Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Du er så rask til å skrive i dagboken min, Simpleminded. Det er så koselig. Kan liksom alltid regne med at du svarer. Derfor syns jeg du fortjener en blomst.

:smilyblomst:

Så bra at du har fått ny jobbintervju. Lykke til med den.

Ha en GOD HELG og kos deg i dette fine været.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så er det endelig fredag og formen er heldigvis betraktelig bedre, og jeg kan dermed konkludere med at det blir fest på meg i kveld :-D :vin:

Sitter å venter på fredagskosen på jobb nå jeg... Håper det er noen som har bakt! Og så håper jeg at den blir satt fram snart.. Begynner å få litt abstinenser kjenner jeg :overrasket:

I morgen kommer kjæresten! :rødme: Skal bli godt å se han igjen. Håper han har lyst til å lage middagen til oss i morgen.. Jeg har en tendens til å kjenne det på kroppen når jeg har drukket dagen i forveien... :tristbla:

Ønsker uansett alle som er innom en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så rask til å skrive i dagboken min, Simpleminded. Det er så koselig. Kan liksom alltid regne med at du svarer. Derfor syns jeg du fortjener en blomst.

  :smilyblomst:

Så bra at du har fått ny jobbintervju. Lykke til med den.

Ha en GOD HELG og kos deg i dette fine været.

:dagens-rose:

Tusen takk for blomsten :-D Du gjorde nettopp dagen min enda bedre! En riktig god helg til deg også May Helen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Der var det 4.de jobb-intervjuet over. Jeg får vite neste uke hvordan det gikk, så nå går jeg og venter i spenning :)

Til søndag er det konfirmasjon til lillebror så i helga blir det familie! Gleder meg til å se dem igjen... Etter jeg flyttet for snart 4 år siden er det blitt altfor lite familie på meg pga. avstanden på nesten 5 timer. Men gjør mitt beste for å opprettholde kontakten. Når jeg flytter til kjæresten blir det kun 2 timers avstand til dem. Da får jeg nok se dem oftere enn jeg gjør nå..

Håper alle andre har hatt en deilig 1. mai! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får den jobben. Jobb intervjuer er slitsom. Du får hvile litt nå og kose deg med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får den jobben. Jobb intervjuer er slitsom. Du får hvile litt nå og kose deg med kjæresten.

Takk for det! Kjæresten kommer på lørdagen så da blir det både familie og kjæreste på meg :)

Tenker jeg legger meg litt nedpå nå etter jobb ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får jobben - kos deg i konfirmasjon i helga da - håper været holder så bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får jobben - kos deg i konfirmasjon i helga da - håper været holder så bra :klem:

Ja, får håpe været holder :)

Satser på at jobben går i boks, men har ingen forventninger..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb!

Tilbudet om jobb står fram til mandag, og jeg planlegger å ringe i kveld for å godta når jeg sitter på bussen på vei til familien på østlandet :)

Tilbudet gjelder 80% de to første månedene deretter 100%. Dette er jo helt supert! Da kan jeg få følelsen av å ha litt ferie denne sommeren hvertfall :-D

Ahh! Deilig!.... Ikke mere jobb-intervju på en stund! :) Og det beste er at jeg går rett fra denne jobben til den nye.

31. mai er siste dagen i nåværende jobb, mens 01. juni er første dagen i ny jobb :smilbla:

Her er det fest! :vin::tommel::danse::digge::briller:

Bli med da vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:  :hoppe: Hurra

:tommel:

Gratulerer - så bra!!!!!

GRATULERER!!!

:vin:  :blomst:  :gratulerer:  :bursdag:  :ler:  :hoppe:  :storfot:  :perebrus:  :pippi:  :klovn:  :flekke:  :digge:  :danse:  :briller2:  :hoppe:

Thihi :sjenert:

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer

Det var en kjempe nyhet. Nå har du en unnskyldning til å feire litt i helga.

God helg.

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og feire har jeg gjort! :) Dro til familien på fredagen og var der hele helga siden lillebror skulle ha konfirmasjon på søndagen. Kjæresten og noen flere familiemedlemmer dukket opp utover lørdagen, så da ble det fest! :danse: Vi er en livlig familie som trives i hverandres selskap og alltid har noe å diskutere. Kjæresten har kommet seg godt inn i rekken heldigvis. :)

Nå er det overtid på gang! Snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle gratulasjonene! Glemte det litt bort i gledesrusen :sjenert:

I dag har dagen gått som et skudd. Nå skal jeg straks avgårde for å se på bil :) Skal bli greit med en egen bil nå som jeg skal flytte ;)

Ønsker alle som er innom en flott tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker så godt Nissan Micra! Og jeg falt totalt for den sorte lille saken som jeg prøvekjørte! :reise: Men det var en brummelyd som hverken meg eller morfar likte, ellers var den tipp topp!. Dersom han får fikset opp i det, skal jeg ha bilen og får den på fredag :klappe:

Puh! Det er mye å gjøre for tida! Både på jobb og hjemme.. Her på jobb går det mye overtid pga. opplæring, mens hjemme må jeg sette i gang med å pakke. Samtidig med dette skal jeg da også prøve å få tid sammen med vennene mine før jeg flytter fra byen... Blir trist å reise fra dem :grine: Men får håpe vi klarer å opprettholde kontakten med avstanden på 2 timer. Tiden vil vise! Jeg skal hvertfall gjøre mitt!

Ønsker en fortsatt flott onsdag til de som er innom! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Gratulerer med jobb! Det var koselig å se at du fikk en! :)

Håper alt går bra elelrs (noen som det virker det gjør=)

ha en fortreffelig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du synes det er stusslig å flytte fra vennene dine, jeg er den som har blitt flyttet fra i og med at jeg ble værende i byen jeg studerte i, og savner vennene mine innimellom. Men, jeg har god kontakt med mange av dem, spesielt i disse msn og facebook tider :)

ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...