Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

[quote name=T__|:)|__S' date='10.05.2007 (12:28) ]Hei!!

Gratulerer med jobb! Det var koselig å se at du fikk en!  :)

Håper alt går bra elelrs (noen som det virker det gjør=)

ha en fortreffelig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du synes det er stusslig å flytte fra vennene dine, jeg er den som har blitt flyttet fra i og med at jeg ble værende i byen jeg studerte i, og savner vennene mine innimellom. Men, jeg har god kontakt med mange av dem, spesielt i disse msn og facebook tider :)

ha en fin dag :klem:

Ja, det blir trist :( Men kommer forhåpentligvis til å se dem en del i sommer og ja heldigvis for internett! :-D

Ha en super dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som skjer for tida. Tre dager med overtidsjobbing i uka. Hmmm... Blir ikke mye igjen av dagene til å pakke og gjøre seg klar til å flytte på seg! Hvordan skal dette gå? :forvirret:

I kveld er det jentekveld med skravling, pizza, brettspill og vin - så da går en kveld bort. I morgen er det spilling på torvet med korpset.. Resten av helga må jeg bruke på å pakke ned litt, så fremt jeg får tak i noen esker jeg kan pakke ned i..

Det ble ingen bil i denne omgang :grine: Men om jeg hadde valgt bilen jeg var å så på så hadde jeg kunnet risikert en biloperasjon på 3-4000 kroner, og den sjansen var jeg ikke villig til å ta! :overrasket:

Nå må jeg sette opp en handleliste for pizzaen vi skal ha i kveld. Mine pizzaer blir som regel veldig smakløse; altså, det blir lite smak i pizzaene jeg pleier å lage selv. Noen som har forslag til smakstilsetning i pizzasausen eller fyllet? Mottas med takk :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan foreslå oregano som krydder på pizza. Noen sier at den tørkede er best, jeg liker best den ferske. Og syns oregano gir en veldig bra smak.

Når er det du må flytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan foreslå oregano som krydder på pizza. Noen sier at den tørkede er best, jeg liker best den ferske. Og syns oregano gir en veldig bra smak.

Når er det du må flytte?

Jeg må flytte 31. mai. Dette er siste dagen i denne jobben. Så er det rett i ny jobb 1. juni. Puh! Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med soveplass ennå... Men har jo alltids venninner å sove hos. Senga mi blir jo flyttet fra leiligheten helgen før... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å bli stressa! Etter en deilig og avslappende helg (uten kjæresten som er syk :() så føler jeg at tida begynner å bli knapp på å finne en leilighet! Jeg skal flytte alle sakene over i pinsehelga, men jeg må jo ha et sted å flytte tingene... Det er alt fra store møbler til masse esker med diverse saker. Litt smånervøs nå :overrasket:

Må nok begynne å ta saken i mine egne hender snart tror jeg. Han har forhørt seg med naboer og diverse, men ikke noe hell så langt.. Det ordner seg sikkert, men jeg kjenner på hele kroppen at ting begynner å haste litt nå. Drømte til og med om gresshoppe her om dagen! Og ifølge drømmetydningen symboliserer det forvirring og vanskeligheter.

:hakeslepp:

Jobbe videre nå...

:klem: til alle som er innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å leie en lager for en kortere periode hvor du kan ha tingene dine? Bare til du finner en bedre sted å ha dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det kunne kanskje vært en god ide... Men vi bør ha funnet en leilighet til 1. juni... *Krysser fingrene* nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går i ett for tida! Det ikke så mye jeg rekker å komme innom KG heller...

I går jobbet jeg i 11,5 time i strekk. Så når jeg kom jeg var jeg omtrent kaputt :Gjesp:

I dag skal jeg bake kake rett etter jobb og ta med denne på min siste korpsøvelse der jeg bor (skal være med på 17. mai, men deretter er det stopp :() Blir trist å forlate korpset jeg har spilt i i 2 år nå. Så det er ikke bare venner og jobb-kollegaer jeg forlater..

Spise litt nå, og jobbe videre.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har hatt en super 17. mai! Det har hvertfall jeg! Selv om dagen gikk i ett... :roll:

Men nå er den over og jeg er klar for helg! Skal bli godt å se kjæresten etter 2 uker fra hverandre :):hjerte: Vi skal se på leiligheter, og forhåpentligvis så finner vi en som begge liker. For neste helg er det flyttehelg :hakeslepp:

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her går det fort i svingene! I helga fikk vi hilst på en liten nyfødt en (kun 2 uker gammel!), og jeg ble overrasket over hvor liten han var! :babygutt: Akkurat som en liten dukke :) Og jeg fikk ikke mindre lyst på en liten en selv akkurat...

Vi har bestemt oss for å kjøpe forresten! Vi var og tittet på et lite hus, og begge falt pladask. Så nå krysser vi fingrene for fullt og håper vi får det :tommel: Budrundene starter til onsdag :hakeslepp:

Klarte å miste mobiltelefonen på bussen i går, så den har nok blitt stjålet. Har ringt både busselskapet og forsikringsselskapet som ikke kan hjelpe meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer det seg sakte men sikkert flyttedag og jeg får være sammen med kjæresten hver dag! :) Det gleder jeg meg veldig til.

Det blir bil på meg denne uka forresten! Morfar har vært så snill og funnet en veldig grei bil til meg, så nå er det bare å få lånet i orden så er den min!

I kveld er jeg sliten og trøtt så det blir nok en tidlig kveld.. Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med bil! og forhåpentligvis kan jeg snart gratulere med leilighet også! :jepp:

Tusen takk! :)

Ja, det er spennendes tider det her. Var oppom med dokumentene til forhandleren i dag, og fikk kjøpskontrakt. Kanskje jeg har bil allerede fra i morgen av!?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i kveld ja.... Etter jobb gikk jeg avgårde for å få tak i flytte-esker. Endte opp på binders og fikk handla med meg 5 stykker. Det var nok å bære på den halve timen jeg hadde å gå hjem. Etter dette har jeg bare pakket, pakket og pakket.

Tok meg en løpetur mellom slagene, og har til og med rukket en dusj, men nå fortsetter pakkinga.

Og heldigvis fikk jeg tilsendt nytt simkort i dag, og kan endelig ta i bruk mobiltelefon igjen! Man vet ikke hvor avhengig man er av noe før man mister det!... Mobilen er min kontakt med omverdenen, og ikke minst kjæresten. Han har ikke tilgang til internett, så det har vært vanskelig de siste dagene nå. Men nå er jeg tilbake! :-D :hjerter:

Nå er det snart kvelden på meg! Sove godt! :klem1::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med videre pakking og flytting

Og gratulerer med bilen.

Tusen takk! :) Ja, pakkingen er i full gang. I morgen kveld er det siste innspurt og jeg har invitert noen venninner over til å hjelpe til med pakkingen. Tenkte vi kunne kose oss med noen øl og bestille en pizza samtidig, så blir det mye koseligere å pakke. Og det blir kanskje siste kvelden med dem før jeg flytter, så vi må få skravlet litt også ;)

Ha en fortsatt fin dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...