graviditeten, snedig
jente 79 Skrevet 11. desember 2007 #850 Skrevet 11. desember 2007 Lykke til med intervjuer i dag Håper det ordner seg raskt for deg Synd det ikke er så bra med kjæresten. Men godt du har troa på at det ordner seg.
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #851 Skrevet 11. desember 2007 Tror man har nedsatt immunforsvar når man er gravid. Jeg har i alle fall hatt vondt i halsen flere ganger, og vært forkjøla. Er så og si aldri syk ellers. Håper det ordner seg mellom deg og kjæresten da. Ikke så lett når det er sånn. Man må vel bare gi det tid.
pondusa Skrevet 11. desember 2007 #852 Skrevet 11. desember 2007 Du får litt nedsatt immunforsvar ja. Kroppen skal konsentrere seg om spiren som vokser, og som faktisk er et fremmedlegeme for kroppen de første ukene. Jeg blir bestandig snørrete og snufsete når jeg blir gravid, sitter i kroppen i maaange uker. Når kommer du over til gravid-bøkene da??
Simpleminded Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #853 Skrevet 11. desember 2007 Du sier noe der... Jeg mener at jeg fikk halsvondt, feber, hodepine og hele pakka rundt de tider jeg fant ut at jeg var gravid... Og det hang i ganske lenge. Om det var tilfeldig eller ikke er jo vanskelig å si da... God bedring! Og håper det ordner seg mellom deg og kjæresten Det ordner seg for meg og kjæresten, han må bare bygge opp tilliten oss imellom igjen.. Og det vet jeg han klarer, men har presisert for han at det ikke er gjort på en dag; han skal få jobbe litt for det.. Halsen er ikke bedre, men jeg har heldigvis ikke fått feber noe jeg fryktet en god stund i kveld.. Lykke til på jobbintervju! Håper forkjølelsen ikke blir verre. Ja, det er visst mange som blir syke i begynnelsen av graviditeten, snedig Tusen takk! Det får gå som det går.. Tror nok immunsystemet synker litt i graviditeten.. Men alt i alt er det jo kun et godt tegn syns jeg da.. Jeg er jo gravid!! Lykke til med intervjuer i dag Håper det ordner seg raskt for deg Synd det ikke er så bra med kjæresten. Men godt du har troa på at det ordner seg. Jepp Det ordner seg alltid for snille jenter Tror man har nedsatt immunforsvar når man er gravid. Jeg har i alle fall hatt vondt i halsen flere ganger, og vært forkjøla. Er så og si aldri syk ellers. Håper det ordner seg mellom deg og kjæresten da. Ikke så lett når det er sånn. Man må vel bare gi det tid. Tid er tingen. Klem Du får litt nedsatt immunforsvar ja. Kroppen skal konsentrere seg om spiren som vokser, og som faktisk er et fremmedlegeme for kroppen de første ukene. Jeg blir bestandig snørrete og snufsete når jeg blir gravid, sitter i kroppen i maaange uker. Når kommer du over til gravid-bøkene da?? Ja, gravid-bøkene ja.. Tror jeg venter litt til.. Hvertfall til etter jul Rart at kroppen må venne seg til nurket og dermed reagerer på den måten..
Simpleminded Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #854 Skrevet 11. desember 2007 I morgen skal jeg reise til ei venninne og kose meg med bytur og skravling (hun vet om graviditeten, så det blir nok en del babysnakk ). Hun bor 2 timer unna så det er mulig jeg overnatter, så lenge jeg ikke har fått noen jobb Jeg gleder meg veldig!
Midnattsol Skrevet 11. desember 2007 #855 Skrevet 11. desember 2007 Høres koselig ut. God tur, kos deg masse.
MellonCollie Skrevet 12. desember 2007 #856 Skrevet 12. desember 2007 Hvordan gikk det på intervjuene i går da? Ha en god tur til venninna di, kos deg masse
angelou Skrevet 12. desember 2007 #858 Skrevet 12. desember 2007 *oppdatert* Håper det ordner seg med deg og kjæresten da
jente 79 Skrevet 12. desember 2007 #859 Skrevet 12. desember 2007 Kose deg hos venninne di. Blir sikkert moro å snakke om babyer. Hvordan gikk intervjuene? Ha en fin onsdag
Simpleminded Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #860 Skrevet 12. desember 2007 Høres koselig ut. God tur, kos deg masse. Tusen takk, men det ble ingen tur i dag.. Formen er ikke så bra, føles ut som om jeg brygger på noe. Og så fant jeg ut at jeg like gjerne kunne dra til venninna mi i helga ettersom mamma også skal den veien. Så får jeg slått to fluer i en smekk :-D Hvordan gikk det på intervjuene i går da? Ha en god tur til venninna di, kos deg masse Intervuene i går følte jeg gikk helt ok. Det ene intervjuet var gjennom vikarbyrå så "agenten" fra byrået var med i tillegg til de som skulle ansette. Og hun var kjempefornøyd etterpå Men jeg fikk ikke jobben.. Men gir ikke opp Dro som sagt ikke til venninna mi, men gleder meg til helga Kos deg på bytur, Simpleminded Ble som sagt ikke noe tur før på lørdag.. Men jeg har kost meg her hjemme jeg vettu *oppdatert* Håper det ordner seg med deg og kjæresten da Det gjør det nok vettu.. Fikk snakket ut i går også så nå er hvertfall tonen mellom oss bra igjen. Og vi vet begge at vi er kjempeheldige som har den kjemien vi har. Helt fra første stund har alt føltes riktig for oss, så det at vi kan snakke ut om ting er en viktig faktor i forholdet vårt Håper du har hatt en flott dag angelou! Kose deg hos venninne di. Blir sikkert moro å snakke om babyer. Hvordan gikk intervjuene? Ha en fin onsdag Viser til svar ovenfor Kjæresten snakker mye om babyer og papparollen sin for tida.. Syns det er så godt å høre han glede seg sånn! :love:
Fremhevede innlegg