Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi begynte med prøving i mars og vi snakker fortsatt masse om barn når vi er hjemme. Det er alltid noe å snakke om.

Syns det er bare bra det. Da får dere vite hvordan den andre tenker og finne ut hva dere liker og ikke liker og hva dere vil prioritere og hvordan dere ønsker å oppdra barnet. Veldig bra å få snakket om disse tingene FØR barnet kommer.

Ah, syden!! Høres deilig ut. Det er sikkert den behagelige temperaturen der i september, ikke for varmt og ikke kaldt. Herlig.

Ja, Syden skal bli kjempedeilig! Vi gleder oss masse! Lurer på hvordan formen er da...? Hvis jeg er :gravid: kommer jeg til å gjøre alt for ikke å avsløre meg. F.eks drikke alkoholfritt øl og alkoholfrie drinker :) (Kommer selvfølgelig til å bestille fra baren selv uten folk rundt meg..).

Vi er veldig opptatt av at våre barn skal få en god oppvekst, og vi vet også at våre barn skal få en annen oppvekst enn det vi hadde. Helt fra vi møttes har vi hatt samme meninger om alt fra hvordan vi definerer ett forhold til hvordan man skal oppdra sine barn.. :rødme:

Sov godt May Helen! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, syden hørtes deilig ut :) Eller, å ha fri hørtes deilig ut :ler:

Ha en strålende dag :klemmer:

Tusen takk! :klem:

I dag har jeg hatt en travel men fin dag :) Jobbet fra åtte til fire, og deretter trent en time. Så bar det rett hjem hvor vi begynte på middagen, men måtte stoppe å lage mat underveis da vi fikk besøk av søstrene til kjæresten og stefaren. Etter to timer fikk vi endelig spist middag :popcorn: Det smakte godt! :-D

Håper du også har hatt en fin dag angelou! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.... Hvor skal jeg begynne?.. Nå er jeg bare frustrert og lei her jeg sitter på jobben. Det som begynte som en fin og rolig onsdag, er ødelagt med en god kjeft fra sjefen. Må innrømme at jeg av og til mistrives her på jobben pga. han :( Han kan gjøre en fin dag om til en utrolig kjip dag! Og jeg har ingen jeg kan snakke med om det bortsett fra dere på KG :kghjerte:

Han er en slik person som ikke klarer å forholde seg til mennesker. Det rare er at han absolutt har "business-teft" og derfor er sjef for to bedrifter... Hmm.. Måtte bare få ut frustrasjonen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige sjefer kan ødelegge så mye for sine ansatte.

Miljøet og stemningen på jobben har veldig mye å si om man trives på jobben og hvor effektiv en er på jobben. Har også mye å si for hvor mye syk de ansatte er også.

Kjipt med sånne sjefer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har aldri vært borti en sånn sjef før, så jeg har nok vært veldig heldigere tidligere... Og så er det jeg som har aller mest med han å gjøre ettersom jeg jobber fulltid og det er han som lærer meg opp i alt det jeg får ansvaret for. Så dagene på jobb er ganske tunge for tiden; hvertfall når de starter slik som denne gjorde!

Men i morgen jobber jeg kveld, så jeg håper han ikke er her da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en rask tur innom dagboka mi før jeg drar avgårde og handler. Skal på jobb klokka to i dag, og er ikke så flink til å få så mye ut av dagen når jeg har senvakt..

Ikke noe tegn til at det er noe baby på vei her, men tester nok en gang i neste uke tror jeg... Litt luft i magen har jeg jo, men det kan jo ha med at tanta er på vei..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å ha en sånn sjef. Skjønner godt at det er tungt og at du blir frustrert.

God klem til deg. :klemmer:

Får håpe tanta ikke kommer, sånn at du har en permisjon å se fram til. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Kom for å hilse på deg i dagboka di:)

Spennende å følge med:) Jeg har også IKM neste uke:)

Lykke til :klem:

Så gøy! Heia oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt å ha en sånn sjef. Skjønner godt at det er tungt og at du blir frustrert.

God klem til deg. :klemmer:

Får håpe tanta ikke kommer, sånn at du har en permisjon å se fram til. :lur:

Ja, tar faktisk meg selv i å tenke den tanken av og til.. De dagene jeg slipper å ha med sjefen min å gjøre trives jeg godt i jobben, og kunne tenke meg å bli der, men det er de få dagene han er der som ødelegger alt! Hmm.. Må tenke litt på hva jeg virkelig ønsker mest...

Satser på at tanta ikke kommer ja! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag i morgen! :)

Off... Må opp klokka seks jeg, men det vil også si at jeg er tidligere ferdig på jobb :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg stå opp litt over 6 jeg også:) Jeg driver og temper jeg, også våkner jeg hver gang før klokka ringer, fordi jeg synes det er så spennende å se hvilken temperatur har jeg :fnise::klaske:

Skal på jentetur i helgen. Gleder meg masse, men så vet jeg ikke hva skal jeg gjøre med den drikkinga, tok en test i dag og den var selvfølgelig negativ, er vel litt tidlig....

Ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Innom og ønsker deg god helg :-D

Takk for det! Alltid koselig med helgehilsener, det er et godt tegn på at to hele fridager nærmer seg ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...