Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Gjest Svimle

Bilde av pus! :hoppe:

Båt-tur er gøy, savner somrene da jeg var liten og var med bestefaren min ut på fisketur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilde av pus! :hoppe:

Båt-tur er gøy, savner somrene da jeg var liten og var med bestefaren min ut på fisketur..

Ja, har masse bilder av pus på pc-en, men må finne ut av hvordan jeg kan legge til bilde først :)

Ja, båt-tur er kjempekoselig! Koselig du tok turen innom Svimle :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom og titte til deg vet du! :)

Alltid koselig å høre fra deg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det torsdag og det er en og en halv dag igjen fram til ferien begynner.... En hel uke får jeg! Det skal bli deilig det!

Forresten... Etter ferieuka så må jeg gå fra vanlig dagbok til prøve-dagbok. I går ble nemlig jeg og kjæresten enige om å prøve å få til et eget lite nurk :babysmokk: Men jeg har gitt beskjed om at det kan ta lenger tid enn det vi tror og at man ikke må være utålmodig. Det er mye som skal til før det klaffer! Og det er viktig å ta vare på kjærligheten og hverandre selv om man er prøvere :rødme:

Etter praten om barn hadde vi den deiligste :humpe: noensinne! Ennå en bekreftelse på at det er barn vi vil ha.

Føler absolutt ikke ting har gått for fort heller, vi er på samme sted i livet og har de samme ønskene for framtiden, så ting kunne ikke gått bedre med oss! Jeg er så glad jeg flyttet for kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som prøver!

Så spennende.

Bare husk å begynne med folat med en gang.

Jeg syns ikke tiden skal avgjøre når ting skal skje. Det er som du sier, at dere er på samme sted i livet og det betyr mye. Uansett hvor lenge dere har vært sammen. Søstra til samboeren var sammen med kjæresten i et halvt år før hun ble gravid og de giftet seg ett år etter fødsel. De har vært sammen nå i 7 år og still going strong.

Det er så fint å høre at du er så lykkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som prøver!

Så spennende.

Bare husk å begynne med folat med en gang.

Jeg syns ikke tiden skal avgjøre når ting skal skje. Det er som du sier, at dere er på samme sted i livet og det betyr mye. Uansett hvor lenge dere har vært sammen. Søstra til samboeren var sammen med kjæresten i et halvt år før hun ble gravid og de giftet seg ett år etter fødsel. De har vært sammen nå i 7 år og still going strong.

Det er så fint å høre at du er så lykkelig. :)

Tusen takk! Ja, for tiden så er det så mye bra som skjer i livet mitt! :) 7 år ja! Det er forhåpentligvis jeg og kjæresten også etter 7 år +++++++ :-D

Folaten er kjøpt inn og vi er klare som prøvere begge to, så nå skal vi sette i gang :)

Dere har jo også en spennendes tid foran dere :) Tenk at du går med en liten junior i magen! Er så glad på dine vegne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det så spennende å følge med! Tar du "alt" i denne dagboka, eller oppretter du en prøvedagbok?

:kose:

Ja, det er dette jeg prøver å finne ut av.. Må man opprette ny dagbok eller kan man få allerede eksisterende dagbok over til "prøver-dagbøkene"? Hmm...

Ja, er ganske så spent selv jeg... Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg... Hvordan reagerer kroppen min på en graviditet og hva hvis vi ikke kan få barn? Huff... Må slutte å tenke så mye :overrasket:

Håper du har hatt en fin dag Svimle!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Tror du bare kan be om å få dagboka flyttet over til prøvedagbøkene, spør en moderator!

Kjenner igjen tankene dine, gikk gjennom det samme selv noen år tilbake.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit. Skal bli spennende å følge med dere i prøvingen.

Tusen takk pondusa! Vi er utrolig spente skal jeg si deg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi - så moro at dere blir prøvere - gratulerer med avgjørelsen :klemmer:

Tusen takk :)

Vi lever i drømmesus for tiden begge to og prater mye om hvordan våre barn kommer til å bli :) Og de skal selvfølgelig bli noen søte englebarn (ønsketenking). :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Disse dagene som kommer og går er slitsomme.. Har ikke helt kommet meg etter de late feriedagene i forrige uke kjenner jeg. Vi skal faktisk til Syden første uka i september, så det er nedtelling til nok en ferie... Og denne gangen en varm en! :danse:

Akkurat nå har jeg litt vondt i hodet og liten lyst til å jobbe, men jobbe må man!

I går hadde vi deilig :humpe::jepp: og kjæresten spurte om jeg kunne bli gravid nå. Jeg sa det var liten sannsynlighet for det siden jeg ikke har eggløsning (tror jeg)... Men man skal aldri si aldri :) Noen som vet om man kan bli gravid rett etter man har sluttet på p-pilla? Jeg har altså hatt tanta etter pilla en hel uke nå etter mensen, og ble ferdig for to dager siden...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Endelig fredag og helg! :briller: Men det blir nok ingen lat helg på meg denne gang... Etter jobb er det rett hjem for å male ett strøk i ganga, morgenen etter skal vi male strøk nummer to. Når vi er ferdige med å male på lørdagen skal vi kjøre avgårde østover til familien min. Der skal vi overnatte til søndagen, og kommer til å ta med oss noen møbler som vi får - Kjekt med ting man kan få som man slipper å kjøpe selv! :) Vi får en fin kommode som vi skal ha i stua, samt gardiner som mamma har sydd ferdig til meg. I tillegg får vi et fint lite bord vi kan ha på kjøkkenet vårt..

Nå skal det jobbes! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :)

Vi lever i drømmesus for tiden begge to og prater mye om hvordan våre barn kommer til å bli :) Og de skal selvfølgelig bli noen søte englebarn (ønsketenking). :rødme:

Jeg tror jeg også har litt store forventinger til egne barn. Nå jeg ser andre sine barn skrike, og gjøre seg vrange, så tenker jeg at mine barn skal ikke være sånt. :ler:

Ønsker meg noen englebarn jeg og, men får se hva jeg får. Siden både jeg og samboeren er av den stille typen, så håper jeg ungen også blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese i dagboka di om dagen, håper det klaffer fort for dere :klemmer: Åssen dag er du på nå da? Svømmerne hans kan jo leve i 4-5 dager, så det er alltid en sjans vettu :) Jeg var tilbake i nesten normal syklus med en gang etter pilleslutt jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg. :klem:

Tusen takk! :) Ja, du kan tro helga har vært hektisk! Meg og kjæresten hadde helt glemt bort at vi skulle i barnedåp på søndagen, så turen til familien ble en dagstur på lørdag. Vi skulle hovedsakelig hente møbler så det ble en lang tur i bilen kan du si...

Etter dåpen på søndag malte vi siste strøk i gangen. Deilig å bli ferdig! Syns det ser kjempefint ut jeg (Stolt av resultatet ja :) )

Jeg tror jeg også har litt store forventinger til egne barn. Nå jeg ser andre sine barn skrike, og gjøre seg vrange, så tenker jeg at mine barn skal ikke være sånt. :ler:

Ønsker meg noen englebarn jeg og, men får se hva jeg får. Siden både jeg og samboeren er av den stille typen, så håper jeg ungen også blir det.

Koselig å høre fra deg May Helen :kose: Kan tenke meg du har forventninger til den lille du venter på ja... Men det er nå slik vi mennesker er. Vi er også forberedt på at ting ikke blir som man tror også :)

Dere får sikkert en nydelig liten en som dere kommer til å elske ubetingsløst uansett. Gratulerer så mye med 12 uker forresten!! :hoppe::tommelopp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...