Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Det ble ikke noe av nedtellingskalenderen i dag. Tida flyr når man endelig har en rolig kveld for seg selv! Har nettopp fått skrevet noen søknadet og tittet litt på facebook. Ellers har kvelden bestått av tv-titting og rydding/vasking i leiligheten. Deilig å få unnagjort litt :)

Tenker det blir en nedtellingskalender når det er cirka en måned igjen... Nå savner jeg bare gutten min jeg. Han skriver melding og sier han koser seg med fotballkamp og øl, men at han hadde kost seg mere med meg i armkroken :rodme: Ja, jeg er håpløst forelsket.. :hjerter_rundt:

Noen som vet når man kan begynne å ta folat forresten? babyklar ja...

Nå er det straks sengetid for meg.. Sove godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger vel ikke begynne å ta folat før du begynner å prøve? Jeg begynte å ta den dagen jeg slutta på pilla jeg, men det er ikke farlig å ta det tidligere heller. Det du ikke har bruk for tisser du bare ut igjen ;)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg litt med folaten hvertfall :) Vil liksom bare komme igang jeg nå da.. Men må være tålmodig. Har bestemt meg for å nyte tiden sammen med kjæresten i sommer, så da blir det ikke baby før sommeren er over hvertfall :) Men det er en herlig tanke å tenke på at jeg kanskje er en mori 2008 :-D

Ha en superfin dag du også angelou! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt, Simpleminded! :klem:

Og takk for at du legger igjen sånne koselige hilsner i dagboka mi! :-D

:kose:

God morgen Svimle! Og takk i lige måde :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Sliten i dag ja...

Gårsdagen brukte jeg stort sett å gå... Gå, gå, gå og atter gå.. Men gjorde det meste i selskap med noen, så det var egentlig ikke så ille :) Men kan trygt si at jeg kjenner det i dag ja!

Etter jobb bar det rett hjem og skifte om, ble deretter plukket opp av venninna mi og valpen :) Så var det ut å gå.. Og turen til gikk bare oppover og oppover og jeg trodde aldri det skulle ta slutt. Men etter en time nådde vi toppen. Der kunne vi notere i en bok at vi hadde vært der, samt å nyte den vidunderlige utsikten over byen.. Pga. mye skravling på veien så føltes det ut som om turen gikk raskere enn det den egentlig gjorde. Totalt brukte vi 2 timer fram og tilbake - herlig! Nå er hvertfall trenings-sesongen i gang for min del! :trene:;)

Kvelden koste vi oss med kyllingsalat og hvitløks-smørbrød :sikle: Og naturlig nok gikk jeg også hjem og brukte en god halvtime på det.. Så man kan trygt si at jeg fikk unnagjort trening for minst to dager i går ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å være alene i helgen :( Kjæresten er hjemme for å trene opp beinet sitt etter operasjonen, og jeg tar det kuli på sørlandet.. Savner han jeg... Har likevel fått kost meg masse :-D

Kvelden i går tok jeg noen pils med ei venninne mens vi skravlet og koste oss med nachos-chips. Mens i dag møtte jeg ei venninne i byen hvor vi fikk spist is, skravlet og kost oss i sola :)

I kveld skal jeg bare kose meg! Masse... Med Enchiladas (noe tacolignende greier). Klarer meg fint alene jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ideelt sett, så bør en kvinne burde ta folat 3 måneder før hun blir gravid og fortsette med de i hvert fall de 3 første måneder av graviditet.

Min lege sa til meg at hun mener at alle kvinner som ikke bruker prevansjon bør ta folat.

Jeg begynte så smått med folat fra nyttår, ca annen hver dag. Og begynte å ta det hver dag fra første pillefri dag.

Så flink du er til å gå. Jeg har hund, og prøver å gå litt lengre turer med hunden i hvert fall i helgene. Jeg syns det er fint å gå, men hadde ikke gjort det hvis ikke jeg hadde hund. Liker liksom ikke å gå uten mening. Jeg må ha en mål å gå mot, butikken, besøk, jobb osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Kanskje jeg må begynne på folat i sommer da?... Jeg har pillefri uke denne uka, og så skal jeg ta tre måneder til med pilla.. Deretter skal vi se om vi får til ett lite mirakel ;) Så fremt alt går bra med samboerskapet så... Man skal jo aldri si aldri, men hittil har alt sammen med kjæresten vært vidunderlig :hjerter:

Med musikk på øret kan jeg gå hur langt som helst, men går også gjerne tur med venninner. Får samtidig skravlet litt noe som gjør at man får trent pusten/kondisen samtidig. Anbefaler musikk på øret - det var det som fikk meg til å jogge ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei på deg! Er helt enig med deg, med musikk på øret kan jeg gå kjempelangt! Glemmer liksom av både tid og sted.

3 mndr til på pillen? Kanskje vi slutter på samme tid da! Jeg slutter ikke for å bli gravid da, sånn egentlig. Må se an jobb og sånt først. Men vil prøve å få kroppen min i egen rytme (har cyster på eggstokkene), og vil se om det hjelper mot vann i kroppen og vekta mi.. Må få meg en time hos legen og diskutert dette her, for noen mener at det er bedre å gå på pillen når man har slike cyster.

Ellers kunne det kanskje passet godt med en spire til neste år, alt avhenger av meg og jobb i bunn og i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også!.. Jobb har alt å si. Nå flytter jeg i løpet av mai og bør ha funnet meg en jobb til juni, men skriker ikke dersom jeg ikke har funnet noe. I verste fall kan jeg ta en midlertidig stilling i en butikk eller lignende. Forhåpentligvis finner jeg noe som er relatert til utdannelsen min etterhvert.. :) Gir hvertfall aldri opp!

I kveld har jeg bare slappet av slik som mandagene oftest er. Jobber litt overtid i dag, og gikk hjem fra jobb. Nyter tida som er nå! Jeg blir så glad når det er lyst ute og jeg slipper å gå å anstrenge meg for å holde varmen!

Snart natta på meg nå! Skal drømme søte drømmer om meg og kjærestens framtid sammen.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med deg framover nå, med flytting, samboerskap og prøving etterhvert :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge med deg framover nå, med flytting, samboerskap og prøving etterhvert :)

Ha en fin dag :klem:

Takk i lige måde angelou! :) Håper bare internett-linjen er grei på landet jeg, så jeg får tatt turen innom KG jevnlig..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er det tirsdag og intervjuet nærmer seg.. Dersom jeg får denne jobben skal jeg ikke igang med den før i august, noe som vil si at jeg må ta en vikar-/sommerjobb, som igjen tilsier at jeg kanskje ikke får noe ferie i år... Hmmm. Uansett får jeg hvertfall feriepenger i juni så jeg vil ikke gå pengelens, og da har jeg kanskje også en mulighet til å ta litt ferie denne måneden dersom jeg ikke velger å jobbe?...! Vi får se. Jeg har jo verden for mine føtter og mulighetene foran meg, så jeg må ikke gi opp hvertfall! :) I tillegg så har jeg en herlig kjæreste ved min side :kline:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp sett dansefeber og kost meg med reker :) Namm! Må sette igang og skrive noen søknader tenker jeg...

Kjæresten har kjøpt husbåt med noen kompiser nå han. Så jeg kan tenke meg det blir noen fester på båten i sommer ja! Akkurat nå kunne jeg bare tenke meg å være i armene hans..slappe av og kose... Kremt! Må komme meg ut av drømmeverdenen nå.. :rodme:

Nå er det straks Frustrerte Fruer! :) Oj... Så var det de søknadene.. To ting på en gang skal jeg nok klare ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så er det onsdag...

I dag drar jeg fra jobb klokka tre for å ta bussen til kjæresten. Skal som sagt på intervju ;) Åh! Det skal bli godt å se kjæresten! :) Gleder meg veldig. Føler meg samtidig overveldet av følelser om dagen da mensen er i anmarsj.. Er jeg ikke :frustrert: så er jeg :grine: , er jeg ikke :klaske: så er jeg :-D

Vi skal kjøpe bil snart forresten... Vi trenger jo å ha en hver, så ettersom han har en arbeidsbil så er det jeg som trenger en liten en. :reise:

I morgen i 10-tiden er det jobb-intervju!.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...