Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sittet å lest hele tråden din nå, og følte bare for å fortelle deg at jeg tenker på deg jeg og!

Du går gjennom noe forferdelig vondt nå, og jeg håper du klarer å ta vare deg selv og den lille oppi det hele. Også håper jeg du kommer tilbake med en oppdatering når du føler deg klar for det!

En god :klemmer: til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Oj! Her var det mye nytt som hadde skjedd siden sist jeg var her.. Kjenner meg nesten ikke igjen...

En kort oppsummering skal dere få:

Ja, jeg flyttet ut fra barnefaren i november fordi jeg hadde fått nok. Jeg kjøpte meg leilighet på østlandet fordi jeg skulle starte på nytt og få hjelp av familien min til å komme meg gjennom den tøffe tiden jeg gikk i møte..

I februar flyttet jeg inn i ny leilighet. I slutten av februar var jeg så utrolig sliten og opptok kontakten med bf igjen. Jeg fant ut at jeg klarte å gi han en ny sjanse etter alt det vonde han hadde gjort mot meg og flyttet tilbake til han i begynnelsen av mars. Leiligheten jeg hadde kjøpt fikk jeg tak i leieboer til, så alt ordnet seg der heldigvis :)

29. mars ble sønnen våres født! Fødselshistorie kommer...

Men nå, etter noen uker med vonde ord og vanskelige tanker har jeg funnet ut at jeg ikke kan leve med denne mannen som er far til mine barn. Så nå leter jeg på ny etter leilighet. Men jeg blir værende i nærheten av barnefaren, så til søndag skal jeg se på en leilighet som kun er en halvtimes kjøretid unna.

Jeg er nær sammenbrudd og vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg oppreist nå, så håper virkelig jeg kommer meg bort herfra snart..

Nå må jeg hente snuppa hos "svigermor" (som ikke vet om bruddet ennå), så jeg får oppdatere mer senere! Hvordan kan jeg starte ny dagbok forresten?

Klem fra meg! Og ja, jeg lever ;) Beklager også at jeg ikke har gitt noen lyd fra meg, men alt har vært så tungt og vanskelig... Men deilig å være tilbake hit hvor jeg kan lufte tankene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er tilbake :)

Høres ut som du har det tøft, og jeg håper at situasjonen løser seg på best mulig måte for deg og barna :hug:

På den lyse siden: Gratulerer så mye med en liten gutt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er tilbake :)

Høres ut som du har det tøft, og jeg håper at situasjonen løser seg på best mulig måte for deg og barna :hug:

På den lyse siden: Gratulerer så mye med en liten gutt :klemmer:

Det har vært mange vonde tider som har kommet og gått.. Nå starter et nytt kapittel i livet mitt, så da har jeg også startet ny dagbok.. Håper du vil følge meg der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her var den gamle dagboka, ja :)

Tøffe tak ... Håper du kommer deg bort for godt denne gangen, slik at du ikke blir fullstendig knekt av denne mannen. Krysser fingrene for at det blir full klaff på visning i morgen slik at du snart kan flytte og starte på nytt!

Tenker på deg! Du vet du kan ta kontakt dersom du vil lufte litt tanker og frustrasjon hos en fremmed som ikke aner hvem du er irl.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...