Gå til innhold

Kule gummistøvler


Chelsea

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til kule gummistøvler til dame som ikke er skrekkelig dyre?

Har ikke lyst til å bruke over 500 kroner på gummistøvler liksom.

Synes de skal være lange og ganske smale. Kanskje med mønster i mange farger evt. kun mørk lilla (det passer til så mange farger).

Og så vil jeg gjerne at de ikke skal være veldig glatte under. Kan være en kløne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gummistøvler er aldri kult. Selv hadde jeg nok gått for vanlige hvite eller grønne. Blir litt som allværsjakka; praktisk, men stygg. Må aldri brukes på byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla

Jeg syns gummistøvler er praktisk i dette været og litt søtt..

Som sagt over her så har Viking noen kule og enkle. Jeg vet de selger de i Sandvika på Nye Sko. Vet ikke hvor du bor men de selger de nok mange andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse selv. Kjempegode å gå i, men bruker de kun i skogen da. Ville aldri i verden ha vist meg i dem i full offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes absolutt gummistøvler kan være kult! Har nettopp gått til anskaffelse av et par selv, og er strålende fornøyd!!! Jeg har kjøpt regnjakke/kåpe og støvler fra Ilhse Jacobsen sin kolleksjon. Masse forskjellige farver å velge mellom. Men de er jo litt dyr da....tror jeg betalte ca.900.- for støvlene, men da har de deilige ullsåler også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt gummistøvler kan være kult! Har nettopp gått til anskaffelse av et par selv, og er strålende fornøyd!!! Jeg har kjøpt regnjakke/kåpe og støvler fra Ilhse Jacobsen sin kolleksjon. Masse forskjellige farver å velge mellom. Men de er jo litt dyr da....tror jeg betalte ca.900.- for støvlene, men da har de deilige ullsåler også!

Helt enig! Men de koster jo mer enn 500 da......

Men de er jo nesten verdt det pluss at de har jo deilig fôr inni :)

Ta en titt på disse: http://www.ilsejacobsen.dk/winter_rain/d1rub6.shtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Men de koster jo mer enn 500 da......

Men de er jo nesten verdt det pluss at de har jo deilig fôr inni :)

Ta en titt på disse: http://www.ilsejacobsen.dk/winter_rain/d1rub6.shtml

Å fy, der var det mange fine. Nå fikk jeg akutt lyst til å bytte ut mine stygge brune gummistøvler. Men de høye støvlene så fryktelig trange ut i skaftet. Er de det, eller blir jeg lurt av bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant det er en lekker kolleksjon! :) Jeg går bare å venter på regnfulle dager.... :ler:

De er ikke trange i skaftet, dvs. de kan reguleres. Jeg har selv en slank legg, men en venn av meg har kraftige legger, og vi har begge samme type støvler. Det er nemlig snøring på dem, slik at de er grei å tilpasse enhver legg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gummistøvlene pleier å koste fra 899 til 1200 ca tror jeg... Så noen priser på nettsiden i stad også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*sukk* Det er langt til Bergen. Synd det bare er to utsalgssteder i Norge.

Det fins nettbutikk også! Pluss at jeg har sett det i andre butikker også. Skobutikker o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasåmenn! Litt googling førte meg straka vägen til nettbutikken. Spørs om det ikke kommer til å bli en liten handel om ikke før så i allfall til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...