Midnattsol Skrevet 6. desember 2007 #781 Skrevet 6. desember 2007 Da er du graviiiid da!!! :-D :juhu:
jente 79 Skrevet 6. desember 2007 #782 Skrevet 6. desember 2007 Ååååååååååååååååååååååååå Dette var jammen spennende :hoppe: :hoppe: Jeg merket heller ingenting annerledes, så det betyr ingen verdens ting. Men regner med du så en svak svak strek på billigtesten... Det gjorde jeg også, og med clear blue var det ingen tvil. Du er nok gravid :juhu: Gratulerer Lykke til med intevju også. Spennende her om dagen
MellonCollie Skrevet 6. desember 2007 #783 Skrevet 6. desember 2007 Da sier jeg også gratulerer :juhu: :juhu: Kom deg hjem og få testet skikkelig nå da
Lilith Skrevet 6. desember 2007 #784 Skrevet 6. desember 2007 Iiiiiiiiiiiih! SÅ kult! Gratulerer! :juhu:
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #785 Skrevet 6. desember 2007 Åååå! Hva var det vi sa? Dette er spennende altså. Kom deg hjem og test skikkelig! Prøvde forresten å forklare det bilde greine i boka mi...
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #786 Skrevet 6. desember 2007 Tror jeg fikk det til nå... Her er hvertfall billig-testen jeg tok i dag.. Det er den tredje! I går tok jeg to.. Ville ikke helt tro det.. :rødme: Tror det fortsatt ikke... Jeg reiser forresten ikke hjem før i morgen.. Drar rundt 12.. Tror likevel jeg skal klare å vente. Kan 3 billige graviditetstester ta feil??
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #787 Skrevet 6. desember 2007 Da er du graviiiid da!!! :-D :juhu: Får det ikke helt til å stemme... Og at jeg skulle finne det ut her hos familien!!?? Rart jeg ikke har røpet det for mamma ennå, men jeg har bestemt meg for at kjæresten skal få vite det først :rødme: Kjæresten aner ingenting han.. Jeg har vært og kjøpt pappa-bok og et krus som er gravert med Verdens Beste Pappa på til han, som han skal få når jeg kommer hjem.. Gleder meg til å se uttrykket hans! :love: Det eneste jeg har sagt er at han skal få en liten ting av meg når jeg kommer.. Tror ikke han har en anelse!! Og det er jo ikke akkurat en liten ting... Håper bare alt er som det skal og at spiren sitter godt jeg
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #788 Skrevet 6. desember 2007 Ååååååååååååååååååååååååå Dette var jammen spennende :hoppe: :hoppe: Jeg merket heller ingenting annerledes, så det betyr ingen verdens ting. Men regner med du så en svak svak strek på billigtesten... Det gjorde jeg også, og med clear blue var det ingen tvil. Du er nok gravid :juhu: Gratulerer Lykke til med intevju også. Spennende her om dagen Jeg kjenner det jo inni magen at det av og til klemmer litt til, men det kjennes akkurat slik som når mensen er i anmarsj også.. Skal bli godt og betryggende å se Clearbluen i morgen.. Tusen takk! På tirsdag skal jeg faktisk på 2 intervju.. Håper jeg får en av dem!
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #789 Skrevet 6. desember 2007 Da sier jeg også gratulerer :juhu: :juhu: Kom deg hjem og få testet skikkelig nå da Hehe Ja, skal hjem i morgen så får vente til da.. Koser meg skikkelig med familien her, så tror nok tida fram til i morgen kommer til å gå fort. Men gruer meg litt til 2,5 time med bilkjøring Iiiiiiiiiiiih! SÅ kult! Gratulerer! :juhu: Tusen takk! :-D Vanskelig å tro det, og ennå vanskeligere å holde det helt for meg selv... Åååå! Hva var det vi sa? Dette er spennende altså. Kom deg hjem og test skikkelig! Prøvde forresten å forklare det bilde greine i boka mi... Der fikk jeg til bildet! Tusen takk! Tok bildet av alle testene jeg tok.. Har lagt ut den jeg tok i dag.. Tenker litt på at jeg har drukket litt alkohol på mandag og tirsdag kveld.. Kun et halvt glass rødvin, men likevel
jente 79 Skrevet 6. desember 2007 #790 Skrevet 6. desember 2007 Tror jeg fikk det til nå... Her er hvertfall billig-testen jeg tok i dag.. Det er den tredje! I går tok jeg to.. Ville ikke helt tro det.. :rødme: Tror det fortsatt ikke... Jeg reiser forresten ikke hjem før i morgen.. Drar rundt 12.. Tror likevel jeg skal klare å vente. Kan 3 billige graviditetstester ta feil?? Den så jo kjempeklar ut. Nå har ikke jeg prøvd den typen, men skal vel mye til for at tre tar feil pluss at mensen er forsinka samtidig De viser nok oftere falskt negativt enn falskt positivt tenker jeg Får det ikke helt til å stemme... Og at jeg skulle finne det ut her hos familien!!?? Rart jeg ikke har røpet det for mamma ennå, men jeg har bestemt meg for at kjæresten skal få vite det først :rødme: Kjæresten aner ingenting han.. Jeg har vært og kjøpt pappa-bok og et krus som er gravert med Verdens Beste Pappa på til han, som han skal få når jeg kommer hjem.. Gleder meg til å se uttrykket hans! :love: Det