Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Hei May Helen!Dette er min første syklus etter pilla, så jeg vet ennå ikke hvor stabil den er... Går som sagt og venter på tanta nå, og jeg skal nok klare og vente til lørdag. Har en sterk følelse på at mensen er på vei..

Lykke til med klaff i september Amused! Heldigvis kommer det flere sykluser og allerede neste måned er det en ny EL :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og NEI, jeg skal ikke teste i dag.. Har en følelse av at IKM ikke er før neste uke. Men uansett; det skal testes til lørdag! For da er det innflytningsfest hos oss og jeg må få et svar på om jeg kan ta en :ol: eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med testing imorgen :klemmer:

Og ha ei fin helg :)

Takk! :kose: Drømte faktisk at jeg testet og fikk to blå streker, men har som sagt fortsatt følelsen av at jeg ikke har fått klaff denne måneden...

Kommer med oppdatering etterhvert!

:popcorn:

Tar helg snart, jeg. Lykke til i morgen! :klemmer:

Takk for det! :)

Skal bli deilig med helg nå... Syns jeg fortjener det jeg.. Slik som jeg blir sjefet rundt her :( Mistrives veldig på jobben jeg.. Snakket til og med med et vikarbyrå i går som kjente til ryktet til sjefen min, og at det er mange som har sluttet pga. han. Jaja; nok om det. Det er fredag! Kun 4,5 timer igjen på jobb :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Ingen positiv Clearblue i dag, så da er det bare og sette seg ned og vente på TR.. :)

Men skal ikke sitte på rompa for det! I kveld er det fest! :) Skal straks avgårde og møte ei venninne på veien. Det må handles inn litt ser du :)

Ønsker alle innom en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! TR er på vei :) Litt spotting i dag, i tillegg kjenner jeg på kroppen at den er i anmarsj.. :( Men deilig å bli ferdig med den så vi kan begynne å telle ned til EL =)

Kjempevellykket innflytningsfest i går!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra. :-D

Jepp! :jepp: Festen ble en suksess :)

Jeg fikk besøk av et vennepar samt bestevenninna mi, og resten av gjestene var kjærestens venner. Til sammen var vi 12 stykker. Festlekene mine slo også godt an :popcorn:

:klem:

Bedre lykke i september:) Det blir jo kjempe fint å få en juni :babysmokk:

Ja, får satse på baby i juni... :love:

Har vondt nå jeg.. Mensen er i gang for fullt og jeg har nettopp hevet nedpå to paracet som jeg håper kicker inn snart.. Sitter på jobb også :tristbla:

Men ellers er alt topp og jeg og kjæresten reiser til Syden i morra! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har paracetene slått inn! Puh! Krampene i lårene begynner og avta og magen er ikke så vond som tidligere.. Men er blitt litt sløvere kjenner jeg :Gjesp:

En hel uke skal vi være borte! Gleder meg til sol & varme!! I dag har forresten meg og kjæresten ettårsdag! Har kjøpt en rosebukett og et guttesmykke hos gullsmeden.. :gave: Håper han blir glad :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjipt at mensen kom, men dere får ha lykke til i neste pp. Nå får dere slappe av i sol og varme, og være rustet til :humpe: når dere kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...