Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott at du har bare to vakter igjen på jobben! ;) Skjønner at du gleder deg til å slutte!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wohoo! Ikke lenge igjen nå! :juhu:

Kjenner godt til det med å ville forandre livet litt. Jeg kunne også godt tenke meg å bli litt mer friluftsmenneske, men det er vanskelig å komme i gang. Uansett er det fint med ambisjoner! Søndagsturer er en fin begynnelse :)

Skriver under på hva Lilith sier - det er ofte så vanskelig å komme i gang når man ønsker å endre. Det er ofte lettest å bare fortsette slik man alltid har gjort.

Men dersom du er bevisst på at du vil få det til, så går det nok så bra :)

Også må jeg jo :hoppe: litt for at det er så få timer igjen på jobben din!

Skrevet

I dag er vel den siste dagen på jobben for deg.

Må vel bare si GRATULERER. He, he. For jeg vet at du faktisk gleder deg å slutte i denne jobben.

Hvordan gikk det med det siste intevjuet? Fikk du jobben?

Og hvis du ønsker å komme mer i form er det viktigst med små endringer, og ikke for mange om gangen. Ellers kan det fort bli for mye og lettere å gi opp. Og det er kjempe bra at dere benytter søndager til turer. :tommelsmil: Ikke noe som er bedre enn det.

Håper du får en flott helg :klemmer: Og krysser fingre for positiv test.

Skrevet

Ikke lenge igjen, nå! Det blir bra! :tommelsmil:

Ha en fin helg!

Skrevet (endret)

God helg Simpleminded - håper du nyter siste dagen på jobb ;)

:klem:

Endret av MellonCollie
Skrevet

Nå er det bare 4 timer og 45 min til du er ferdig!

:duskedame:

Hurra! Da må du vel feire litt med brus :perebrus: siden IKM nærmer seg og man aldri vet? ;)

Friluftsdag med kjæresten høres ut som en veldig bra plan, dere kommer til å få det så koselig! Jeg tviler på at jeg får med meg min, men man kan jo aldri vite :lur:

God helg og første søndag i advent! :klemmer:

Skrevet
Så flott at du har bare to vakter igjen på jobben! ;) Skjønner at du gleder deg til å slutte!!!

:jepp: 4 timer igjen...

Skriver under på hva Lilith sier - det er ofte så vanskelig å komme i gang når man ønsker å endre. Det er ofte lettest å bare fortsette slik man alltid har gjort.

Men dersom du er bevisst på at du vil få det til, så går det nok så bra :)

Også må jeg jo :hoppe: litt for at det er så få timer igjen på jobben din!

Hehe :) Nedtelling her nå ja... Livsstil er vanskelig å endre men jeg fikk det til i fjor.. Så skled det selvfølgelig ut etter et halvt år.. Men nå vil jeg inn på det sporet igjen! Husker tilbake til den tida som en tid hvor jeg var fornøyd med alt! Mye pga. at jeg var i god form og kom meg masse ut av hus.. Vi får se etterhvert :Nikke:

Skrevet
Siste dag på jobb :danser:

God helg :klemmer:

Ja!!!! Gleder meg masse til å tre bena mine utfra her for godt :-D

God helg til deg også! :klem:

God helg Simpleminded - håper du nyter siste dagen på jobb ;)

:klem:

Takk.. Nyter tanken på at jeg snart er ferdig her jeg :)

:klem: tilbake!

Skrevet
I dag er vel den siste dagen på jobben for deg.

Må vel bare si GRATULERER. He, he. For jeg vet at du faktisk gleder deg å slutte i denne jobben.

Hvordan gikk det med det siste intevjuet? Fikk du jobben?

Og hvis du ønsker å komme mer i form er det viktigst med små endringer, og ikke for mange om gangen. Ellers kan det fort bli for mye og lettere å gi opp. Og det er kjempe bra at dere benytter søndager til turer. :tommelsmil: Ikke noe som er bedre enn det.

Håper du får en flott helg :klemmer: Og krysser fingre for positiv test.

Lite og små forandringer er tingen; skriver under på den :jepp: Intervjuet jeg var på på mandagen har jeg ikke fått svar fra ennå, men de lovte å gi svar i løpet av denne uka... Så nå begynner jeg og bli utålmodig!! :( Men den som venter på noe godt... ? ;)

Teste skal jeg forresten ikke gjøre før om en uke.. ;)

Ha en flott helg du også!

Ikke lenge igjen, nå! Det blir bra! :tommelsmil:

Ha en fin helg!

Det blir kjempebra!!! :-D

Ha en god helg du også Lilith! :klem:

Skrevet
Nå er det bare 4 timer og 45 min til du er ferdig!

:duskedame:

Hurra! Da må du vel feire litt med brus :perebrus: siden IKM nærmer seg og man aldri vet? ;)

Friluftsdag med kjæresten høres ut som en veldig bra plan, dere kommer til å få det så koselig! Jeg tviler på at jeg får med meg min, men man kan jo aldri vite :lur:

God helg og første søndag i advent! :klemmer:

Jaaa! :duskedame::danse::duskedame::danse: Feiring blir det i kveld kan du tro ;) Skal møte to tidligere kollegaer som også har sluttet her...

