Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rolig dag på jobb i dag... Jeg er ferdig klokka to, så nå teller jeg ned :) Jeg kjører rett "hjem" til familien da jeg skal i utdrikningslag i morgen i deres område. Skal bli godt å se dem igjen, men jeg kommer nok til å savne kjæresten kjenner jeg. Får prøve å komme meg tidsnok avgårde på søndag så vi får litt av helga sammen hvertfall...

Venter på mensen jeg da... :forvirret: Men den dukker nok opp etterhvert...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gratulerer med hus!! :5:

Tusen takk! Ja, nå tar det virkelig av her :) Nå kan vi endelig begynne å planlegge livet vårt sammen, meg og kjæresten! Gleder meg til tiden framover jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lenge siden vi har hørt noe fra deg.

Hvordan går det med deg? Trives du på den nye jobben?

Er det lenge til dere flytter i det nye huset?

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å "se" deg - håper alt står bra til, og at du koser deg masse med kjæresten, trives i ny jobb og med alt ellers :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lenge siden vi har hørt noe fra deg.

Hvordan går det med deg? Trives du på den nye jobben?

Er det lenge til dere flytter i det nye huset?

Ha en fin helg.

13. juli flytter vi, og vi gleder oss masse! Vi kommer til å bo der fra første dagen, så senga er nok møbelet som blir flyttet inn først ;)

Ny jobb, og nye oppgaver. Trives så som så med oppgavene, men trivselsfaktoren er hvertfall høy noe som jeg setter veldig høyt i jobbsammenhenger :)

Ha en fortsatt flott uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å "se" deg - håper alt står bra til, og at du koser deg masse med kjæresten, trives i ny jobb og med alt ellers :klem:

Hei på deg! Koselig å "se" deg også :) Det er ikke så mye jeg får tid til å ta turen innom her, men lurer meg til en liten halvtime nå. Syns jeg fortjente det ;)

Kjæresteforholdet blomstrer for fullt og jeg tar meg selv i å klype meg i armen daglig. Det kunne ikke gått bedre!! :rødme:

Takk som stikker innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer det seg innflytting i det nyinnhandlede huset :) Vi gleder oss masse til 13. juli!

I helga var vi forresten i barnebursdag til småsøsknene til kjæresten og jeg fikk truffet pappaen "svigerfar" for første gang. Han var høy han! Hehe... Men en koselig mann, ikke noe skummelt hvertfall ;)

Inntil videre får dere ha en super sommer! Internett er allerede bestilt så jeg er på nett så fort vi er inne i huset. Gleder meg til å få mere tid her på KG.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg til å kunne ha et eget hus å komme hjem til :) Og til å se på andre kanaler enn NRK1! Det skal bli godt å endelig oppdatere seg på både Ungkaren og Frustrerte Fruer... Føler ikke jeg har så mye tv-rett ettersom vi bor hos besteforeldrene til kjæresten, så da blir det til at vi leier film og koser oss nede i kjellerstua (godt med litt privatliv ja!).

Nå kan du trygt si at jeg er verpesyk ja! Kjæresten nevner til stadighet at han ser fram til den dagen vi venter barn og gleder seg til å sette i gang. Hadde det vært opp til han, så hadde vi satt igang i dag, men fornuften i meg sier at det nok kan være litt lurt å vente litt med tanke på jobben og eget hus ;) Så da setter vi igang etter sommeren! :is:

I september skal vi til Syden med en hel gjeng (litt familie ++) og det hadde nok vært altfor oppklart om jeg ikke kunne kost meg meg drikke sammen med dem, så det blir nok etter den turen kan jeg tenke meg ja... Men det er så gøy å leke med tanken! Og så føler jeg meg så heldig som endelig kan nyte livet sammen med den jeg elsker og ha en kjæreste med samme ønsker og ambisjoner for framtiden som meg :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, titter innom her jeg :vinke:

Er det babylaging på gang snart? :babysmokk: Så koselig! :)

Snart innflytting i nytt hus ser jeg også, dere får ha lykke til, det blir sikkert deilig med noe "eget" :smilbla:

Ha en fortsatt fin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, titter innom her jeg :vinke:

Er det babylaging på gang snart? :babysmokk: Så koselig! :)

Snart innflytting i nytt hus ser jeg også, dere får ha lykke til, det blir sikkert deilig med noe "eget" :smilbla:

Ha en fortsatt fin uke!

