Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Tusen takk!

Men jeg fikk ikke jobben.... :sur: Har dere noen gang hørt om en "produktivitetsanalyse"? Denne måtte jeg fylle ut etter intervjuet (som for øvrig varte i over en time), og fikk beskjeden om at jeg kom til å få tilbakemelding i løpet av samme dag. Men fikk faktisk jobb-tilbud av dem, da jeg var en de absolutt ville ha i bedriften sin.. Men dette var altså på en annen stilling enn den jeg hadde søkt på, og derfor ikke interressant for meg.

Uff, kjenner at jeg blir psykisk utslitt av et jobbintervju. En skal vise seg fra sin beste side samtidig som man må passe på å si de riktige tingene. Og så må man være forsiktig med å ikke gjenta seg selv. Nå som jeg har vært gjennom noen intervju, så begynner jeg å bli mer obs på hva jeg kan si, og ikke si. Dette hjelper jo litt, men føler meg aldri komfortabel som jobbsøker på jobbintervju må jeg si... Gleder meg til denne perioden er over!

I dag er det fredag og jeg får endelig en hel helg sammen med kjæresten igjen :) I kveld skal han komme til ferdig middag.... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Ååå, er så deilig å lese her inne på fredagene :) Kjenner nesten spenningen og forventingene til dere skal sees igjen :ler:

Jeg driver mye på med produktivitetsanalyser for tiden, men det er i forhold til produksjon (tjeneste) og regnskap og budsjetter. Aldri hørt om det i forhold til jobbintervju..? :klø:

Ha en koselig helg, Simpleminded! Hva står på menyen i kveld?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, er så deilig å lese her inne på fredagene :) Kjenner nesten spenningen og forventingene til dere skal sees igjen :ler:

Jeg driver mye på med produktivitetsanalyser for tiden, men det er i forhold til produksjon (tjeneste) og regnskap og budsjetter. Aldri hørt om det i forhold til jobbintervju..? :klø:

Ha en koselig helg, Simpleminded! Hva står på menyen i kveld?

:klem:

Jo i kveld hadde jeg tenkt til å overraske med en god kyllingsalat og hvitløksbaguetter til (jeg elsker hvertfall denne retten!).. Men er litt redd for at det ikke slår an så vurderer å prøve meg på noe annet.. Han er hvertfall alltid fornøyd med maten min! Og siden han er så glad i meg som han er, så tilgir han meg nok dersom kyllingsalaten ikke skulle falle i smak...

Veien til mannens hjerte går ikke gjennom magen i vårt tilfelle, får vi håpe! ;)

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til hverdagen og ned på jorda igjen.... :( Men sånn er det. Helga går så altfor fort! Men jo fortere dagene går jo fortere går det fram til meg og kjæresten flytter sammen :)

I helga har vi storkost oss! Vi rakk til og med å ta turen innom Dyreparken :-D Og ja, vi har selvfølgelig også kost oss med :humpe::rodme: Nå som våren er kommet kjenner jeg på hele kroppen at jeg er forelsket og kunne godt tenke meg å ha kjæresten oftere enn det vi har oss nå ;) Det skal vi nok få gjort noe med i sommer ja!

I dag er det en deilig mandag... Mye å gjøre på jobb, så da går heldigvis dagen fort. Og så er det hjem og slappe av, kanskje ta en joggetur og kose meg resten av kvelden. (Pleier å gjøre minst mulig på mandagene da dette som regel er den eneste kvelden i uka jeg ikke pleier å planlegge noe)

:klem:

Endret fargen på teksten til vanlig ;)

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det tirsdag.... Sitter på jobb og fryser :fryser: som jeg alltid gjør. Etter at hele avdelingen ble flyttet er jeg så heldig å bli plassert rett under en luftventil, og fra første dag jeg flyttet hit har jeg altså sittet å frøset. Så trivselen på jobb er ikke så særlig bra for tida. Dessuten kjenner jeg at halsen begynner å verke. Jaja, det er ikke noe mer å gjøre med det. Jeg har gitt beskjed og sagt ifra om at det påvirker trivsel og arbeid og nå helsa...

Jeg har forresten fått ny avatar! :) Liker den veldig godt (selv om det er mannehender som holder på lyset.. :ler: ).

I går var jeg faktisk ute å jogga, etter en deilig halvtime i solariumet :) Så fikk jeg samtidig tatt turen innom mormor. Det setter hun alltid pris på. Resten av kvelden brukte jeg foran pc-en. Fikk til og med skrevet noen søknader! Håper snart på full klaff jeg... Er ganske så lei av å tømme meg helt på jobbintervju... Hittil har jeg vært på 3 stykker, og fikk klaff på to av dem. Den ene takket jeg nei til da lønna ikke var til å leve av (kun 211 000,- i året brutto!), på den andre fikk jeg tilbudt en annen jobb enn den jeg søkte på og takket derfor nei (gjaldt en lavere stilling og med oppstart så sent som i august). Den tredje ble jeg nummer 4 av totalt 50 (kun 12 inne på intervju). Så alt i alt vil jeg si at jeg har gjort noen greie jobb-intervju. Men blir helt utmattet av det..