Friluftsdag er bra :Nikke: Det trenger jo ikke være den store friluftsturen hver gang.. Foreslå om han blir med på en ti-minutters gåtur!? Det er utrolig hvor godt det gjør innimellom :)

Siste dag på jobb! Dette går fint!

God helg!

Tusen takk! Tror dette blir kjempefint jeg :) Er hvertfall ferdig med vaskinga for dagen.. Nå er det kun kontorting og julepynt-ting å gjøre igjen... :)

God helg til deg også! :klemmer:

Skrevet

Ja, så var det endelig fredag og endelig siste dag på denne jobben!!

:hoppe: :banantroll: :hoppe: :banantroll: :hoppe: :banantroll: :hoppe: :banantroll: :hoppe: :banantroll:

I kveld skal jeg ut med to tidligere kollegaer - som også har sluttet her.. Skal bli kos med en skikkelig jentekveld :)

I morgen reiser jeg til familien på østlandet og skal være der en uke - så lenge jeg ikke har fått noen jobb innen den tid da ;) Og endelig skal jeg få kommet igang med julegave-shoppinga!!! :-D Jeg er veldig glad i å glede andre jeg :sjenert: Bruker heller penger på andre enn på meg selv, og juletida er jo høytid for å glede andre!! Jeg er også veldig glad for at jeg har så mange søsken som jeg har - da er det ennå flere å glede!

Følte nesten dette ble en takketale om alt jeg er så takknemlig for... Men skitt au! Det er jo snart helg! :)

Skrevet

Da er du ferdig i jobben!! :-D

Håper det dukker opp noe snart igjen, en plass du virkelig kommer til å trives.

Ha en fin fredagskveld. :klemmer:

Skrevet

Når er IKM forresten?

Kan man snart tillate seg litt :popcorn: spising? ;)

Skrevet
Da er du ferdig i jobben!! :-D

Håper det dukker opp noe snart igjen, en plass du virkelig kommer til å trives.

Ha en fin fredagskveld. :klemmer:

Da er jeg ferdig der for godt :Nikke: Det føles utrolig deilig :) Så var det bare det og finne seg en ny jobb.... På mandag tar jeg en ringerunde til vikarbyråene jeg er med i og sier at jeg kan ta en midlertidig jobb. Så får vi se om de har noe til meg.. Jeg gir hvertfall ikke opp! :klem:

Når er IKM forresten?

Kan man snart tillate seg litt :popcorn: spising? ;)

Hehe.. :fnise: Jeg skal ikke teste før til fredag, så IKM er litt før det ;)

Skrevet

Julaften nærmer seg med stormskritt! Og jeg må få kommet igang med julegavene.. samtidig som jeg må belage meg på å spare penger... Ikke lett når man ikke vet når man får en jobb.. :sjenert: Håper uansett jeg får en jobb i løpet av desember :sukk:

Nå er jeg på besøk hos familien min jeg. Det er så koselig og samles! Fikk samlet alle søsknene mine til frokost i dag, og vi koste oss skikkelig. Det er ikke alltid like lett å få dem opp, men det gikk fint i dag :) Jeg hadde gjort klar eggerøre og ferske rundstykker, så de var godt fornøyd med maten ;)

I dag tenkte jeg å lage litt julekort og sånn.. Nå er jo søsknene mine her og vi har jo god tid til å sette oss ned med sånne ting :) Foreldrene mine er avgårde på julebord og kommer ikke hjem før i kveld. Det skal bli godt å se dem igjen.

Nå nærmer det seg IKM og jeg er spent, men ikke overbevist om at noe har skjedd denne perioden.. Tror nok vi må inn i PP5 og satse på klaff.. Tiden vil vise :rødme:

:klemmer:

Skrevet

Det er koselig når familien samles :) Blir en skikkelig koseuke dette da? :) Du fortjener ei rolig uke med familie og venner etter å ha overlevd den teite jobben, som du heldigvis er ferdig med nå! :hoppe:

Alle dagbøkene jeg leser i nå skrives det om julekort, pynting til jul, julevask osv. Mitt mål er å finne fram adventslysestaken, og noen elektriske for å sette i vinduet.... :sjenert: Vask og pynt og laging av kort får komme senere.

Men dere andre er jo kjempeflinke :kose:

Håper du får til mange fine julekort! Mottakerne blir sikkert veldig glade, det er jo så fint å få julekort i posten :)

Skrevet

Hehe, jeg var også overbevist om at jeg IKKE var gravid den gangen jeg faktisk ble det. Så aldri si aldri.

Tar meg litt :popcorn: jeg.

Skrevet

:popcorn: Spennende fram mot fredag :popcorn:

Kose deg hjemme med familien. Godt å kunne nyte litt fridager av og til :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...