Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvordan går babylagingbusinessen ?:fnise:

Hadde du en fin helg?

:fnise: Det ble litt :sengekos: i helga, men ikke så altfor masse.. Vi hadde en nesten-krangel på fredagen som varte til lørdagen. Men alt var på grunn av en misforståelse.. Så det ble make-up :humpe: på lørdagskvelden :rodme:

Hadde ellers en kjempekoselig kveld! Traff svigermor og babyen hennes på søndagen. Fikk dullet og kost masse med han. Tenk at kjæresten har en lillebror som er 23 år yngre enn han?? Jaja.. Nå får han kanskje en lekekamerat også etterhvert..

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en herlig helg ja.. Mandagen fløy fort forbi, og nå er vi allerede godt ute i uka :)

Skyndtet meg inn en tur i går for å sjekke ståa til angelou, men ikke no' action der. Men nå som jeg var og tittet så kan det se ut som om fødselen er i gang! :-D Lykke til angelou! Detta går kjempebra :klemmer:

Vi håper på klaff denne måneden vi da.. Men kun tiden vil vise :) Prøver å ikke stresse så mye, men blir jo likevel til at vi tenker at vi kanskje burde :humpe: litt for ikke å gå glipp av egget.. :rødme:

Skrevet
:fnise: Det ble litt :sengekos: i helga, men ikke så altfor masse.. Vi hadde en nesten-krangel på fredagen som varte til lørdagen. Men alt var på grunn av en misforståelse.. Så det ble make-up :humpe: på lørdagskvelden :rodme:

Hadde ellers en kjempekoselig kveld! Traff svigermor og babyen hennes på søndagen. Fikk dullet og kost masse med han. Tenk at kjæresten har en lillebror som er 23 år yngre enn han?? Jaja.. Nå får han kanskje en lekekamerat også etterhvert..

:klem:

Godt dere fikk kost dere litt da. Får håpe det blir resultat av det :)

Godt dere ble venner igjen... Blir ikke helt det samme med pliktsex når man egentlig ikke er enige om noe...

Litt spesielt med svigermor med baby kan jeg tenke meg... Tror jeg hadde sett omtrent sånn ut :hakeslepp: hvis noen av våre foreldre hadde kommet og fortalt noe sånt... Men når yngste ungen noen av dem har snart er 27, så er det kanskje ikke så rart... :sjenert: Ganske lite sannsynlig med andre ord...

Skrevet
Jeg har hatt en herlig helg ja.. Mandagen fløy fort forbi, og nå er vi allerede godt ute i uka :)

Skyndtet meg inn en tur i går for å sjekke ståa til angelou, men ikke no' action der. Men nå som jeg var og tittet så kan det se ut som om fødselen er i gang! :-D Lykke til angelou! Detta går kjempebra :klemmer:

Vi håper på klaff denne måneden vi da.. Men kun tiden vil vise :) Prøver å ikke stresse så mye, men blir jo likevel til at vi tenker at vi kanskje burde :humpe: litt for ikke å gå glipp av egget.. :rødme:

Ja, spennende med angelou. Kanskje hun er i ferd med å bli mamma allerede... :sjenert:

Lykke til med å treffe egget. Får håpe du snart får positiv test du og :klemmer:

Skrevet
Ja, spennende med angelou. Kanskje hun er i ferd med å bli mamma allerede... :sjenert:

Lykke til med å treffe egget. Får håpe du snart får positiv test du og :klemmer:

Tusen takk :klemmer:

Satser på full klaff i denne prøveperioden, men tenker at vi kun er i PP4, og at det kan ta opptil ett helt år før det klaffer. Så jeg er forberedt på at TR dukker opp i begynnelsen av desember.. Kan jo trøste meg med at jeg dermed får kost meg med jule-øl :-D

Skrevet

Best å ha beina på jorda ja... Lett å ta av med prøvinga og så utrolig skuffende hvis det ikke går.

Men jeg skal krysse fingrene for at du må holde deg langtunna jule ølet ;)

Jeg har prøvesmakt Aass jule uten. Syntes nesten alkoholfritt juleøl var bedre enn alkoholholdig jeg da... :sjenert: Ikke så mørkt og mektig... :sjenert:

Skrevet
Best å ha beina på jorda ja... Lett å ta av med prøvinga og så utrolig skuffende hvis det ikke går.

Men jeg skal krysse fingrene for at du må holde deg langtunna jule ølet ;)

Jeg har prøvesmakt Aass jule uten. Syntes nesten alkoholfritt juleøl var bedre enn alkoholholdig jeg da... :sjenert: Ikke så mørkt og mektig... :sjenert:

Satser på at jeg også kan drikke alkoholfritt når desember setter igang.. Jeg liker egentlig ikke jule-øl, men holder meg til lys øl - den fra Tuborg er god syns jeg! Kun tiden vil vise hva slags øl jeg kommer til å drikke.. :)

Satser på full klaff for dere denne måneden jeg!