:klem:

Alltid koselig med besøk! :) Ja, det er en spennendes tid framover nå.. Skulle gjerne ønsket at jeg trivdes litt bedre på jobb, men det blir nok bedre etterhvert ;)

Om en uke og en dag flytter vi inn i huset vårt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har det så bra :klem:

Takk :) Jo, har det veldig godt for tiden og føler meg ganske heldig. Og du har jo en spennendes tid foran deg du også! Følger med deg vettu ;)

Ha en fortsatt finfin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei hei, titter innom her jeg :vinke:

Er det babylaging på gang snart? :babysmokk: Så koselig! :)

Snart innflytting i nytt hus ser jeg også, dere får ha lykke til, det blir sikkert deilig med noe "eget" :smilbla:

Ha en fortsatt fin uke!

:klem:

Hei på deg! Koselig du tok turen! :)

Etter sommeren, i september en gang, så er det babylaging ja :tommel: Vi er begge klare for barn, men kommer ikke til å telle dagene til å begynne med. Får se hvor utålmodige vi blir etterhvert ;)

Nå har vi vært inne i huset i en uke, og begynner så vidt å komme på plass.. Det skal bli deilig når eskene er ferdig pakket ut, og vi kan sette oss ned og slappe av i huset vårt.

Ha en fortsatt flott fredag, og riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Håper dere er kommet dere vel inn i huset, og at dere trives! :-D

Heisann Svimle! Ja, nå er vi på plass i huset og i full gang med å pakke ut. Men ikke i kveld... Ligger med feber og verker litt i kroppen, så det er bare avslapping foran tv-en i dag. Heldigvis er kjæresten i nærheten hvis jeg skulle trenge noe ;) :rødme: Det er så utrolig herlig og endelig kunne nyte hverdagen sammen. Og med den flotte kjæresten jeg har, så er absolutt ikke hverdagen kjedelig ;):sol:

Håper du koser deg på fredagskvelden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. Ser jeg surrer litt her men.. Får skylde på noen dagers fravær fra KG og litt feber med verk i kroppen ;)

Ja, så var livet i eget hus i gang, og livet sammen med kjæresten som samboer har startet. Han er en flott mann å bo sammen med! :hjerter_rundt: (Har kun bodd sammen i 1 uke, men det lover godt hvertfall ;) ). Jeg er hvertfall tilbake for fullt her på KG :-D

Og lille kattungen vår koser seg også veldig, og har funnet seg godt til rette hos oss. Selv om den en gang var vill, så er den nå en tam, kosete, oppmerksomhetssyk og kjempesnill kattunge :) Og ikke minst renslig fra første dagen hos oss :katt:

Formen er ikke helt på topp i dag.. Tror jeg brygger på noe. Lå med feber i hele natt, og våknet opp med verk i kroppen. Men på jobb skulle jeg! Heldigvis ble det bedre utover dagen, men nå har det altså slått til igjen. Får bare ta tida til hjelp og slappe av foran tv, eller i sofaen med pc-en på fanget :forkjola:

Ønsker alle som er innom en fortsatt fin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det søndag og helga er snart over... Men vi har heldigviskost oss masse og fått godt utbytte av dagene sammen :) Fikk til og med vært med på båt-tur i går! :klappe:

Tenkte å legge ut bilde av pusen jeg, men må nok lese litt mer om hvordan det skal gjøres først.. :sjenert:

En fortsatt flott søndag ønskes til de som er innom :klem: Nå er det snart bakt potet og flintstek.. Namm!!! :klem::tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...