Gå til innhold

Kule gummistøvler


Chelsea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for masse tips. Nå skal jeg tråle Oslo etter støvler.

Men ser nok ut til at jeg må bruke litt mer penger på det enn jeg hadde tenkt.

Ja, ja, sånn er det alltid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fortalte hun har kjøpt rosa gummistøvler på SparKjøp. De kostet under 500 kr. Jeg har prøvd dem, og de er ikke så ille å ha på foten.

De har ellers mange fine støvler på Ambience på CC Vest, men de koster fra 800 kr og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Jeg har gummistøvler fra Ilse Jakobsen, hvite og høye og dritfine! Foret, så de er varme også er de veldig gode å gå i :) Er flere og flere som fører de, klesbutikker også blant annet. Jeg kjøpte mine på en svær skobutikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Det er langt til Bergen. Synd det bare er to utsalgssteder i Norge.

Ilse Jacobsen finnes i skobutikker i Oslo også. Jeg har ihvertfall sett flere på den skobutikken som ligger parallelt med Ringnes Park, langs trikkeskinnene.

Ellers er jo ikke nettbutikken så verst da! :sikle:

Edit: Kom på at jeg har sett dem i noen klesbutikker også. På Grünerløkka om jeg ikke husker helt feil.

Endret av brumma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ilse Jacobsen finnes i skobutikker i Oslo også. Jeg har ihvertfall sett flere på den skobutikken som ligger parallelt med Ringnes Park, langs trikkeskinnene.

Hjelper ikke mye. Det er langt til Oslo også. :forvirret: . Nettbutikk får bli løsning i så fall, men....så er det det der med størrelser da. Liker å prøve fottøy før jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
Hjelper ikke mye. Det er langt til Oslo også.  :forvirret: . Nettbutikk får bli løsning i så fall, men....så er det det der med størrelser da. Liker å prøve fottøy før jeg kjøper.

Lene V-butikker har hatt de ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en jente som hadde svarte gummistøvler med hæl! Tå-enden var heller ikke rund som på feks Viking. Slike vil jeg ha... Om jeg bare hadde visst hvor de selger det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Jeg så en jente som hadde svarte gummistøvler med hæl! Tå-enden var heller ikke rund som på feks Viking. Slike vil jeg ha... Om jeg bare hadde visst hvor de selger det  :forvirret:

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte gjøre et søk på "rainboots/rain boots" i Google, og her er (noe av) det jeg fant:

- Blomstrete cowboy-regn-boots :ler:

- Støvler med ulike hæler og farger

- Marc Jacobs' støvler

- Salvatore Ferragamo's støvler

- Ikke med hæl, men veldig funky

- Masse forskjellige farger og mønstre

Nå kan vel ingen synes at gummistøvler er triste greier? :sjarmor:

Sorry hvis jeg sporer litt av i tråden din, TS.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry hvis jeg sporer litt av i tråden din, TS..  :sjenert:

Bare artig! Du hadde jo funnet så mye kult. Nå må jeg bare finne noen kule jeg vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan vel ingen synes at gummistøvler er triste greier?  :sjarmor:

Jeg synes fortsatt de er sygge jeg altså. Men så har jeg nok litt sær smak også, pluss at jeg er veldig kresen.

Synes faktisk de fra Marc Jacobs var de verste. Formen og fargen var jo grei nok, hadde det bare ikke vært for at de var blanke. Men det er vel vanskelig å lage helt matte gummistøvler... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg syns gummistøvler er praktisk i dette været og litt søtt..

Som sagt over her så har Viking noen kule og enkle. Jeg vet de selger de i Sandvika på Nye Sko. Vet ikke hvor du bor men de selger de nok mange andre steder også.

liker du regnkåper som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes absolutt gummistøvler kan være kult! Har nettopp gått til anskaffelse av et par selv, og er strålende fornøyd!!! Jeg har kjøpt regnjakke/kåpe og støvler fra Ilhse Jacobsen sin kolleksjon. Masse forskjellige farver å velge mellom. Men de er jo litt dyr da....tror jeg betalte ca.900.- for støvlene, men da har de deilige ullsåler også!

hei jeg kjøper mine regnkåper fra rimo i tyskland

Vedlegg fjernet.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på ny regnkåpe og støvler fra Ilse Jacobsen!

jeg har denne fra rimo

Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ikke med hæl, men veldig funky

Nå kan vel ingen synes at gummistøvler er triste greier? :sjarmor:

Sorry hvis jeg sporer litt av i tråden din, TS.. :sjenert: </span>

Å, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bestille rosa eller røde :sur:

Takk for flotte linker, forresten. Har vært på utkikk etter noen stilige støvler med litt ordentlig såle jeg også, og du hadde funnet masse gøy :klem:

Endret av Brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...