Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #1 Skrevet 25. februar 2003 Hvis noen skal innom www.platekompaniet.no i dag og shoppe litt så plukk med dere soundtracket til The Sopranos- de har den på kampanjepris til 89 kroner. En samling skikkelig funky melodier som uten tvil passer til en kveld med god italiensk mat- mafiafilm på dvd og ett mord eller to med påfølgende partering i badekaret. Milla Da rydder jeg litt i alt som utagerer. Tusenfryd
Gjest Cruella Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 Takk for tipset! Det tror jeg jammen jeg skal gjøre, rimelig pris og. L-B
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #3 Skrevet 25. februar 2003 Takk for tipset! Det tror jeg jammen jeg skal gjøre, rimelig pris og. L-B Gjør det! CD'en er virkelig bra. Milla
Gjest care Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 Vil tilføye god musikk på denne listen: Norah Jones & Madrugada
Gjest Nivvy Skrevet 25. februar 2003 #5 Skrevet 25. februar 2003 God musikk, mat og Sopranos sier jeg ikke neitakk til, men en husk og kappe? Vi rydder litt her - deler av innlegget er fjernet. Tusenfryd
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #6 Skrevet 25. februar 2003 Vil tilføye god musikk på denne listen: Norah Jones & Madrugada Har Norah Jones og alle utgivelsene til Madrugada :-) Milla
Megan Skrevet 26. februar 2003 #7 Skrevet 26. februar 2003 Hm...Norah Jones er jo et hett navn for tiden, men må innrømme at jeg ikke har hørt mer enn det som er i reklamen for cd'n hennes på tv. Noen man kan sammenligne henne med?
Gjest care Skrevet 26. februar 2003 #8 Skrevet 26. februar 2003 Noen man kan sammenligne henne med? Hun kan ikke sammenlignes, hun er unik.... :blunke: Må oppleves
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #9 Skrevet 7. mars 2003 Lisa Ekdal - har dilla på henne nå.. Låtene "Åh gud" og "Jag skrek" spiller jeg på full guffe, nå som det er fredag og helg....man blir utrolig glad av det....
Gjest Cruella Skrevet 7. mars 2003 #10 Skrevet 7. mars 2003 Eva Cassidy er min favoritt for tiden. Utrolig stemme! Trist hun døde så altfor tidlig.. :cry: Lisa-Beth
Gjest Duchess Skrevet 7. mars 2003 #11 Skrevet 7. mars 2003 Er Eva Cassidy død ? Det var mer enn jeg visste..
Gjest Cruella Skrevet 7. mars 2003 #12 Skrevet 7. mars 2003 Eva Cassidy døde før hun rakk å bli berømt. Ikke helt sikker på hvor lenge det er siden, tipper ca 1 år. Hun døde av kreft. Lisa-Beth :cry:
Lemoni* Skrevet 7. mars 2003 #13 Skrevet 7. mars 2003 slenger meg med som fan av både eva cassidy, norah jones og lisa ekdal. veldig behagelig musikk. noen anbefalinger i samme sjanger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå