Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Du har jo ikke hatt EL ennå, så noen øl gjør ikke noe, tror jeg :) Jeg har ikke vært avholds i hele prøveperioden, men etter EL er jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia, hvordan går det her da? Utslitt etter helgens strabaser kan jeg tenke meg :skratte:

Ha en fin dag - jeg er like lite motivert som deg, men det har mest med at jeg veit det ikke er mange ukene igjen før permisjon, men kan skjønne litt av følelsen du sitter med i forhold til jobb :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke hatt EL ennå, så noen øl gjør ikke noe, tror jeg :) Jeg har ikke vært avholds i hele prøveperioden, men etter EL er jeg det.

Ja, i helga var det innflyttingsfest og jeg er fortsatt litt sliten kjenner jeg... :fnise: Vet ikke når EL kommer jeg.. Har testet med EL-strimler og de to siste dagene har LH-streken kun vist svakt..

:(

Enig med Amused.

God fredag. :klemmer:

Takk i like måte! Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Heia, hvordan går det her da? Utslitt etter helgens strabaser kan jeg tenke meg :skratte:

Ha en fin dag - jeg er like lite motivert som deg, men det har mest med at jeg veit det ikke er mange ukene igjen før permisjon, men kan skjønne litt av følelsen du sitter med i forhold til jobb :klemmer:

Hatt en fin helg med mye :humpe::fnise: ?

Jepp! Det ble en del :humpe: ja :rødme: Men finner ikke EL... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet med EL-strimler helt siden torsdag på jakt etter EL, og når jeg da endelig fikk en svak strek for LH-økning i går, tenkte jeg at streken i dag ville være ennå kraftigere og påvise en definitiv eggløsning.. Men nei da.. Den viste kun en svak strek i dag også..

Noen som har erfaringer med EL-strimler?

:klemmer:

Rettet skrivefeil ;)

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaring og erfaring...

Jeg fikk svak strek på CD13 og CD14, ellers ingen streker både før og etter. Men tempinga sier at EL var på CD 13, så da kan det jo hende at de svake strekene betydde positivt, da :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring og erfaring...

Jeg fikk svak strek på CD13 og CD14, ellers ingen streker både før og etter. Men tempinga sier at EL var på CD 13, så da kan det jo hende at de svake strekene betydde positivt, da :vetikke:

Får håpe på det :) Men jeg kommer uansett til å teste de neste to dagene også, for å se om streken kanskje blir sterkere :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker så mye jeg da... Tenk hvis jeg ikke skulle få EL i det hele tatt? Er det da noe galt med meg?..

Og hvorfor vil ikke EL-strimmelen vise at jeg har eggløsning når det føles slik på kroppen?

Jaja... Prøve å ikke tenke så mye, det kan jo gå utover syklusen :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig gode erfaringer med de billige EL-testene heller. En gang testet jeg både med CB digitale EL test og den billige samtidig. Fikk positivt med CB og på den billige fikk jeg to streker, men ikke like sterke. Kontrollstreken var sterkere enn den adre.

Tester du riktig? På ettermiddagen og når du ikke har vært på do minst 2 timer før?

Jeg stoler i hvert fall ikke 100% på de billige EL-testene.

Lykke til på jakt etter EL. Hvis du temper så vet du med ganske stor sannsynlighet om du har hatt EL eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Takk for hilsen i dagboka mi :)

Du jakter på EL du også? Jeg finner ikke min, heller. Tror jeg. Hvorfor skal kroppen være så kronglete? No fair!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe deg, for disse EL-testene har jeg aldri prøvd :) Men, håper du får en fin dag jeg :klemmer:

Hei og takk for det :klem: Håper du også får en fin dag :)

Jeg har ikke så veldig gode erfaringer med de billige EL-testene heller. En gang testet jeg både med CB digitale EL test og den billige samtidig. Fikk positivt med CB og på den billige fikk jeg to streker, men ikke like sterke. Kontrollstreken var sterkere enn den adre.

Tester du riktig? På ettermiddagen og når du ikke har vært på do minst 2 timer før?

Jeg stoler i hvert fall ikke 100% på de billige EL-testene.

Lykke til på jakt etter EL. Hvis du temper så vet du med ganske stor sannsynlighet om du har hatt EL eller ikke :)

Off, nei det spørs om jeg tester riktig da... Jeg tester alltid på morgenen og da spørs det om det blir riktig. I dag er tredje dagen jeg har fått en svak strek på LH-stigningen, men disse sies altså å være ugyldige ettersom de ikke er sterke :(

Takk for lykkehilsninger! Blir kanskje :humpe: i dag også (da blir det i så fall tredje dagen på rad..) Puh! :fnise:

Heihei!

Takk for hilsen i dagboka mi :)

Du jakter på EL du også? Jeg finner ikke min, heller. Tror jeg. Hvorfor skal kroppen være så kronglete? No fair!

Jakten på EL fortsetter ja! Hvorfor kan ikke EL være mer synlig på kroppen enn som så? Syns at EL kunne vist seg som ett sår/merke eller lignende på kroppen, som gjorde at vi alltid skjønte når vi hadde EL! :sjenert: Er du ikke enig? :)

Lykke til du også Lilith! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det ikke klaffer denne måneden så spørs det om jeg ikke må skaffe meg en sånn temp-måler.. Men vi får se :) Kanskje lykken smiler til oss i september? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm.. Har nettopp lagd og spist min første lapskaus. Til og med kjæresten likte den :)

Nå sitter jeg og varmer opp til Grey's Anathomy i kveld.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greys anatomy er en flott serie. Jeg har allerede sett hele 3. sesong. Veldig bra. Mye godt å glede seg til.

Personlig mener jeg at 2. sesong var den beste sålangt. Men gleder meg innmari til at 4. sesong skal begynne i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker Grey's Anathomy jeg :):jepp: Og så har jeg en grei avtale med kjæresten om at når jeg koser meg med min yndlings-serie, så får han spille fotballspillet sitt. Så koser vi oss begge to! ;)

Jeg har sluttet å lete etter EL nå jeg.. Vi har :humpe: så og si hver dag fra dag 10 til dag 16 i syklusen. Puh! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :fnise: Da treffer dere nok likevel vettu :ler:

Får håpe det.. :sjenert:

Så var det det med å ikke tenke for mye... Jeg tar meg selv i å lete etter symptomer stadig vekk jeg. Hvordan få tankene vekk og bort på noe annet? Jo! En deilig snickers-is er tingen :is:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Da tror jeg at jeg er forbi EL, og ventetiden er i gang.. Synd jeg ikke kjenner igjen EL ennå.. Men man blir jo mer og mer kjent med kroppen sin for hver dag, og ikke minst for hver syklus.

Jeg har jo gått på pilla fra og til siden jeg var 15 år, så det tar vel litt tid før jeg finner ut av meg selv - altså kjennetegn på kroppen ved sykluser osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...