eneste jeg har sagt er at han skal få en liten ting av meg når jeg kommer.. Tror ikke han har en anelse!! Og det er jo ikke akkurat en liten ting... Håper bare alt er som det skal og at spiren sitter godt jeg Enig i at kjæresten bør få vite det først. Men skjønner godt det er vanskelig å ikke si noe. Det bobler vel i hele deg. Nei, så moro :juhu: Koselig måte å si det på :rødme: Gleder meg til å høre reaksjonen. Jeg kjenner det jo inni magen at det av og til klemmer litt til, men det kjennes akkurat slik som når mensen er i anmarsj også.. Skal bli godt og betryggende å se Clearbluen i morgen.. Tusen takk! På tirsdag skal jeg faktisk på 2 intervju.. Håper jeg får en av dem! Skjønner godt at du vil se Clearblue. Men jeg kan ikke skjønne at du kan få noe annet resultat To intervju også. Så spennende. Ålreit at du finner så mye interessant da. Da er mulighetene store for å finne drømmejobben Tenker litt på at jeg har drukket litt alkohol på mandag og tirsdag kveld.. Kun et halvt glass rødvin, men likevel Gjort er gjort... Et halvt glass er jo ikke så mye, mange som har gått på verre smeller enn det. Undertegnede inkludert. Etter to negative tester tenkte jeg at nå må det da være trygt... Bare hold deg unna fra nå av, så går det nok bra Gratulerer igjen :rødme:
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #791 Skrevet 6. desember 2007 Skal nok fint klare å holde meg unna alkoholen framover når jeg vet hva vi har i vente :rødme: Tror faktisk jeg skal klare å holde det hysj i 3 måneder, men jeg vet ikke om jeg vil holde det hemmelig for de aller nærmeste så mye lenger.. Jeg har til og med kjøpt bestemor og bestefar-krus til mamma og pappa i dag..!
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #792 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Foreløpige symptomer - med forklaringer:Tørr hud i ansiktet - kan skyldes værforandringene og kuldenMye på do for å tisse - kan skyldes at jeg drikker veldig mye vann (noe jeg gjør)Ofte korte rap som minner om en gulp (uten gulp) - kan skyldes kosthold Tja.. Så jeg vet ikke om symptomene jeg har kan være pga. graviditet eller noe annet.. Endret 6. desember 2007 av Simpleminded
Midnattsol Skrevet 6. desember 2007 #793 Skrevet 6. desember 2007 Den er jo klar som dagen den testen der, Simple!
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #794 Skrevet 6. desember 2007 Den er jo klar som dagen den testen der, Simple! Hehe Vet ikke helt om jeg tør stole på den ennå jeg har tatt 3 stykker som viser det samme.. Det er jo en grunn til at testene er billige! Også jeg som var bombesikker på at vi ikke var gravide denne perioden!!
Midnattsol Skrevet 6. desember 2007 #795 Skrevet 6. desember 2007 Det var jeg også...to ganger. Såeeeh...ta et hint
Midnattsol Skrevet 6. desember 2007 #796 Skrevet 6. desember 2007 Når det er sagt, så skjønner jeg deg veldig godt også. Den "dette-kan-ikke-stemme" følelsen. Jeg har den enda, og jeg kommer ikke til å tro det helt før jeg har fått det bekrefta fra lege. Så jeg skjønner deg.
jente 79 Skrevet 6. desember 2007 #797 Skrevet 6. desember 2007 Skal nok fint klare å holde meg unna alkoholen framover når jeg vet hva vi har i vente :rødme: Tror faktisk jeg skal klare å holde det hysj i 3 måneder, men jeg vet ikke om jeg vil holde det hemmelig for de aller nærmeste så mye lenger.. Jeg har til og med kjøpt bestemor og bestefar-krus til mamma og pappa i dag..! Ikke sant. Ganske enkelt da, må bare være litt flink til å finne på unnskyldninger Moro å fortelle det til de nærmeste. De kommer til å bli så glade :rødme: Skjønner godt det føles uvirkelig. Jeg synes fortsatt det er uvirkelig, til tross for at jeg har sett lille spire på et ultralyd bilde... Tror ikke det går ordentlig opp for meg før jeg merker spark...
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #798 Skrevet 6. desember 2007 :juhu: Den testen var veldig positiv!!! Skjønner at du vil ha clearblue for å bekrefte, men du er nok gravid, ja! Å, så moro! Var det ikke det jeg sa, litt lenger bak i boka, om at det var fullt mulig at du var gravid nå selv om du ikke følte noe? For akkurat sånn hadde jeg det også, trodde mensen var på vei og kunne ikke helt tro det... Jeg har nok synske evner Gratulerer!
Ella* Skrevet 6. desember 2007 #799 Skrevet 6. desember 2007 Du er GRAVID!!!! :) Ingen tvil, den testen er jo positiv som bare det!!!' Så moro! Gratulerer så mye, Simpleminded! Å, tenk så koselig det blir å komme hjem å fortelle kjæresten din denne nyheten..... :love: Igjen, gratulerer!!
~Mocca~ Skrevet 6. desember 2007 #800 Skrevet 6. desember 2007 du er jo gravid! Så utrolig spennende! Det er jo ingen tvil om at du er gravid!
Fremhevede innlegg