:)

Jeg også!! :-D

:klemmer:

Jeg også! :tommelsmil:

Tusen takk :kose:

Må bare finne EL først... :sjenert:

Skrevet

Det ordner seg uansett tenker jeg. Men moro om det ble alkoholfritt øl på deg også ;)

Synes det er godt med øl spesielt til julemat, da er det godt man har gode alkoholfrie alternativer... :)

Skrevet

Hvor er EL henne da?.. På kroppen min så føles det som om EL kommer en uke etter mens.. Er det normalt å få den så tidlig når syklusen er på 30 dager?

Hmm.. Har tatt EL-test de to siste dagene uten reaksjon på strimlen. Får jeg EL hver måned tro? Vet ikke om jeg har hatt EL noengang jeg...!? :forvirra:

Skrevet

God morgen! :vinke:

Lurt å ikke hausse seg opp altfor mye og stresse med prøvingen. Synes det virker som du har en fornuftig holdning til det hele jeg, Simpleminded! Når det er sagt, så krysser jeg alle kryssbare lemmer, :pls: til alle guder, og drysser masse babystøv ***** for at det skal klaffe for deg denne gangen!

(mer støv)

Skrevet
Hvor er EL henne da?.. På kroppen min så føles det som om EL kommer en uke etter mens.. Er det normalt å få den så tidlig når syklusen er på 30 dager?

Hmm.. Har tatt EL-test de to siste dagene uten reaksjon på strimlen. Får jeg EL hver måned tro? Vet ikke om jeg har hatt EL noengang jeg...!? :forvirra:

Aner ingenting om disse EL-testene. Har aldri prøvd dem. Men jeg prøvde av og til babyverden sitt verktøy for å anslå EL. I forhold til mine andre tegn på EL så stemte det ganske bra :)

En uke etter mens er jo ikke så unormalt... Jeg hadde ca 2 uker etter første dag av mens, og ca 2 uker før mens igjen...

Hva som er normalt ellers aner jeg rett og slett ikke... Har ikke peilig på alt dette... :sjenert:

Skrevet

Det er vel normalt at det er ca 14 dager FØR neste mens i alle fall. Og perioden fra EL til mens er alltid like lang hos hver enkelt. Dvs at det er perioden fra mens til EL som er varierende i lengde...

Så om man har rimelig stabile sykluser er det jo da lett å regne seg frem til EL. Har man ikke stabile sykluser, så blir det vill gjetting ;)

Skrevet

Mens eller ikke mens... EL eller ikke EL... Hmm.. Ikke lett det her :sukk:

Jeg antar at mine sykluser er på 30 dager, og jeg burde derfor ha EL i disse dager.. Men hvorfor føler jeg at jeg allerede er forbi EL da? :forvirret:

Skrevet

så gøy å lese at du ahr blitt prøver! Husker at vi hadde litt kontakt for en stund tilbake. Jeg fikk deg med på besøk til et annet forum, også stengte det og nå er jeg litt tilbake her igjen.. :)

Innom for å ønske deg lykke til :rødme:

jeg er jo selv på tjukken, og har fått termin på selveste 17.mai :flagg::gravid:

Skrevet
så gøy å lese at du ahr blitt prøver! Husker at vi hadde litt kontakt for en stund tilbake. Jeg fikk deg med på besøk til et annet forum, også stengte det og nå er jeg litt tilbake her igjen.. :)

Innom for å ønske deg lykke til :rødme:

jeg er jo selv på tjukken, og har fått termin på selveste 17.mai :flagg::gravid:

Hei Akila!

Jeg husker deg, men med et annet navn :) Fikk en PM fra deg for en tid tilbake om at du hadde en liten en i magen.. Så spennendes å høre at alt er bra! :-D

Hvordan er det å være gravid? Så gøy at det klaffet for dere allerede i september da.. Kan tenke meg følelsen når man ser streken på testen som viser at man er :gravid::)

Har du forresten fått din egen dagbok på KG?

Skrevet
Hei Akila!

Jeg husker deg, men med et annet navn :) Fikk en PM fra deg for en tid tilbake om at du hadde en liten en i magen.. Så spennendes å høre at alt er bra! :-D

Hvordan er det å være gravid? Så gøy at det klaffet for dere allerede i september da.. Kan tenke meg følelsen når man ser streken på testen som viser at man er :gravid::)

Har du forresten fått din egen dagbok på KG?

Å være gravid er topp! var litt sjokk med en gang, men har lagt seg over til glede nå:)

dagbok er ikke anskaffet ennå, jeg holder til på et annet forum, see... og sliter med å holde meg oppdatert bare der;)

men du er hejrtelig velkommen på besøk tilbake hvis du skulle ønske :jepp:

så du har blitt samboer nå??:)

Skrevet

Jepp! :Nikke: Nå er jeg samboer med en herlig mann og vi er i vår fjerde prøveperiode og håper på klaff snart.. :)

Koselig du tok turen innom! :klem:

Skrevet

Så var det torsdag, og nå er det hvertfall snart helg! :danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Skal bli deilig med en rolig helg... Jeg var litt utafor i sted.. Selv om sjefen ikke er her klarer han å lage ugagn fordet.. :( Prøver å ikke la han gå inn på meg, men det er ikke alltid like lett. :tristbla:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...