Håper dagen på jobb går fort i dag jeg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææææ! Nå har jeg fått skikkelig babyabstinenser igjen! Klokka tikker fælt om dagen må jeg si... :babysmokk:

Jeg vet at man ikke skal ta for lett på det å ha barn, men av og til rykker det nesten til i kroppen min og jeg får lyst til å si til kjæresten min: "Ja, vi gjør det!" Altså ikke :humpe: men :gravid::)

Men nei.. Nå får jeg heller se fram til en herlig sommer sammen med kjæresten. Kald pils ute og skjærgårdsidyll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og riktig god morgen! Hvis sjefen min ikke gjør noe med den kalde vifta nå snart, så må han regne med at en av hans ansatte blir syk! I tillegg går jeg rundt med konstant kvalme som jeg tror skyldes den vonde halsen min :( Jeg syter og klager litt i dag, men må bare få det ut her på KG..

Ønsker alle som er innom en flott onsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb intervju er slitsom.

Jeg husker den tiden når jeg gikk på intervjuer. Den siste jeg var på så holdt vi på i 3 timer. Jeg var helt knekt etterpå.

Samboeren har også vært på en intervju i går. Han var også utrolig sliten etterpå men han følte at det gikk ganske bra.

Som du selv sier, så føles det at du utleverer deg selv totalt. det er ganske krevende. har du fått noen spørsmål som du mente var upasssende?

På denne jobben så selv om de ikke har lov å spørre om jeg er gravid så lurte de på om jeg tenker på familie. :ler: Jeg sa bare at jeg hadde ikke hastverk. Men sånne spørsmål er bare litt dumme syns jeg, for det er ikke sikkert at folk svarer ærlig og selv om de lyver så kan ikke arbeidsgiver gjøre noe med det i ettertid. Så da er det sikkert lurest å ikke spørre om sånt.

SÅ rart at sjefen din ikke gjør noe med den vifta. Det er en så direkte påvirkning av arbeismiljøet ditt at det bør gjøres noe med den umiddelbart. Eller så får du si at du ikke kommer på jobb før det er ordnet. ;) Tenker at han endrer tempo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobbintervju har de aldri stilt noen spørsmål jeg ikke har ønsket å svare på hittil heldigvis. Men liker ikke å måtte tenke gjennom alt jeg svarer før jeg sier det... Off... Slitsomt ja :sjenert:

Nei, på jobben får det bare stå til. Kjenner på kroppen at jeg brygger på noe nå, så det får bare komme så jeg blir ferdig med det :) Jeg har gitt beskjed på jobben, og det er inget annet å gjøre enn å vente på ett deksel til vifta som kan styre lufta en annen vei. Det er ikke bare meg dette vil gå utover da det vil påvirke arbeidsmengden til de på jobb..

I kveld har jeg ikke gjort noe som helst fornuftig! Jeg har bare slappet av, spist litt nøtter og drukket vann mens jeg har sittet foran pc-en.. Hmm.. Ikke særlig fornuftig i kveld nei.. :riste:

Håper dere andre har fått mere ut av kvelden enn meg... Føler meg ikke bra.. :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende hverdag ja! Av og til føles det bare som om tiden står stille.. Når jeg får en kveld helt for meg selv så blir jeg helt daff og doven, og formen blir ikke nødvendigvis bedre av å gjøre ingenting... :overrasket:

Dagen i dag har gått sakte syns jeg. Hele uka faktisk! Så det skal bli godt med helg i morgen :) På fredag er det fest med korpset og på lørdag kommer kjæresten. Jeg har en deilig helg foran meg. Fikk nettopp telefon om jobbintervju på onsdag nå også, så det blir spennendes :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er formen i dag? :troest:

Formen kunne vært bedre... Men også dårligere! Så jeg kommer meg opp på jobb hvertfall :):klem:

Håper formen holder seg noenlunde bra idag :klem:

Jepp! Den holder seg bra foreløpig *krysse fingrene* for at formen holder helt fram til onsdag når jeg skal på jobbintervju :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Håper du kommer det helt til hektene igjen på null komma niks!

Grattis med jobbintervju! :hoppe:

Skal krysse fingrene for at det er en superduperjobb du vil ha, og at du får den uten problemer. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer det helt til hektene igjen på null komma niks!

Grattis med jobbintervju! :hoppe:

Skal krysse fingrene for at det er en superduperjobb du vil ha, og at du får den uten problemer. :Nikke:

Tusen takk! :klem: Håper selvsagt på å få jobben selv om det ikke er drømmejobben det er snakk om :) ..

Spennende med jobbintervju da :)

Kos deg i helga :klem:

Jepp! Det blir spennendes :) Håper bare intervjueren er en jeg kan føle meg komfortabel med.. Ha en riktig god helg du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...