Grønt blad Skrevet 8. april 2007 #21 Del Skrevet 8. april 2007 Yvonne of Cognizance må jo være skapt for hverandre, og aldersforskjellen trenger jo ikke være noen hindring. Send hverandre pm, da vel!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 8. april 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 8. april 2007 Er det ikke noe befriende med folk som uanstrengt kan blottlegge sine svakere sider og kansje også ironisere og spøke med det? Det at du aldri har hatt samleie er nok din største interne utfordring, for før man har hatt sex tror man at det er en stoooor ting, ← Det å ha hatt sexangst før debut må være en tilnærma universal greie, for de fleste tror at det der er et stort problem for meg. Men slik er det altså ikke. Det at jeg er biseksuell er et helt reelt problem, siden mange kvinner ikke ønsker å være sammen med en mann som er det. Og det handler ikke om homofobi eller fordommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nemlig Skrevet 9. april 2007 #23 Del Skrevet 9. april 2007 Det å ha hatt sexangst før debut må være en tilnærma universal greie, for de fleste tror at det der er et stort problem for meg. Men slik er det altså ikke. ← Jeg skjønner heller ikke hvor folk får de der sexangst-greiene fra. Det at jeg er biseksuell er et helt reelt problem, siden mange kvinner ikke ønsker å være sammen med en mann som er det. Og det handler ikke om homofobi eller fordommer. ← Nei, noen kvinner ønsker ikke å være sammen med en mann som er biseksuell. Men mange har heller ikke noe i mot det. Nesten ingen mennesker er en drømmepartner som har alt som skal til. De aller fleste har ett eller annet "ved seg". Det kan være at de har barn fra før for eksempel. Det kan hende at de bor for langt unna, at de har fritidsinteresser som er alt for oppslukende, at familien deres "er fra helvete", at de jobber alt for mye, osv. osv. Når man finner noen man blir glad i tar man også med disse tingene. Det finnes dessuten ikke et menneske på denne jord som er drømmepartneren for absolutt alle. Jeg har alltid vært ganske populær blant guttene, men det er selvfølgelig allikevel veldig mange som ikke vil ha meg, da jeg ikke er deres type, eller vi ikke passer sammen. Sånn er det vel for absolutt alle i større eller mindre grad, at noen vil ha deg, og andre vil ikke. Noen synes at det du har listet opp gjør at de ikke vil ha deg som kjæreste, mens andre synes ikke det er et stort problem hvis alt det andre stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå