Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

For en oppførsel. Det viser vel bare at du har gjort det rette, og det viktigste er å ta hensyn til deg selv i denne situasjonen.

Trist at det ble som det ble, men dette klarer du fint!!!

:hug:

Jeg føler absolutt at jeg har tatt det rette valget, og begynner å se en skummel side av han nå som jeg har tatt litt mer avstand.. Jeg har ikke sagt det til han ennå, men har kun nevnt at han må finne et annet sted å bo 1 ukes tid. Og jo mer jeg nevner det desto hissigere blir han :( Syns til tider det er skummelt å bo med han nå.. :sukk:

Har du forresten familie og sånn som støtter deg og et nettverk i rundt deg som du kan lene deg på nå ? Det er sikkert viktig for deg :klemmer: Så håper jeg samboeren din reagerer sindig, selv om han nok kommer til å bli sint, redd, lei seg og sur i begynnelsen :klemmer:

Heldigvis har jeg gode venner i nærheten og familien min bor 2,5 times biltur unna. Og de vet jeg kommer til å støtte meg og være der for meg når jeg trenger det :Nikke:

Jeg er litt redd for reaksjonene hans,men har som sagt blitt rådet til å si det et sted hvor det er flere folk rundt oss. Og da vil det bli tryggere for meg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har gjort en helt riktig avgjørelse, Simple!

Oppførslen hans høres ikke bra ut. Når han gjør slike feil som han har gjort, og i tillegg ikke viser noen tegn til anger, da kan du være sikker på at han vil gjøre lignende (eller verre) ting igjen. Leste en gang noe av en samlivsterapeut som skrev at hvis man tilgir en som ikke angrer, så tilgir man ikke, da aksepterer man den dårlige oppførslen. Og det tror jeg er veldig sant. Man kan ikke få tilgivelse uten å oppriktig angre og ville forbedre seg. Så du har gjort et riktig valg, det er jeg sikker på!

Håper du får skiftet låser, høres litt skummelt ut dette.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imli sier mye fint, så jeg bare sier meg enig med henne. Og gir deg en stor :klem:

Du er tøff og modig, og flink som tar en god avgjørelse både for deg og barna dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :( Simple, du er utrolig sterk og flink, synes jeg. Det virker ikke som om samboeren din innser alvoret, og han tror kanskje at du kommer til å tilgi ham denne gangen også? Men dessverre er det slik at han ikke kommer til å forandre seg, og derfor må du vite at du har gjort det rette :jepp: Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det har blitt skrevet mye fornuftig tidligere, så jeg bare sier meg enig.

Du er sterk og fornuftig, og slik du beskriver situasjonen ser det ut til at du har tatt det rette valget.

Lykke til videre, håper du har det bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke sett før nå!!! Uff, stakkars, stakkars deg, Simple - dette må være utrolig vanskelig. Men jeg synes det høres ut som du har kommet frem til en fornuftig og riktig avgjørelse.

Dette kommer til å gå kjempebra, det er jeg helt sikker på. Du er sterk og tøff og fortjener bedre. Håper du har et godt nettverk rundt deg og at samboeren din ikke ikke lager mer kvalm når du forteller ham hva du har bestemt deg for. Lykke til!

Mange klemmer herfra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:tristbla:

huff, jeg visste ingenting før nå, jeg... Har ikke fått med meg de to første gangen heller..

Skjønner at du har hatt en helt grusom tid, og at du sikkert ikke har det lett akkurat nå heller.. Men virker som du har tatt et rett valg for deg selv!!!

...samtidig blir jeg litt bekymra da jeg ser det er så lenge siden du har skrevet noe her....hmmm.....

Store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo-o ... :lete:

Er det noen som har mobilnummeret hennes som kan finne ut om alt er bra? Eller som har henne på FB? Eller noe? Jeg liker ikke at det har gått så lang tid siden sist hun var innom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Jeg har henne på msn og hun har iallefall lagt ut nytt bilde der, med stadig voksende mage :) Har sendt henne en meld der også, men ikke fått noe svar enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...