Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny bil da :tommel: Så spennende med flytting, tenk, snart bor du sammen med kjæresten din :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny bil da :tommel: Så spennende med flytting, tenk, snart bor du sammen med kjæresten din :rødme:

Tusen takk! Var og hentet den i dag tidlig og jeg er så stolt! :) Min første bil. Den var til og med vasket og støvsugd :)

Skal bli godt å endelig få en hverdag sammen med kjæresten... :rødme: Gleder meg til framtida sammen med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey you!

Vet du hva.... Hihi! jeg var ikke gravid forrige måned.. men gjett hvem som er på tjukka nå! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey you!

Vet du hva.... Hihi! jeg var ikke gravid forrige måned.. men gjett hvem som er på tjukka nå! :):)

Ojojoj! Gratulerer så mye! Det er utrolig mye som skjer for tida altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor fort babysyke jenter som egentlig ikke prøver å få barn kan bli gravide altså :ler:

Så sant så sant :) Nå får vi bare håpe brannbilen kommer denne måneden også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer med bil! (må jo gratulere nå som du har fått den også)

:jepp:

Tusen takk! :) Ja, den er liten, grønn og litt konete ;) Men jeg liker den jeg... Kjæresten fikk også prøvd den litt i helga, og han var nok imponert over hva jeg hadde fått for den prisen..

Siste dag på jobb her i morgen... Så nå nærmer det seg ja! Det er opplæring på jobb for tiden, så det er lite jeg får sittet på KG dessverre. Men titter innom en liten tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at du har vært borte litt.

Men du er unnskyldt. :)

Håper du får det fint på den nye jobben.

Du har nå ny jobb og du flytter med kjæreste, samt ny bil.

Jøss, du har virkelig fornyet deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at du har vært borte litt.

Men du er unnskyldt. :)

Håper du får det fint på den nye jobben.

Du har nå ny jobb og du flytter med kjæreste, samt ny bil.

Jøss, du har virkelig fornyet deg selv.

Ja, her er det full fornying på gang! Men til sinns er jeg den samme som før heldigvis :) Det går supert med kjærligheten og jeg er overhodet ikke bekymret for å kjøpe hus sammen med han nå som jeg har sett hvordan han fungerer i flytte-sammenheng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det snart siste dagen her i byen... I kveld er det siste dag med vasking, og så reiser jeg etter jobb i morgen. Det er utrolig mye som skjer for tiden! Vi er med og byr på hus, og skal legge inn nytt bud i morgen klokka ni da fristen går ut halv ti på det budet som ligger inne... Puh! Vi krysser fingrer og tær for at vi får huset :danser:

Skal nok klare å rekke en tur innom KG i morgen før jeg reiser :):klem1:

Fjernet transen ;)

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommel: JA!!!! Vi fikk huset! Med 250 000,- over takst. Noe som ikke er så veldig sjeldent i disse tider... Men puh! For ett kappløp! :hår: Budrunden startet klokka ni og klokka halv ti var alt avgjort og vi vant på det fjerde budet vårt :danser: Det føles helt fantastisk! Hvis vi er heldige får vi flytte inn allerede i midten av juli.

Etter jobb er det rett hjem og ferdig-gjøre leiligheten jeg skal flytte ut av og deretter brumme avgårde i bilen min :) I perioden fram til vi får flytte inn i huset er vi så heldige å få bo hos besteforeldrene til kjæresten. Vi får en egen etasje i huset der, så det blir jo litt privatliv hvertfall ;)

Kan hende jeg dukker opp her innimellom, men har nok ikke eget internett før jeg flytter inn i huset i midten av juli. Inntil videre; ha det fint! :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

Det var flotte nyheter.

Hvordan er huset? Hvor mange rom? Hvor mange kvm? Osv.

Huset er kjempeflott! Lite, men koselig og plass til hvertfall ett barn ;) Stue og kjøkken i ett. To soverom i første etasje, og ett rom på hemsen. Egen garasje, pluss stor parkeringsplass og stor bod/lagrinsplass. I tillegg er det en kjempeflott terasse med sol hele dagen, så der blir vi nok en del timer i sommer ;)

I kvadratmeter er den kanskje 70?.. I salgsrapporten så er det to rom som ikke er medregnet.

Det kommer til å bli en super sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg vært borte lenge nå! Off, får abstinenser av å ikke være på nett jeg... For tiden bor jeg og kjæresten hos besteforeldrene hans, og som dere vet så er ikke internett første-prioritet hos de eldre ;) Men jeg fortviler ikke... Fredag 13. juli flytter vi inn i huset vårt (Ja, det er vårt nå :danse: Var på kontraktunderskriving i dag!)

Ja, da er jeg på den nye jobben og er snart ferdig med den første uka her.. Det føles utrolig rart å ikke ha det gamle og vante rundt meg, og i tillegger det kjøreavstand til alt av butikker, jobb osv... Men sjøen er heldigvis nærme! Det gjør godt. Og kjærligheten blomstrer som aldri før :hjerter: Det føles nesten uvirkelig å kunne tilbringe hverdagen sammen.. Men veeeldig godt :hjerter_rundt:

Bare inne og hilser på.. vet ikke hvor mange ganger jeg får vært innom før vi får eget internett i huset, men skal prøve å titte innom så fort jeg får mulighet.

Inntil videre masse :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se at du trives i din nye tilværelse. :icon_lol:

Så dere flytter til leiligheten fredag den 13? :redd:

Det er ingenting å være redd for. Vi flyttet i vår leilighet på en fredag den 13. Og det har gått kjempe greit for oss.

Herlig å se at du er i en god periode nå. Og jeg kjenner meg igjen i det du sier om kjærligheten. Sånn var det også for oss når vi kjøpte leilighet. Det var den lykkeligste året i hele mitt liv. Man svever på en rosa sky, og gleder seg til å komme til sitt eget hjem og til sin kjære. :hjerter_rundt: Nyt den tiden. Den er fantastisk.

Hvordan var den første uken på jobben? Mange på din alder der?

Ha en flott helg.

Endret av May Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å se at du trives i din nye tilværelse. :icon_lol:

Så dere flytter til leiligheten fredag den 13? :redd:

Det er ingenting å være redd for. Vi flyttet i vår leilighet på en fredag den 13. Og det har gått kjempe greit for oss.

Herlig å se at du er i en god periode nå. Og jeg kjenner meg igjen i det du sier om kjærligheten. Sånn var det også for oss når vi kjøpte leilighet. Det var den lykkeligste året i hele mitt liv. Man svever på en rosa sky, og gleder seg til å komme til sitt eget hjem og til sin kjære. :hjerter_rundt: Nyt den tiden. Den er fantastisk.

Hvordan var den første uken på jobben? Mange på din alder der?

Ha en flott helg.

Første uken i ny jobb har vært slitsom men lærerik. Det er mye å fordøye i begynnelsen men jeg liker å lære jeg da, så jeg suger til meg alt av nye ting jeg lærer. Og nå i begynnelsen lærer jeg jo noe nytt hver dag :)

Her er det mange unge folk ja, og jeg har følelsen av at jeg kommer til å trives godt etterhvert som jeg får en god rutine på ting og føler meg mer komfortabel og trygg med det jeg gjør. Neste fredag er det personalfest så da får en litt større begrep på hvem som jobber der. :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...